آخرین اخبار «جدید قم

پروژه کشتارگاه گناباد از آن دست پروژههایی است که گویا گرههای کور زیادی دارد؛ اما بنظر میرسد به زمان افتتاح اولیه آن نزدیک میشویم. مهران حسین زاده شهردار گناباد در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد در خصوص اقدامات این شهرداری در مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به اولویت اصلی ما برای سلامت اجتماعی شهروندان، شهرداری گناباد اقدام به ضد عفونی کردن تمام بوستانهای گناباد نموده است. ۲۷ دی ۱۳۹۸ – ۰۹:۰۳ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – میثم کرمانی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: در حوزه درآمد پایدار برای شهرداریها طرحهایی برنامهریزی شده که نشستهای آن در حال برگزاری و در آن تصمیمگیری میشود؛ برای سال مالی جدید اقداماتی را نیز آغاز کردهایم که بیشتر در مشهد بوده و سعی داریم آن را در سطح استان گسترش دهیم. مهران حسین زاده شهردار گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: پروژه کمربندی گناباد از سمت میدان امام رضا (ع) به سمت جاده بجستان به طول ۲هزار و ۴۰۰ متر طول در عرض ۱۰۰ متر تعریف شده است که بهعلت تاخیر پروژه توسط پیمانکار، به زودی خلع ید میشود. شهردار گناباد ادامه داد: به دنبال تاخیر پیمانکار در طراحی این پروژه شهرداری گناباد خلع پیمان را در دستور کار قرار داده که در مراحل پایانی است.

اخبار جدید یارانه دی ماه ۱۴۰۰

وی ادامه داد: همچنین نیروهای یگان پدافند هوایی شهید علایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در گناباد با تجهیزات خود شهرداری این شهر را در همین زمینه یاری میکنند. حمزه ذاکر روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر کاخک گناباد افزود: شهرداریها و شوراهای اسلامی باید با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در کنار دیدگاه اقتصادی و با نگاه درآمدزایی و جذب سرمایه گذار با اولویت سرمایه گذاران بومی از تمام ظرفیتها به عنوان بستری برای توسعه و عمران مناطق خود بهره بگیرند. به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، امیر حمزه ذاکر مدیر کل امور دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی در جلسه تودیع و معارفه شهردار کاخک گناباد گفت: امروز اداره شهرها متفاوت از گذشته است و هر شهردار علاوه بر توانایی کافی باید علم و آگاهی لازم به قوانین را در جهت هرچه بهتر اداره شهر و اداره امور داشته باشد. میثم کرمانی روز چهارشنبه در جلسه مشترک مدیران بخشهای مختلف سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و شهرداران جنوب این استان در گناباد افزود: مشارکت بیشتر شهرداریها در فعالیتهای اقتصادی و سرمایهگذاری موجب توسعه کمی و کیفی و کاهش مشکلات فعالیتهای آنها از جمله در زمینه عمرانی میشود. گروه استانها-گسترش فضاهای تفریحی با رویکرد غنیسازی اوقات فراغت از جمله راهکارهایی است که میتوان در شهرستانها در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل سازمان همیاریها و شهرداریهای خراسان رضوی از حرکت شهرداریهای استان به سمت تامین درآمدهای پایدار خبر داد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۷۲ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد. به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمدرضا بهرامی با اعلام خبر فوق افزود: در پی سیل و آب گرفتگی در مناطق جنوب کشور و بنا بر اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه استان قم به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد، امروز سه تیم عملیاتی امدادی به مناطق سیل زده این شهر اعزام شدند. محمد میر بیدختی در گفتگو با خبر نگار ایلنا در گناباد گفت: 4 دستگاه ماشین سمپاش و چند دستگاه سمپاش انفرادی برای این عملیات اختصاص یافته و حدود 20 نفر از عوامل و نیرو های شهرداری با همکاری جوانان محبان الرضا( ع )و شر کت خدماتی آینده اندیشان بکار گرفته شده است. به گزارش ایلنا از گناباد ، محمد میربیدختی، با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شهر بیدخت گناباد، اظهار کرد: شیوع کرونا نتوانست اجرای این طرح را متوقف کند و مانند سالهای گذشته در شهر بیدخت گناباد اجرا میشود تا عطر بوی گلهای رنگارنگ در کنار سفرههای هفت سین و فضاسازی شهری، نوید بهاری دیگر را دهد.

حسین زاده با اشاره به اینکه جهت ساماندهی، اقدامات کمپین مردمی شهریاران شهرداری گناباد تشکیل شد، افزود: تقریبا تمامی معابر و محلات ضدعفونی شد و معابر اصلی و پرتردد هر روز ضدعفونی می شوند.انتهای پیام: ح. شهردار گناباد به مشارکت شهروندان در مدیریت امور شهری اشاره کرد و گفت: افزون بر هزار نفر از کارکنان شهرداری، اقشار مختلف مردم و ارگانها از ابتدای بحران بیماری همهگیر تاکنون در عملیات ضدعفونی خیابانها و اماکن عمومی این شهر مشارکت دارند. وی ادامه داد: شهرهای مناطق جنوبی استان خراسان رضوی به خصوص شهرستان گناباد از غنای فرهنگی و تاریخی برخوردارند و این مسایل موجب افزایش تعامل و همکاری شهروندان در انجام طرحهای عمران شهری میشود. ۰۴ تير ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – مهران حسین زاده در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: بهرهمندی از محیط پارک مدرن و جدید از مطالبات سالهای اخیر شهروندان بوده به همین جهت شهرداری گناباد در دوسال گذشته توجه ویژهای به فضای پارکهای سطح شهر داشته به طوری که سه بوستان اصلی شهر مورد بازپیرایی و بهسازی قرار گرفت و نواقص سایر پارکها برطرف شده است. با توجه به گرم شدن هوا در چند هفته اخیر مردم کوی شرقی گناباد طی ارسال پیامهایی به خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی درخواست پیگیری دلایل تاخیر در اجرای پروژه کشتارگاه جدید گناباد و انتقال آن از بافت مسکونی کوی شرقی گناباد به خارج شهر را آخرین و جدیدترین اخبار اربعین ۱۴۰۰ داشتند.

اخبار جدید لیتل ربیت

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید درمان ناباروری مردان (https://fall24.ir) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما