تنها 5 درصد از خودروهای بازار ایران خود تولید می شوند – زومیت


وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفته است که رانندگان خصوصی تا پایان 1400 سال 150000 خودرو تولید خواهند کرد. این بدان معناست که این اداره باید تا پایان شش ماه اول حدود 75000 خودرو تولید کند. با این حال ، بر اساس ارقام ارائه شده ، بخش خصوصی تنها 22،500 خودرو فروخته است ، که نشان می دهد 70 درصد در برنامه وزارتخانه برای سکوت در مورد منطقه کاهش یافته است.

طبق تحلیل دنیای ثروت ، حجم طرح در بازار خودرو با توجه به حجم تولید شش ماهه به 5 درصد رسیده است. نگاهی به ارقام وزارت سکوت نیز نشان دهنده کار 9 شرکت خودروسازی خصوصی در مجموع 14 شرکت است. سرعت کند تولید در این بخش از صنعت خودروسازی ملی را نشان می دهد ، جایی که وزیر سابق سکوت علیرضا رزم حسینی برای اولین بار تولید 150000 دستگاه تا پایان علامت 1400 برای تجهیزات. ظاهراً کمپین های خاصی برای بخش خصوصی برای کاهش ظرفیت تولیدکنندگان خودرو و همچنین ممنوعیت واردات خودرو در نظر گرفته شده است. در واقع رزم حسینی در مورد مکانیسم رشد این اداره توضیح بیشتری نداد و دستور داد 150،000 واحد کنار گذاشته شود.

رانندگان نه تنها به پیام سایلنت پاسخ ندادند ، بلکه از برنامه های سنی خود نیز عقب ماندند. دلیل عدم تولید در صنعت خودروهای خصوصی مشخص است. وجود این منطقه با شرکای خارجی در ارتباط است. با این حال ، خروج رانندگان خارجی از سال 1998 ، در زمانی که محدودیت های فزاینده ای وجود داشت ، منطقه را تحت تأثیر قرار داد. طبق آمار ، در سال 1997 (یک سال قبل از ممنوعیت) ، بخش خصوصی 93،400 خودرو را فهرست کرده است. این بدان معناست که در طول سال نسبت مشاغل آزاد در بازار خودروهای ملی به 11.5 درصد رسیده است. اما کاهش تولید در سال 1998 آغاز شد. بنابراین امسال میزان تولید به 32500 دقیقه رسید. در سال 1999 ، تولید خصوصی ضعیف بود و 47300 دقیقه ثبت شد. در نیمه اول سال تولید به 22500 دستگاه رسید.

با توجه به توقف واردات خودرو و کاهش فرایندهای تولید در بخش خصوصی ، ظرفیت خودروسازان بزرگ کشور در سه سال گذشته افزایش یافته است. البته ، دو محرک اصلی در یک بازار ترکیبی به تنهایی نمی توانند نیازهای خریداران خانه را برآورده کنند. با این حال ، بر اساس ارقام وزارت صمت ، صنعت صنعت خودروسازی محلی امروز وضعیت خوبی ندارد و میزان تولید در 6 ماه گذشته نشان دهنده کاهش یا ثبات گسترش در این منطقه است. با این حال ، این اداره از سال گذشته به دلیل شکست مذاکرات کلیدی ، شغل جدیدی را برای ادامه کار خود اعلام کرده است و آن خرید همان مارک از رانندگان است. زمین از کشور دیگری. این کار اکنون توسط برخی رانندگان انجام می شود. با خرید یک پلت فرم از یک مارک واحد ، آنها محصول بی نظیری را ایجاد می کنند. برخی از شرکتهای دیگر نیز برنامه هایی برای تولید خودروهای چینی ناشناخته ارائه داده اند که از محدودیت های ایالات متحده نمی ترسند. بنابراین ، کار خودروسازان خصوصی در این دو عملکرد خلاصه می شود.

وضعیت هر راننده تا پایان سپتامبر 1400

در مورد رانندگان خودروهای شخصی ، مدیران خودرو لیستی از تبلیغات تولیدی را ارائه می دهند. در پایان نیمه اول امسال ، راننده کرمانی تولید بیش از 11،400 دستگاه را در سبد محصولات خود به پایان رساند. در مقایسه با میزان تولید و تولید همزمان سال گذشته ، کاهش تولید بیش از 29 درصد از این خودروسازان را نشان می دهد. پس از مدیران خودرو ، یکی دیگر از خودروسازان کرمانی ، کرمان خودرو ، رتبه دوم جدول تبلیغات تولید را به خود اختصاص داده است. خودروی کرمان در شش ماهه نخست سال گذشته نزدیک به 8000 خودرو را در خط تولید تکمیل کرده است. برخلاف رقیب خود ، تولیدکننده خودرو نسبت به سال قبل بیش از 70 درصد رشد تولید را ثبت کرد.

تیگو 7 / تیگو 7

سال گذشته کرمان موتور حدود 4600 دستگاه از محصولات خود را روانه بازار کرد. بهمن موتور بعد از کرمان موتور رتبه سوم جدول ذکر شده را به خود اختصاص داده است. موتورهای بزرگ مقیاس توانسته اند نزدیک به 1900 خودرو تولید کنند. آمار تولید این خودرو در دوره پیش بینی امسال ، در مقایسه با تولید خودروی خودران در سال گذشته ، بیش از 276 درصد افزایش نشان می دهد.

سیف خودرو با ایجاد 333 خودرو ، رتبه چهارم جدول برنامه ریزی برنامه ها را به خود اختصاص داده است. تولیدکننده خودرو نیز در مقایسه با تولید سال گذشته شاهد کاهش تولید بوده است. سال گذشته ، تولیدکنندگان خودرو توانستند بیش از 700 محصول را در مجموعه محصولات خود تکمیل کنند. به عبارت دیگر ، میزان تولید آنها در سال جاری بیش از 53 درصد کاهش یافته است.

نورا موتور پارس که تا پایان مرداد امسال هیچ محصولی تولید نکرده است ، بر اساس آمار منتشر شده توسط وزارت صمت ، 260 خودرو در ماه اول سپتامبر تولید شده است. این راننده SsangYong Tivoli است. در نتیجه این افزایش تولید ، نورا موتور پارس توانسته بعد از سیف خودرو در جایگاه پنجم باقی بماند.

سروش دیزل مبنا در حدود 240 دقیقه در رتبه ششم تولید قرار دارد ، بررسی حجم تولید این خودروساز خصوصی نشان می دهد که این شرکت مسیر رشد تولید را طی کرده است. سروش دیزل مبنا توانسته تولید خود را بیش از 660 درصد افزایش دهد. ریگان خودرو در تولید بیش از 170 خودرو تا پایان ماه سپتامبر سال جاری در رتبه هفتم قرار دارد. آنها نیز مانند سروش دیزل شاهد تولید موفقی بودند. تولید این خودرو در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 104 درصد رشد را نشان می دهد. رانندگان بام خودرو و راین سطح بعدی تولید 107 خودرو و هر کدام 3 خودرو است.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم