بهترین مشاور کنکور چه کسی هست؟

خیلی از داوطلبان کنکور تجربی در ابتدای راه، کوهی از منابع را بدون داشتن اطلاعات کافی از هر منبع، تهیه می کنند و گمان می کنند با این کار می توانند موفقیت خودشان را تضمین کنند. از دیگر عواملی که باعث می شود در کنکور تجربی بهترین نتیجه را بگیرید، انتخاب بهترین منابع تستی است. فکر نکنید که لزوماً کتابی که رتبه یک کنکور از آن استفاده می کرده، بهترین منبع بوده و شما هم اگر از آن استفاده کنید، می توانید موفق شوید. استاد سامان سلامیان-استاد مسعودی استاد محمد مهربان-استاد هومن نورایی-استاد ماشاالله رضوی برترین اساتید شیمی کنکور: استاد بهمن بازرگانی-استاد محمدرضا مصلایی-استاد رضا بابایی-استاد داوود بیرکی-استاد حسن پلویی – استاد کوچیان فرد برترین اساتید زیست کنکور: -استادعمارلو-استاد- استاد حمیدرضا زارعی- علی کرامت -استادمهدی آرام فر-استاد اشکان هاشمی۵استاد علی پناهی شایق – بهترین روش درس خواندن برای کنکور از نگاه برترین مشاوران کنکور ایران: در طول سال ها کار آموزشی مصاحبههای متعددی را با بهترین مشاوران کنکور ایران برگزار نموده ایم که ماحصل این گفتگو ها را تقدیم شما می کنیم، برترین مشاور کنکور ایران و بهترین مشاوران کنکور در تهران برای مطالعه صحیح در گفتگوهای شان موارد زیر را مطرح کردند: 1- یک دانش آموز کنکوری برای موفقیت در کنکور رشته تجربی و برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی و برای موفقیت در کنکور رشته انسانی باید حداقل در هفته ۶۰ ساعت مطالعه مفید داشته باشد که از این ۶۰ ساعت باید ۱۸ ساعت را صرف مطالعه دروس عمومی نمایند و الباقی زمان را به مطالعه دروس اختصاصی بپردازد برای یک مطالعه موفق در آغاز سال تحصیلی سعی کنید ۲۰ تا ۲۵ درصد از زمان مطالعاتی خود را به دروس عمومی تخصیص دهید و حدود 70 الی 75 درصد از ساعات مطالعاتی خود را به دروس اختصاصی بپردازید 2- از نگاه بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران ، برای یک برنامه ریزی خوب و موفق، دانش آموزان باید در هر روز ۵ الی ۶ عنوان و کتاب درسی را مطالعه نمایند، در گذشته تعداد زیادی از دانش آموزان در یک روز فقط یک درس را می خواندند و این روش مردود و غلط است و بهتر است برای مطالعه موفق در هر روز پنج الی شش عنوان کتاب درسی را در دستور کاری خود قرار دهید مثلا شما میتوانید در هر روز ۳ درصد اختصاصی و ۳ درس عمومی را مطالعه کنید.

است که در این زیرگروه درس زیست شناسی و شیمی با ضریب 4 و 3، بالاترین ضرایب را دارند. یک مشاور کنکور تجربی ایده آل، به شما آموزش خواهد داد که هر درس را به چه نحوه ای مطالعه کنید و با چه روشی برای هر درس تست بزنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. باید بدانید برای رسیدن به این خواسته، لازم است در هر درس چه درصدی را کسب کنید. حتماً از این مقاله استفاده کنید. برای اینکه در این رابطه اطلاعات کامل تری داشته باشید، در مقاله ای جداگانه زیر گروه های رشته تجربی را بررسی کرده ایم. نظرسنجی ها نشان می دهد که دانش آموزان سینا تهرانی در طی سالهای اخیر بیشترین آمار تصاحب رتبه های یک تا 10 را از آن خود کرده اند. با اینکه بهترین مشاوره کنکور تجربی 99 باید به طور کامل تغییرات کنکور تجربی را نسبت به کنکورهای تجربی سالهای گذشته بداند و توضیحات و راهنمایی های کاملی در اختیار افراد قرار دهد، اما نباید انتظار معجزه هم داشته باشید. چنانچه محل تولد و محل اخذ مدرک تحصیلی سال آخر، یک سال قبل از سال آخر و یا دو سال قبل از سال آخر متقاضیان از بین شهرستان های جنوب استان کرمان (جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان) و شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان باشد، می توانند کد رشته های اختصاصی این شهرستان ها را از بخش های مربوطه در دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401 انتخاب نمایند.

با استناد به همین جمله باید چنین نتیجه گرفت که بدون شک مشاور تحصیلی ای که خود راه موفقیت را بخوبی طی کرده و سرشار از علم و تجربه باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند. بدین ترتیب کلیه اقدامات لازم جهت رفع ضعفهای تحصیلی و علمی دانش آموزان انجام می گیرد. مثلا یک مشاور برتر کنکور ریاضی بواسطه آگاهی ها و مهارت هایش، قطعا دانش آموزان موفق زیادی در کنکور ریاضی داشته است. برای کنکور باید طوری بخوانید که از پس سوالات تستی و مفهومی بربیایید. پس از شما می خواهیم در شروع کار، هدفتان را دقیق انتخاب کنید و هر روز آن را به خودتان یادآوری کنید. در مسیر رسیدن به این هدف، یعنی موفقیت در کنکور تجربی، هیچ وقت نباید ناامید شوید و باید خودتان را از همان ابتدا برنده این مسابقه بزرگ بدانید و قبول کنید که ایم حق شماست که برنده شوید. حتماً از این مقاله استفاده کنید تا مطالعه دقیق تری داشته باشید. در مقاله ای هم که در ادامه همین بخش برایتان قرار داده ایم، در رابطه با نحوه انتخاب هدف برایتان توضیح داده ایم. در مقاله ای که در این بخش برایتان قرار داده ایم هم می توانید به بودجه بندی کنکور 1401 رشته تجربی دسترسی پیدا کنید.

شاید با خودتوت فکر کنین که مشاور باید راهنماییش کنه تا مسیر زندگی ش رو پیدا کنه. این یعنی باید آزمون های شبیه ساز بیشتری رو توی خونه کار کنی. بعضی حرف ها هست که آدما نمیتونن رو در رو با آدمای دیگه مطرح کنن؛ مشاوره غیر حضوری این امکان رو میده تا شاگرد بدون اینکه مشاور رو ببینه حرف هاش رو راحت بزنه و مشکلاتش رو در میون بذاره. موسس مدارس بارسا در تهران است و سال هاست که در زمینه مشاوره کنکور فعالیت دارد. که خیلی قدیم کنکور دادن. برترین مشاور کنکور۱۴۰۰ برنامه رایگان کنکور برنامه ریز رتبه ۱ کنکور کشور برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۱ برنامه ریزی تحصیلی برنامه ریزی تلفنی کنکور برنامه ریزی خصوصی کنکور برنامه ریزی خصوصی کنکور ۱۴۰۰ برنامه ریزی کنکور 1400 برنامه ریزی کنکور افشار برنامه ریزی کنکور رایگان برنامه ریزی کنکور۱۴۰۰ با افشار برنامه فروشی کنکور برنامه فروشی کنکور ۱۴۰۰ بهترین برنامه ریزی برای کنکور بهترین مشاور تحصیلی ایران بهترین مشاور کنکور ایران بهترین مشاور کنکور ایران کیست بهترین مشاور کنکور تلفنی تسلط روی مباحث کنکور تسلط روی مباحث کنکور ۱۴۰۰ تسلط روی مباحث کنکور رشته انسانی تسلط روی مباحث کنکور رشته تجربی تسلط روی مباحث کنکور رشته ریاضی تسلط روی مباحث کنکور نظام جدید تسلط روی مباحث کنکور نظام قدیم جلسات مشاوره جلسه مشاور خریدن برنامه آماده ی کنکور درست است؟

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما