بیشتر دوست دارند “پرنده پرنده” روی پرنده!


تاکسی هوای تازه که شبیه پلیکان است، می‌تواند خود را تقریباً به صورت عمودی مانند یک پرنده بلند کند.

در تمام داستان هایی که در مورد تاکسی های پرنده یا تاکسی های پرنده دیده ایم، از جمله طراحی بال، فناوری بالابر، استقامت پرواز و سرعت، هرگز چنین چیزی ندیده ایم.

اکنون یک شرکت آفریقایی به نام PHRACTYL طرحی برای تاکسی پرنده ارائه کرده است که در نگاه اول بال و بال پرنده منحصر به فردی دارد و خانه مجذوب شکل سر و مرغ به شکل پرندگان است. . .

در حالی که پرندگان همیشه منبع الهام برای هوانوردی بشر بوده اند، با پیشرفت برادران رایت، بال های صاف و صاف به استاندارد هواپیما تبدیل شده اند و پیشرفت های تکنولوژیکی باعث محبوبیت بیشتر و بیشتر آنها شده است. آنها را روی زمین قرار دهید. با این حال، مهندسان فراستل با طراحی بال های بالدار منحصر به فرد خود، فناوری سنتی را کنار گذاشته اند.

اما آنها به همین جا بسنده نمی کنند، زیرا دم و پایه های فرود و ایستادن این پرنده تاکسی دقیقاً مانند یک پرنده واقعی طراحی شده است.

شاید تقلید از ایده های طبیعی آسان باشد، اما تیم در ایجاد این نوع طراحی بر مشکلات بسیاری غلبه کرده است.

هدف آنها ساخت یک ماشین پرنده با کارایی بالا با استفاده از برق است. با این حال، آن‌ها می‌دانند که فناوری باتری هنوز پتانسیل این را دارد که این هواپیماها را به طور کارآمد تأمین کند، بنابراین در شکل آیرودینامیکی این خلبان، محصول کاملاً جدیدی به نام «Macrobat» تولید کرده‌اند.

وقتی نوبت به فرود می‌آید، Macrobat از پاهای خود مانند یک پرنده برای بلند کردن کوپه‌های مسافران استفاده می‌کند و سپس آن را به عقب می‌چرخاند تا زاویه مناسبی برای بال ایجاد کند که شکل آن نیز شکل می‌گیرد. سپس سیستم محرک وارد می شود و انرژی لازم برای بلند کردن آن را می دهد. البته «ماکرو» مانند سایر تاکسی های پرنده کاملاً مستقیم و قائم نخواهد بود، بنابراین تیم سازنده اصطلاح جدیدی به نام «تقریباً» عمودی را معرفی کرده است.

هنگامی که “ماکرو” در هوا بالا می رود، پاهای آن برای کاهش نیروی اصطکاک در هوا خم می شود و “ماکرو” مانند هر هواپیمای دیگری پرواز می کند.

طبق گزارشی که در وب سایت این شرکت منتشر شده است، تیم می گوید که “Macrobat” با 150 کیلوگرم، 150 کیلومتر و حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت پرواز خواهد کرد.

فراستل استدلال می‌کند که مسیر پیاده‌روی منحصربه‌فرد «ماکرو» آن را برای زمین‌گذاری بدون مزاحم ایده‌آل می‌کند. با این حال، تصادف باید با سرعت کمتری انجام شود وگرنه ماکرو معکوس خواهد شد.

این شرکت از طراحی موتورهای محرکه مطمئن نیست و روی نحوه ارائه آن به صورت یک واحد در هر واحد یا سیستم کار می کند.

نشان داده شده است که بال ها صرفاً حس تناسب را ایجاد می کنند.

ماکرو مانند سایر تاکسی های پرنده برای رانندگی در داخل و خارج از خانه طراحی شده است.

فراستل همچنین استدلال می کند که “ماکرو” باید از مواد ثابت ساخته شود تا تعویض قطعات یدکی آسان تر شود.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم