چیزهایی که در مورد دیابت فلوکستین نمی دانید!

فلوکستین از دسته داروهای ضد افسردگی می باشد که برای وسواس اجباری و افسردگی برای بیماران تجویز می شود .باید بدانید پیش از مصرف این دارو اگر در دوران بارداری یا شیردهی به سر می برید با پرشک خود مشورت کنید .از عوارض مصرف این دارو می توان احساس خستگی , اسهال خفیف و گیجی را نام برد . برای افراد مبتلا به اختلال دو قطبی I: شما نباید این دارو را به تنهایی برای درمان افسردگی مرتبط با اختلال دو قطبی I مصرف کنید. برخی اوقات مصرف این داروها در فاز لوتئال عوارض جانبی آن را محدود می کند و آن را قابل تحمل تر می کند اما در مورد برخی خانم ها ممکن است مصرف دارو در فاز لوتئال برایشان در مقایسه با مصرف روزانه کافی نباشد. بنزودیازپین ها ، لورازپام، مصرف همزمان با افزایش خطر عوارض جانبی بنزودیازپین ها همراه است. لازم است بدانید، از عوارض جانبی احتمالی مصرف بنزودیازپین در دوران بارداری شامل سقط جنین، ناهنجاری، تاخیر در رشد داخل رحمی، نقص عملکردی، سرطان زایی و جهش زایی است. این عارضه به نوبه خود، تحویل اکسیژن و مواد مغذی به جنین را کاهش می دهد و در نتیجه مکانیسمی برای کاهش رشد و/یا ایجاد زایمان زودرس ارائه می دهد.

فلوکستین برای چیست

لوراسیدون تنها داروی انتی سایکوتیک در زمینه اسکیزوفرنی است که در مقایسه با دارونما نتیجه منفی در مورد درمان تحریک پذیری مبتلایان به اختلال طیف اتیسم نشان داده است.لوراسیدون از طریق یک ازمایش 6 هفته ای مورد بررسی قرار گرفت که در نمونه 150 نفری افراد اتیستیک و گروه کنترل در تحریک پذیری کودکان اتیستیک بهبودی مشاهده نگردید(لئوبل و همکاران، 2016)برای دریافت اگاهی بیشتر در زمینه درمان اختلال اتیسم مطالعه مقاله اتیسم وحیوان درمان یا پت تراپی را به شما پیشنهاد می کنیم. این دارو را به طور ناگهانی قطع نکنید مگر اینکه توسط دامپزشک دستور داده شود. تحقیقات انجام شده روی حیوانات ، اثرات سوئی بر جنین هنگام مصرف مادر از دارو نشان داده است. هنوز مطالعات کافی بر روی انسان انجام نشده است تا اطمینان حاصل شود که این دارو چگونه ممکن است روی جنین تأثیر بگذارد. که حتی می تواند باعث مرگ ناگهانی فرد شود. موارد وحشت زدگی. اینها قسمت هایی از ترس ناگهانی و نگرانی شدید هستند حتی اگر تهدیدی وجود نداشته باشد. تشنج ممکن است در سگهایی که بیش از حد مصرف کرده اند رخ دهد. این وضعیت باعث ایجاد افکار آزاردهنده ای می شود که از بین نمی روند (وسواس فکری) و نیاز به انجام مکرر اقدامات خاص (اجباری).

عوارض فلوکستین در دراز مدت

این روش درمانی، باید با احتیاط در افراد مبتلا به بیماری فعال تیروئید چشمی انجام شود، زیرا ممکن است این بیماری را بدتر کند. همچنین ممکن است میل به انجام کارهای مکرر (اجبارهایی مانند شستن دست ها، شمارش و بررسی) را که در زندگی روزمره اختلال ایجاد می کنند، کاهش دهد. همانطور که گفتیم برخی از علائم بیماری دیابت شامل تشنگی شدید، کاهش وزن در برخی از موارد، تاری دید، عفونت لثه ها، بی حسی پا، افزایش گرسنگی، افزایش تعداد دفعات ادرار و … عوارض مصرف این داروها که افزایش وزن و چاقی است بسیار بیشتر از فواید آن میباشد. این سالها استقبال از داروهای ضدافسردگی آنقدر زیاد شد که دیگر نمیشود آن را با بیماری افسردگی مرتبط دانست. داروی ضدافسردگی یک شبه کار نمی کند و رفتارهایی را که به سادگی شما را آزار می دهند تغییر نمی دهد ، مانند سگ هایی که باید از چیزهایی که نباید بپرند یا غذا را از روی میز جمع کنند.

همچنین یکی دیگر از عوارض فلوکستین آن است که ممکن است سطح سروتونین خون را افزایش دهد. مقدار داروی شم ارا افزایش دهد تا احتمال بروز عوارض ناشی از دارو کمتر شود. سالمندان ممکن است خطر بیشتری برای عوارض جانبی این دارو داشته باشند. عوارض و فواید و نحوه مصرف “قرص فلوکستین” 10 و 20 برای لاغری. بنابراین نحوه مصرف فلوکستین (بیشتر بخوانید https://snappclass.ir/%D9%81%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86) با خوردن این دارو است. تداخل زمانی است که ماده ای نحوه کار دارو را تغییر می دهد که می تواند مضر باشد یا از عملکرد خوب دارو جلوگیری کند. داروهایی که باعث حالت تهوع میشوند را باید در زمان خواب استفاده کرد. داروی افسردگی سروتونینرژیک خاص (NASSAها) برای درمان اختلالات اضطرابی، برخی اختلالات شخصیت، و افسردگی استفاده میشوند. با این حال، اگر تقریبا زمان برای دوز بعدی شما باشد، دوز از دست رفته را از بین ببرید و دوباره به برنامه دوزهای منظم خود بروید. در مورد شما با توجه به این­که خوشبختانه پاسخ درمانی نسبی به مصرف دارو به دست آمده، احتمالاً هر یک از راه حل­های شماره ۲ و ۴ و در صورت امکان استفاده هم­زمان از هر دو راه حل می­تواند مفید باشد.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما