استراتژی فروش تتر عاقلانه

علت این امر هم عدم شفافسازی تتر است که هیچ اطلاعات مستندی در این خصوص منتشر نکرده است. طراحی اینترفیس و ظاهر پنل کاربری خیلی سر راست و منظم است، ولی شاید میتوانست بهتر هم باشد. صرافی آنلاین bitpin پنل معاملات مناسبی دارد. امنیت در تبادلات مالی همیشه جزو مهمی از مراحل انجام کار به حساب می آید و این صرافی از این نظر عملکرد خیلی مناسبی ندارد. مراحل احراز هویت در فینیکس از بزرگترین و امنترین صرافیهای بینالمللی الگوبرداری شده است. را برای تایید حساب کاربری از شما خواسته میشود. یعنی معاملات غیرریالی (با ارزهای دیجیتال) شما نیازی به احراز هویت ندارید. یعنی نه آن قدر ریسک کنید که با شکست مواجه شوید و نه آن قدر بی اعتماد باشید که از رشد و پیشرفت در این مسیر جا بمانید. استفاده از این ابزارها باعث میشود ریسک ضرر در بازار تا حد ممکن کاهش پیدا کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که تمایلی به ریسک ندارید می توانید صرفا به خرید تتر بپردازید. در این صرافی می توانید بیش از 100 رمز ارز را معامله کنید و با سود سالانه 14.5 درصد، درآمد خوبی را داشته باشید. سرمایه گذاران در شرایطی که بازار ارزهای دیگر در رکود شدید به سر میبرند، ارزهای دیجیتالی خود را تتر تبدیل میکنند سپس بعد از سامان یافتن بازار، اقدام به فروش تتر و خرید ارزهای دیگر میکنند. با این وجود اکثر علاقهمندان به ارزهای دیجیتال به دنبال یافتن راهی برای خرید تتر هستند؛ حال سؤالی پیش میآید آیا روشی برای خرید تتر بدون کارمزد وجود دارد؟

به دلیل تورم، قدرت خرید دلار (و تمام ارزهای فیات) به طور پیوسته و در طول زمان از بین خواهد رفت. حذف دلالها باعث واقعی شدن قیمتها میشود و امکان تاثیرپذیری آن از تصمیمهای فرد یا گروه خاص از بین میرود. از آنجا که این صرافی به طور اختصاصی به ارز تتر میپردازد و ارزهای دیگر را پشتبیانی نمیکند، بهترین نرخ را بین صرافیهای دیگر دارد. هر وقت هم کسی بخواهد مثلا ۱۰۰۰ تتر خود را به دلار تبدیل کند، شرکت ۱۰۰۰ دلار به وی میپردازد و تترهای او را دریافت و آنها را نابود میکند؛ یعنی این تترها دیگر از چرخه خارج میشوند. ضمن اینکه در خرید و فروش تتر باید نوع تترهای دو طرف یکسان باشد در غیر این صورت اگر ممکن است پولتان ناخواسته به حساب دیگری برود و باید قید آن را بزنید چون دیگر راه بازگشت ندارد. خط اول بدنه این تابع به وضوح نشان میدهد که کاربرانی که در لیست سیاه قرار دارند امکان اجرای این تابع را ندارند، به عبارت دیگر نمیتوانند تتر های خود را به والت دیگری انتقال دهند و تترهای آنها بلوکه شده است.

پس از آنکه تتر را خریداری کردید می توانید آن را به بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل کرده و معاملات کریپتویی خود را آغاز کنید. تتر احتمالاً شناخته شدهترین ارز رمزنگاری شده است که به ارز دیگری در بازار متصل شده است. تتر یک استیبل کوین است که به ارزهای فیات متصل شده است. در واقع هر تتر که توسط سازنده های و توسعه دهنده اصلی این استیبل کوین تولید میشه ارزشش برابر با یک دلار آمریکاست که از زمان عرضه به بازار ارزهای دیجیتال باعث شد که این بازار هم مثل بازار های مالی دیگه تا حدودی ثبات نسبی پیدا بکنه و با ایجاد روند های نزولی و سعودی شدید همه ارزهای دیجیتال تحت تاثیر این موج های نوسانی قرار نگیرن. پروتکل Omni Layer Pro در بلاک چینبیت کوین تولید شده است.

ما هر روزه، هزاران تراکنش واریزی و دریافتی را در بستر کیف پول من ، بدون کوچکترین خطایی به گردش در می آوریم، با این هدف که در افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی و کمک به رشد و توسعه ی کسب وکارها، نقش سازنده و موثری داشته باشیم. فینیکس کلید خصوصی کیف پول کاربران خود را به صورت آفلاین نگهداری و امنیت دارایی آنها را تضمین میکند. با این کار مشخصا مثل ارزهای دیجیتال دیگر این کیف پول دیجیتال یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی به شما میدهد و با استفاده از آن میتوانید تتر مبادله کنید. پس از سپرده گذاری به حساب های بانکی محدود تتر با استفاده از ارزهای فیات٬ این شرکت کیف پول کاربر را با تساوی معادل آن معین می کند و کاربر را قادر میسازد تا در هر کاری که ممکن است از تتر استفاده کند. تتر را می توان یک بانک مرکزی تصور کرد که هنگامی که یک کاربر ارز فیات را به ذخیره تتر واریز می کند و فیات را برای خرید USDT می فروشد، تتر مبلغ دیجیتال مربوطه را به صورت توکن صادر می کند.

این ارزهای دیجیتال پایدار قیمتشان نه بر اساس میزان عرضه و تقاضا و پارامترها دیگر بازار بلکه بر پایه ارزهای معتبر دنیا یا فیاتها مثل دلار، یورو و ین ژاپن تنظیم میشوند.ارزهای دیجیتال پایدار نهتنها بر پایه ارزهای معتبر دنیا ارزشگذاری میشوند بلکه پشتوانه این ارزهای دیجیتال، ارزهای معتبر وابسته به بانکهای مرکزی کشورها است. چنین نوسانهای قیمتی در بقیه ارزهای دیجیتال نیز وجود دارند. مزیت دیگر این صرافی در واقع وجود یک تیم پشتیبانی قوی می باشد. شما می توانید این کیف پول ها را به راحتی بر روی کامپیوتر شخصی و یا گوشی های هوشمند خود نصب کنید و به صورت اینترنتی به آنها دسترسی داشته باشید و یا این که می توانید از نسخه های ایمن تر مانند کیف پول های فیزیکی و یا کاغذی برای نگهداری تتر استفاده کنید.

استفاده از این کیف پول بسیار ساده و در عین حال مطمئن است. حفظ روابط بانکی در فضای کریپتو بسیار مشکل است؛ بنابراین صرافیها از توکن تتر برای قیمت گذاری داراییهای رمزنگاری به دلار بدون نیاز به داشتن حسابهای بانکی دلاری استفاده میکنند. قبل از اینکه اقدام به خرید و فروش تتر کنید بهتر است که با انواع آن آشنا شوید. تا می 2018، بیش از 2.5 میلیارد تتر (USDT) ضرب شده بود که تقریباً کل آن در گردش روزانه استفاده میشد. از نقاط قوت آن نیز وجود یک وبلاگ با محتوی خوب و به روز است که شامل اخبار آموزش و تحلیل است و نگارنده این مساله را مزیتی قابل قبول در این وبلاگ می داند. افزایش قیمت دلار همچنین باعث میشود سرمایهی کاربران در بازارهای بینالمللی در سطح قابل قبول باقی بماند. نکته قابل توجه این هست که صرافی اینانس که بهترین صرافی برای خرید تتر محسوب میشه، کیف پول اختصاصی نداره و باید برای خرید و فروش، کیف پول ارز دیجیتال برای خودتون تهیه کنین. برای خرید و فروش تتر لازم است که ابتدا یک کیف پول اینترنتی ایجاد کنید تا بتوانید تتر را در آن ذخیره کنید.

این یعنی دسترسی به تتر بسیار آسان است و میتوان آن را روی کیف پولهای رسمی اتریوم، بیت کوین کش، ترون و الگورند (Algorand) ذخیره کرد. بعضی افراد در خصوص تتر نگرانی دارند و فکر میکنند که این رمزارز به اندازه لازم پشتوانه و ذخیره مالی ندارد. در این حالت برای اینکه بتوانید تتر بخرید باید بهاندازهای که میخواهید با استفاده از سیستمهای پرداخت آنلاین موجود در سایت، بهحساب شرکت دلار واریز کنید و به همان اندازه تتر دریافت کنید.

بهازای هر دلار هم یک تتر دریافت میکنید؛ یعنی اگر ۱۰۰۰ دلار واریز کنید، ۱۰۰۰ تتر دریافت خواهید کرد. پشتوانه ارز دیجیتال تتر، دلار آمریکا است؛ یعنی بهازای هر یک توکن ارز دیجیتال تتر، یک دلار در حساب بانکی شرکت تتر لیمیتد وجود دارد. ارز دیجیتال تتر توسط یک شرکت هنگکنگی به نام تتر لیمیتد (Tether limited) ارائه شده است. مدارک و اطلاعاتی که کاربران در این مرحله به فینیکس ارائه میکنند با بالاترین پرتکلهای امنیتی نگهداری میشوند. اینکه سایت در حال ادغام با یک سایت دیگر است مساله­ ای است که از نظر امنیتی نوعی احساس عدم امنیت را در مشتری القا می کند، حتی اگر این سایت از بالاترین پروتکل های امنیتی استفاده کرده باشد و نکته ای که در اینجا قابل طرح می باشد این است که چرا سایت های صرافی مذکور با یک آدرس واحد اقدام به فعالیت نکرده اند؟ هر کدام از انواع تتر در پلتفرمهای مختلف و با سطح امنیتی متفاوت ارائه شده است که بسته به شرایط یک از آنها مناسبتر میباشد.

صرافی فینیکس همچنین به کاربران خود کیف پول ارز دیجیتال هم ارائه میکند. آنها میتوانند با سپردهگذاری پول نقد، استیبلکوین بخرند و ممکن است با بازگرداندن سکههای مجازی با نرخ مبادله 1:1 که تتر وعده داده است، سرمایهگذاری خود را بازخرید کنند. همچنین کاربرانی که به قصد سرمایهگذاری وارد بازار رمز ارز شدهاند با کمک این ابزارهای دقیق و علمی میتوانند ارزهایی که برای سرمایهگذاری مناسبتر هستند را شناسایی و خریداری کنند. بسیاری از افراد در کار خرید و فروش تتر هستند و از این طریق با آموزش دادن به کسانی که اطلاعات زیادی در این حوزه ندارند و همچنین انجام نقل و انتقالات برای آنها، کارمزد دریافت میکنند و سود کسب میکنند. فینیکس یک بازار معاملات ارز دیجیتال است که واسطهها و دلالها در آن حذف شدهاند و کاربران میتوانند به صورت مستقیم معاملههای خود را انجام دهند.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما