جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری راهبرد معاصر

اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ کشور ترکیه قصد دارد برای ساخت یک بندر فضایی در یکی از کشورهای جهان با روسیه همکاری مشترک داشته باشد که این بخشی از برنامه فضایی بلندپروازانه این کشور در حوزه فضایی است. بر اساس این اطلاعیه، آن دسته از صاحبان خودروها که کارت سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده اند، نیازی به ثبت نام کارت سوخت المثنی برای بار دوم نداشته و کارت سوخت آن ها بر اساس ثبت نام انجام شده قبلی، صادر و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آن ها تحویل داده خواهد شد. به گزارش مشرق، وبسایت مراکشی هسپرس اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور درصدد افزایش و تنوع زرادخانه نظامی خود با بالگردهای ساخت ترکیه هستند. اخرین خبرها از ساخت سری هفتم سریال پایتخت. سریال پیکان Arrow : یک مبارز در شب ها تبهکاران را می کشد. اما این اقدام ترکیه، همزمان با عملیات نظامی برون مرزیاش علیه شبه نظامیان کرد نشان میدهد این کشور در سیاست منطقهای خود رویکردی ستیزهجویانه در پیش گرفته که امنیت را در اولویت قرار میدهد.

اخبار جدید صندوق اعتباری هنر

ساخت چنین دیوارهایی از موضع سختگیرانهتر هر دوی این کشورها حکایت دارد، آن هم در حالی که طی سالهای اخیر میلیونها مهاجر کوشیدهاند با عبور از این مرزها خود را به اروپا برسانند. اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه با حضور در مرزهای جنوبی این کشور در مجاورت ایران، روند ساخت دیوار امنیتی و جاده امنیتی چالدران را مورد بررسی قرار داد. ساخت این بخش از دیوار امنیتی بتنی بین دو کشور از چند ماه پیش آغاز شده که طول آن به طول 64 کیلومتری می رسد. بین الملل تابناک/ تحولات خاورمیانه: توافق جدید بغداد-واشنگتن بر سر مأموریت نظامیان آمریکایی، انهدام همه موشکهای اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه، ساخت دیوار مرزی با ایران از سوی ترکیه، مذاکرات لاوروف و پدرسن درباره حل و فصل بحران سوریه و دیدار هیاتهای مذاکرهکننده دولت افغانستان و طالبان در قطر از مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در سال 98 با توجه به بودجه کشور و مشکلات موجود در این زمینه، طرح جریمه مشمولان غایب حذف شد اما با توجه به اطلاعیه منتشر شده در بهمن ماه 1400 از سوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401، مقرر شد تا سربازان غایب با رعایت الویت بتوانند نسبت به خرید سربازی خود اقدام کنند که این مصوبه نیز چند روز بعد لغو شد.

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به اطلاع میرسانیم، با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در مهلت مقرر نتوانستند نسبت به بارگذاری مدارک استخدامی اقدام نمایند لذا از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ لغایت ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ به آنها مهلت داده می شود نسبت به بارگذاری و ویرایش مدارک خود اقدام نمایند. شرایط سنی برای داوطلبان آقا بدون در نظر گرفتن مدت زمانی است که در دوره خدمت ضرورت به سر می برند. به گزارش خبرگزاری «آناتولی» «اسماعیل دمیر» رئیس ریاست صنایع دفاعی (SSB) در برنامه تلویزیونی شبکه «تیآرتی» گفت که ترکیه میتواند با کسانی که مایل به همکاری با شرایط کشور خود هستند، مذاکره کند. به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیسجمهور ترکیه در یک گفتوگوی تلویزیونی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت و تحولات اخیر در افغانستان، افزایش درگیریها و بی ثباتی در این کشور و همچنین پیشروی طالبان، از احتمال دیدار خود با رهبر گروه طالبان برای گفتگو درباره پایان جنگ در افغانستان خبر داد. به گزارش مشرق، یک مقام ارشد بخش دفاعی ترکیه در زمینه همکاری محتمل با روسیه در ساخت جنگنده نسل پنجم گفت، ترکیه برای مذاکره با هرکسی که مایل به همکاری در پروژههایی مانند ساخت هواپیمای جنگی است، آماده است.

از این رو جیسون موموا را انتخاب کرد.

به همین منوال یونان هم کار ساخت دیوارهای امنیتی با فناوری پیشرفته در مرز زمینی خود با ترکیه را به پایان رسانده است. اردوغان گفت که این مجتمع ۱۳۵.۶ میلیون متر مربع تا ۱۵۰۰۰ کارمند را در خود جای میدهد. از این رو جیسون موموا را انتخاب کرد. از این رو مجبور است با یک گروه شرور همکاری کند که چالش های زیادی برای او ایجاد می کنند. تلاش آنها برای فرار از زیرزمین این خانه محوریت اصلی داستان است. به گزارش برنا،به نقل از “دووار”، خبرگزاری آناتولی در گزارشی که روز گذشته منتشر شد اعلام کرد که تاکنون ۳ کیلومتر از مرزهای مشترک ترکیه و ایران با بلوکهای بتنی که ارتفاع آنها به ۳ متر میرسد، مسدود شده است. به گزارش برنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه به همراه «یاشار گولر» رییس ستاد کل ارتش و «موسی آوسور» فرمانده نیروی زمینی این کشور از تدابیر امنیتی انجام شده در مرز ایران- ترکیه بازدید کرد. به گزارش وبگاه «اینسایدر» به نقل از رسانههای ترکیه، « رجب طیب اردوغان» ، رئیس جمهور ترکیه در مراسم افتتاحیه این مجتمع روز دوشنبه گفت که ساختمان جدید، که به طور موقت ستاره هلالی، نامیده میشود – ترس دشمنان ترکیه را به دنبال خواهد داشت.

اخبار جدید کیونت

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید علوم آزمایشگاهی – rinser.ir – – alalehchat.ir – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما