اقامت ترکیه با خرید ملک نحوه دریافت اقامت با خرید خانه در ترکیه + شرایط و هزینه ها

اگر به دنبال اخذ تابعیت ترکیه هستید، برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این برنامه سرمایه گذاری که در سال 2017 راه اندازی شد، به افراد در ازای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه شهروندی ارائه می دهد. خرید ملک در کشورهای اروپایی از هزینه های جانبی زیادی برخوردار بوده و گران است، اما خرید خانه در ترکیه ارزانتر می باشد و در صورت داشتن سرمایه کافی می توان یک ویلا یا آپارتمان لوکس را خریداری کرد.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی اسکودار در محله های آلتین زاده، کندیلی و چنگل کوی قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های اسکودار استانبول در سال 2023 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید. در سال های اخیر خرید خانه و ملک توسط ایرانیان  و سایر کشور ها در ترکیه به دلیل سیاست های تسهیل دهنده دولت ترکیه  افزایش پیدا کرده است. شما خریداران گرامی بهتر است قبل از خرید ملک در ترکیه به برخی نکات که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت توجه ویژه داشته باشید تا در دریافت ویزای کشور ترکیه به مشکلی بر نخورید. در سال 2020، تصمیم دولت بر این گرفته شد که اقامت ترکیه از طریق اجاره خانه، برای اتباع خارجی پس از اتمام 1 سال تمدید نشود که اجرای این قانون به دلیل شیوع بیماری کوید 19 به تعویق افتاد. پیدا کردن خانه در ترکیه با پیدا کردن یک آژانس مناسب برای ارائه مشاوره شروع می شود.

با خرید اقساطی خانه در ترکیه می‌توان اقامت گرفت؟

اما اگر قیمت خرید خانه در محله‌ای که محل کارتان است برای شما زیاد است، می‌توانید به جای محله‌های داخل شهر استانبول، به سراغ یکی از محله‌های حاشیه شهر استانبول بروید. بشیکتاش، باکرکوی، ساری یر، کادیکوی و بی اغلو از مناطقی هستند که سطح رفاهی خوبی از لحاظ مراکز خرید، بانک‌ها و همچنین ارزش مسکن دارند. اگر برای خرید ملک در استانبول به دنبال سرمایه‌گذاری هستید، این مناطق معمولاً خرید آپارتمان در استانبول در هر سال ارزش بالاتری نسبت به سایر مناطق دارند و درصد افزایش سالانه آن‌ها بیشتر است. منطقه آتاشهیر در قسمت آسیایی واقع شده و شرایط بسیار خوبی برای خرید ملک دارد. با خرید ملک در آتاشهیر شما به راحتی به مراکز خرید و مراکز تفریحی استانبول دسترسی خواهید داشت. همچنین وجود چندین پروژه ساختمانی بزرگ در این منطقه باعث شده قیمت خرید ملک در آتاشهیر استانبول مناسب باشد.

  • شهروندان و سرمایه‌گذاران ایرانی، جزو افراد مجاز برای خرید ملک در ترکیه به شمار می‌آیند.
  • حضور هر دو طرف (فروشنده و خریدار) در هنگام ورود الزامی قانونی است.
  • پروژه های اوتو آتاشهیر و آتاشهیر مدرن درحال ساخت و تحویل میباشند.
  • برای این منظور جدولی را برای شما آماده کرده ایم که بطور کلی بتوانید قیمتهایی را در دست داشته باشید .

بیشترین رونق اقتصادی ترکیه از راه گردشگری است که بیش از 40 میلیون نفر هر سال به استانبول و دیگر شهرها سفر می‌کنند، اما چرخ اقتصادی ترکیه از طریق تولید پوشاک، مواد اولیه، تجهیزات و حمل و نقل نیز می‌چرخد. برای حمل و نقل در ترکیه هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، چون حمل و نقل عمومی ترکیه راحتی را برای شهروندانش ایجاد کرده است، به صورتی که به شادگی می‌توانید با حمل و نقل عمومی به جای جای شهر دسترسی پیدا کنید. بلیط مترو و اتوبوس نزدیک به 3 لیر است اما می‌توانید بلیط ماهانه 200 لیری را بخرید. قیمت تاکسی‌ها از 4 لیر شروع می‌شود و برای هر کیلومتر باید 4 لیر دیگر بپردازید. اجاره خودرو نیز از راه‌ها بسیار خوب برای کاهش هزینه رفت و آمد به ترکیه است.

البته اگر کار مناسب پیدا کنید  و صاحب کار برای شما درخواست کار بدهد میتوانید اجازه کار را نیز دریافت کنید که میتوانید مطالب کامل ما را درباره چگونگی دریافت اجازه کار را مطالعه بفرمایید. برترین و معروف ترین پروژه باشاک شهیر مال آف استانبول، آقا اوغلو مای هوم، ماورا باشاک شهیر و مدیکوله استانبول و اولمپیا پارک اولری میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است. برترین و معروف ترین پروژه عمرانیه رویا نووآ، فینانس اولری، اوریا پارک استانبول و سینپاش پالاس و کوآترو میباشند که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است. پروژه های نارلی باهچه اولری و لیمونلو باهچه اولری درحال ساخت و تحویل میباشند. برترین و معروف ترین پروژه کارتال ایست مارینا میباشد که ساخت و تحویل آن به پایان رسیده است.

در هر ناحیه تنها ۱۰% از زمین را مهاجران خارجی میتوانند خرید کنند. ضمن اینکه خرید هر گونه ملکی اعم از خانه، تجاری و زمین برای ایرانیان مقدور است. برای هیچ ایرانی مهاجرت کننده به ترکیه و هیچ سازمانی محدودیتی در خرید ملک نیست.

محدودیت‌هایی که برای خارجی‌ها در مورد خرید ملک در ترکیه اعمال می‌شود

چرا پس از انتخاب خانه مورد نظرتان، باید مبلغی را به عنوان هزینه رزرو پرداخت کنید و هزینه رزرو خانه در ترکیه غیر قابل برگشت است. به طور کلی، متوسط قیمت هر متر مربع خرید ملک در استانبول 4432 لیر می باشد. در ترکیه، نرخ مالیات مؤسسات برای شرکت های سهامی و محدود 20 درصد است. علاوه بر این، افراد مرتبط و سرمایه گذاران باید مالیات بر درآمد خود را در طول سال پرداخت کنند. با زندگی در ترکیه، قادر خواهید بود از کیفیت سبک زندگی اروپایی برخوردار شوید، اما هزینه‌ی به مراتب کمتری را بپردازید.

خرید ملک در ترکیه

با داشتن یک ملک به ارزش ذکر شده شما می‌توانید به راحتی برای خود و خانواده‌تان در مدت 1 ماه برای اخذ این ویزا اقدام کنید. البته باید در نظر داشته باشید که فرزندان بالای 18 سال شما قادر نخواهند بود تا برای دریافت ویزای همراهی خانواده اقدام کنند. از دیگر مزایای تابعیت این کشور دریافت حقوق شهروندی کامل درست مانند یک شهروند اصیل ترکیه‌ای می‌باشد. ضمنا شما با داشتن حق شهروندی ترکیه مجاز خواهید بود تا در همه انتخابات این کشور اعم از ریاست جمهوری شرکت کنید.

از  صفر تا صد شرایط خرید ملک در ترکیه در سال 2023 را  برای شما توضیح میدهیم. آژانس مهاجرتی صبا ویزاپلن با دارا بودن سابقه‌ای درخشان در رابطه با خرید ملک در ترکیه در این زمینه همواره در کنار شما خواهد بود. شما می‌‌توانید هر زمان که خواستید با کارشناسان مجرب ما در صبا ویزا تماس حاصل کرده و از شرایط مهاجت به ترکیه مطلع شوید. همچنین باید در نظر داشته باشید که ارزش ملک شما به قیمت خریداری شده توسط شما نیست و ارزش اصلی آن توسط وزارت محیط زیست و شهرسازی این کشور تعیین خواهد شد. پاسپورت کشور ترکیه به دلیل قرار داشتن در لیست قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به بیشتر از 100 کشور دنیا به صورت درجا و بدون نیاز به دریافت ویزای مخصوص به راحتی سفر کنید.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی کارتال در محله های کوردون بویو، اورهان تپه و کارلیک تپه  قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های کارتال استانبول در سال 2023 با تیم ترک گشت در ارتباط باشید. برای خرید اقساطی ملک در استانبول و ترکیه با ما در ارتباط باشید ما پروژه‌های ویژه‌ای برای فروش داریم که بعضی از آنها آماده تحویل و برخی از آن ها آماده تحویل و سکونت برای خریدارن میباشند. و برخی در سال‌های آینده آماده تحویل خواهند بود با شرایط فروش عالی برای مشتریان ترک گشت در نظر گرفته شده است.برای خریداران ملک در استانبول ما آفرهای ویژه تا حتی اقساط ۶۰ ماهه و پیش پرداخت می ۳۰ تا ۵۰ درصد در نظر گرفتیم. قیمت خرید خانه در ترکیه به پول ایران از  حدودا ۱ میلیارد تومان در غرب استانبول مانند اسنیورت و سیلیوری شروع میشود.

مناسب‌ترین محله برای شما، با توجه به انتظارات شما از محل زندگی و هزینه‌ای که برای این کار در نظر گرفتید، تعیین می‌شود. مثلاً ممکن است برای شما سطح بهداشت و تمیزی خیابان‌ها و خانه‌ها اهمیت بالایی داشته باشد. نزدیکی به محل کار، دانشگاه یا یک مدرسه خوب می‌تواند از دلایل خوب بودن یک منطقه از نظر شما باشد. امینونو، سلطان احمد، فنرو بالات از محله‌های معروف‌تر و ایستمون محبوب‌تر برای خرید آپارتمان در استانبول هستند و در بین محله‌های فاتح طرفدار بیشتری برای خرید ملک در استانبول دارند. تعداد ایرانی‌هایی که به خرید ملک در فاتح نیز می‌پردازند، زیاد است و فاتح یکی از مناطق مورد علاقه ایرانی‌ها برای خرید خانه در استانبول است. در این محله ترموا، مترو، تاکسی، اتوبوس و… وجود دارد و شما از لحاظ حمل و نقل عمومی مشکلی نخواهید داشت.

بنابراین اکنون در زمان مناسبی قرار دارید تا خرید ملک در ترکیه را انجام دهید. سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات، تقاضای زیادی برای ترکیه دارند  و هر سال، فروش مسکن به خارجی ها افزایش می یابد. شهروندان سایر نقاط اروپا و آسیا، زمان و هزینه خود را صرف خرید املاک و مستغلات می کنند تا از یک زندگی آرام در شهر، با آسودگی و  راحتی لذت ببرند. عمرانیه از مرکز شهر استانبول یعنی میدان تقسیم در حدود 25 کیلومتر فاصله دارد. معمولاً در روزهای عادی و بدون ترافیک بعد از حدود 20 دقیقه شما می‌توانید خودتان را از عمرانیه به مرکز شهر استانبول برسانید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.