بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

و همچنین اینکه شیمی میکرو سوالاش الکی سخته، ولی نمی دونم چرا من از کتابش خوشم اومد! من برای شیمی کتاب میکرو سال به سال و برای دینی کتاب سیرتاپیاز پایه ( نه سال به سال) و زبان انگلیسی هم میکرو… برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در شیراز اشاره نمود. در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در شیراز به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ مرکز مشاوره ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به کلیه داوطلبان عزیز می باشد. مشاورین ما پس از صحبت با شما از عواملی که باعث اتلاف وقت و کاهش ساعت مطالعه مفید شما می شوند اطلاع پیدا کرده و راه حل های لازم برای مقابله با این موانع و افزایش ساعت مطالعه برای کنکور را بطور دقیق و کاملا شخصی سازی شده به شما ارائه خواهند داد. من شروع صفر کنکور انسانی نظام جدیدم… انسانی نظام جدیدم و شروع صفرم… سلام استاد این واسه همه درس های رشته انسانی صدق میکنه ؟ سلام…چجوری حفظیاتو حجمی بخوانم؟ سلام ببخشید بعد فیزیک خیلی سبز سال به سال برا مهرماه به بعد نردبام فیزیک کار کنم برا سه پایه؟ و متونیم آزمون های 15آذر،20 دی و 15 فروردین قلم چی رو برای جمع بندی (سه روز یک بار) بزارم ؟

برای منبع حمعبندی گفتید سیب مهروماه بگیریم ولی مهروماه اصلا برای دروس انسانیش کتاب جمعبندی چاپ نزده… سلام استاد ببخشید من تو تابستون الان برا همه دروس اختصاصی خیلی سبز برا عربی میکرو دینی میکرو طلایی ادبیات مبحثی های نشر الگو و زبان هم مبتکران برا شروع دارم آیا خوبن ؟ استاد شما برای درس زبان گاج میکرو طلایی رو پیشنهاد دادین… ملیحی توضیح داد که روزانه حدود ۹ تا ۱۰ ساعت مطالعه می کردم و برای همه مطالعاتم نیز برنامه ریزی از پیش بهترین مشاور کنکور خانم تعیین شده داشتم. دانش آموز ممتاز استان قزوین در کنار مطالعه روزانه ۸ تا ۹ ساعت فعالیت درسی، خطاطی و خوشنویسی نیز انجام می داده است. درست می فرمایید . به همین دلیل وجود مشاوری که بمب انگیزه باشد و بتواند انگیزه شما را با یک برنامه درست و حرف های کاربردی نگه دارد و یا آن را افزایش دهد بسیار مهم است. با داشتن یک مشاور کنکور خوب و دلسوز و استفاده از تجربیات ایشان، حتی اگر بتوانید به چند تست بیشتر در کنکور درست پاسخ دهید، در همان سال اول رتبه بهتری در کنکور کسب خواهید کرد و ممکن است در رشته روزانه و دانشگاه دولتی مورد علاقه پذیرفته شوید که در این صورت مجبور نخواهید بود هزینه های سنگین تحصیل در دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان را بپردازید و یا مجبور نخواهید بود به دلیل برنامه ریزی نادرست، روش مطالعه غلط یا سایر اشتباهات چند سال پشت کنکور بمانید.

من علی خواجونژاد؛ودر پنج کنکور تجربی به طور متوالی درسال های ۹۲و۹۳و۹۴و۹۵وسرانجام ۹۶شرکت کردم و به قبولی پزشکی رسیدم. انتخاب استاد برای یک درس امری سلیقه ای است، پس به طور قطع نظر دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است؛ امیر مسعودی آموزش های پرحجم و زمانبری دارد و برای مطالعه و مشاهده آنها دانش آموزان باید مدت زمان و انرژی زیادی را صرف نمایند. مهم ترین عامل برای داشتن ساعت مطالعه بالا و مداوم، حفظ انگیزه است که مستلزم مشاوره انگیزشی تحصیلی می باشد. ما می خواهیم دی وی دی دروس زبان انگلیسی ،اقتصاد و منطق رو تهیه کنیم.لطفا برترین اساتید نظام جدید که در این زمینه فعالیت می کنند و راه های میانبر رو در تست زنی آموزش می دن به ما معرفی کنید. سلام استاد توروخدا سوالم رو بذارید ممنون. سلام ببخشید مزاحم شدم ایا انکان تغییر رشته از الان که دوازدهمم از تجربی به انسانی هست؟

من کنکوری سال۱۴۰۲هستم امسال میرم یازدهم به نظرتون از الان میتونم جامع خیلی سبز برای درسای تخصصی بگیرم که دیگه برای سال کنکور کتاب جدید نگیرم ؟ در این لیست اطلاعات بهترین آموزشگاه های کنکور شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها ثبت شده است. چون میترسم ثبت نام نکنم و اصلا نخونم و تابستونم حدر بره؟ چون شروع صفرم و درسنامه رو میخوام از روی لقمه مهروماه بخونم… شیمی بعد خیلی سبز میکرو نقره ای پایه و دوازدهم رو بزنم یا میکرو طلایی؟ برای کنکور سال ۱۴۰۱ ، فیزیک میکرو طلایی جامع، چاپ سال ۱۳۹۷ رو باید تعویض کرد یا خیر؟ ولی با توجه به عدم آمادگیم در کنکور امسال ، میخوام برای کنکور ۱۴۰۰ نیز بمانم..ایا این کتابها به درد کنکور ۱۴۰۰ هم میخورن یا باید از نو تهیه کنم؟ سلام خسته نباشید،من کنکوری ۱۴۰۰ تجربی هستم و برای فیزیک میخواستم بدونم اگر خیلی سبز و الگو رو بزنم کافی هست برای درصد۶۰-۶۵؟ و برا فیزیک هم خیلی سبز رو زدم مهر ماه به بعد چی رو بزنم و لزومی داره پایه خیلی سبز رو بزنم چون من سال به ساله هاشون رو زدم؟ سلام استاد ببخشید برا فیزیک بعد خیلی سبز میکرو طلایی گاج رو به عنوان منبع تکمیلی بزنم و بعد موج آزمون ها کدوماش خوبن و برا کدوم موقع از سال بزنم؟

1) در بخش معرفی بهترین منابع کنکور 1400 منظورتون از سری کتابهای جامع دین و زندگی میکرو گاج ، کتاب میکرو طلایی دینی هست یا میکرو نقره ای بهتره؟ سوالات مطرح شده توسط وی تطابق بالایی با کنکور داشته باشند. گفتنی است ، میرصادقی نویسنده کتاب « برنامه ریزی با دوربین مداربسته » است که چند سال قبل به عنوان بهترین و خلاق ترین کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شد. شاید شما با خود اینگونه تصور کنید که یک مشاور تکنیک ها را می شناسد و قطعا قبل از ورود به دانشگاه ممکن است با این تکنیک ها آشنا نبوده باشد. آقای راستی کارشناس برجسته آموزشی معتقد است:« پوردستمالچی تسلط خوبی بر مقوله کنکور سراسری و مسائل پیرامون آن دارد بطوریکه او را می توان به عنوان یکی از بهترین مشاورین انتخاب رشته نیز قلمداد کرد. ولی من هرروز شاد تر از دیروز به تلاشم ادامه میدادم و حتی یک ذره احساس تنفرنداشتم نسبت به کنکور و به سخت شدن سوال ها تواین سال ها و به کتاب ها .و هر کتاب رو با حرص و طمع برای یادگیری مطلب جدید؛باز میکردم میخوندم . 3) برای فیزیک دوازدهم چه کتابی رو توصیه میکنید؟ نظرتون برای دروس فیزیک و ریاضی دهم و یازدهم تجربی منظور سال به سال چه کتابی در سطح متوسط به بالا مناسبه؟

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما