آخرین اخبار «جدید قم

فرماندار گناباد گفت: به نظر می رسد احداث ساختمان جدید زندان این شهرستان با تکمیل زیرساختهای موجود تا پایان امسال به بهره برداری برسد. فرماندار گناباد ادامه داد: به نظر میرسد احداث ساختمان جدید زندان این شهرستان با تکمیل زیرساختهای موجود تا پایان امسال به بهره برداری برسد. این مرغدار اضافه کرد: این ندانم کاریها باعث اخلال در بحث تولید اخبار جدید یاسوج در کشور میشود. به گزارش خبرگزاری فارس خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقهای خراسان، مریم ستوان در مراسم بهرهبرداری از فاز اول نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت (CHP) در گناباد گفت: نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در فاز اول با ظرفیت تولید 2 مگاوات برق آماده بهرهبرداری قرار گرفت. وی افزود: با توجه به موافقتهای اعطاء شده در این نیروگاه امکان افزایش ظرفیت تولید برق تا 5 مگاوات وجود دارد که با احداث این نیروگاه تاکنون برای 10 نفر اشتغال ایجاد شدهاست.

اخبار جدید غزنی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، محمدرضا تمامگر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد اظهار کرد: نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در روزهای ۶ و ۷ شهریورماه ۹۷ در این دانشگاه برگزار میشود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گنابادگفت: نهمین همایش سراسری برق و الکترونیک ایران با رویکرد تخصصی نظریه کنترل و کاربرد آن در مهندسی برق، ششم و هفتم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار خواهد شد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: نهمین همایش سراسری برق و الکترونیک ایران با رویکرد تخصصی نظریه کنترل و کاربرد آن در مهندسی برق، شهریور امسال در شهرستان گناباد برگزار خواهد شد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در روزهای ۶ و ۷ شهریورماه ۹۷ در این دانشگاه برگزار خواهد شد. قدس آنلاین: مهلت ارسال مقاله به همایش برق و الکترونیک ایران در گناباد 25 تیر اعلام شد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد اظهار کرد: نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC ) نمایه شد. به گزارش ایسکانیوز، معاون پژوهش و فناوری واحد گناباد با بیان این مطلب گفت: «حسن یعقوبی و زهرا نمدچیان که از نخستین گروه دانشجویان دوره دکتری تخصصی رشته مهندسی برق کنترل دانشگاه آزاد اسلامی گناباد هستند با حضور داورانی متشکل از اعضای هیات علمی واحد و دو تن از استادان از واحدهای دانشگاهی استان از پروپوزال خود دفاع کردند.

به گزارش قدس آنلاین؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گنابادگفت: نهمین همایش برق و الکترونیک ایران در گناباد سراسری برق و الکترونیک ایران با رویکرد تخصصی نظریه کنترل و کاربرد آن در مهندسی برق، ششم و هفتم شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار خواهد شد. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در روزهای 6 و 7 شهریور ماه 97 در این دانشگاه برگزار میشود. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، محمدرضا تمامگر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در گفتوگو با خبرنگاران گفت: نهمین همایش سراسری برق و الکترونیک ایران با رویکرد تخصصی نظریه کنترل و کاربرد آن در مهندسی برق، شهریور امسال در شهرستان گناباد برگزار میشود. محمد بهشتی روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: از مجموع مطالبات اداره برق بالغ بر 10 میلیارد ریال بدهی واحدهای تولیدی است. این یارانه در ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ دی ماه واریز میشود. قیمت لحظهای دلار و یورو در بازار| خرید ارز الکترونیکی میشود پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۶ دی چرا ارزش معاملات برای بازگشت روند صعودی ملاک است؟

اما در اواخر آذرماه ۱۴۰۰، معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرد که در اوایل دی ماه یارانه جدید با افزایش دو برابری یارانهها پرداخت خواهد داشت، در ادامه وزیر اقتصاد اعلام کرد که زمان مشخصی برای پرداخت یارانه جدید در دی ماه نیست. امیرحسین بانکیپور، رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و نماینده مجلس هم امروز خبر داده است که به خانوادههای دارای سه فرزند وام ۱۵۰ میلیون تومانی مسکن پرداخت میشود. او افزود: برای ساخت طرح زندان گناباد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که امسال ۳۵ میلیارد ریال برای این طرح تخصیص یافت. مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا ویروس تایباد گفت: تا ظهر 6 فروردین 1399 کل موارد مشکوک منجر به بستری از ابتدا تاکنون 20 نفر بوده و تعداد کل موارد مثبت از ابتدا تاکنون 7 نفر و تعداد فوتیهای کرونا خوشبختانه صفر بوده است. وی ادامه داد: برای ساخت طرح زندان گناباد که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۳۵ میلیارد ریال آن طی سال جاری تخصیص یافت. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد قربانی فرماندار گناباد در حاشیه بازدید از روند ساخت زندان جدید گناباد گفت: این طرح از سال ۱۳۷۵ آغاز شد و طی ۲۵ سال گذشته به دلیل وجود مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار هنوز به اتمام نرسیده است.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما