راهکاری برای تغییر وضعیت دولتمردان



سروش زادعلی; اساس تأسیس یک ملت و یک ملت بر دو رابطه استوار است، به طوری که دولت نحوه اداره جامعه را با قوانین، اصول، هنجارها و ملت ها مجبور به رعایت آن می کند، کشور نیز متنوع است. انتظار داریم که دولت مرد به آن رسیدگی کند. سیاست عمومی و رفاه

قوه مجریه مسئولیت مدیریت و مدیریت شرایط اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و فرهنگی هر کشور را بر عهده دارد که یکی از عوامل کلیدی در رشد و توسعه رونق هر شهر مرکز اداری آن شهر است. تا مقامات دولتی بتوانند وظیفه اصلی خود یعنی هماهنگی کامل را انجام دهند.

رفاه جامعه به فرآیند تصمیم گیری بستگی دارد، ماهیت آن مبتنی بر شفقت، عدالت و اخلاق است.

بخش هایی که در سال های اخیر بازی پیچیدگی را باخته اند، هیئت حاکمه کشور هستند که از راه قانونی کسب قدرت و کنترل در قالب انتخابات بی خبرند. تحول اسلامی که ریشه در شفقت، عدالت و اخلاق دارد همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

موضوعی که در سال‌های اخیر با ورود نسل دهه شصت به سازمان‌های نظارتی کشور که بسیاری از آنها دارای تحصیلات عالی و تجربه پیشرفته هستند، به موضوعی داغ تبدیل شده است، موضوعی ساماندهی و تغییر وضعیت. آنها روی دفتر مرکزی کشور تمرکز کرده اند.

دینامیک فرآیند رو به رشدی است که با سرمایه گذاری زیادی روی افراد شاغل و متفکر، اقتصاد و صنعت کشور را تحریک می کند. هرج و مرج که یکی از اصلی ترین آنها مشکلات اجتماعی کنونی است که می توان آن را به مسائل سازمانی و تغییر وضعیت کارکنان دولت ربط داد چرا که جوانان در صورت پرداخت حقوق در دستگاه های اجرایی مشغول به کار هستند. امنیت شغلی و مزایای شغلی، شجاعت تشکیل خانواده و بچه دار شدن را خواهند داشت، بنابراین این علاقه در جامعه در بحران قرار می گیرد.

البته این موضوع به خودی خود بررسی می شود زیرا شخص یا نهادی که در طراحی نظام استخدامی در مدیریت سازمان نظارتی کشور نادرست است، به گونه ای که حقوق شاغلان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و جوانانی که هزینه می کنند. زندگی با تحصیل در دانشگاه به دلیل پیدایش فرآیند پذیرش غیررسمی، روابط و مشارکت کاهش ظرفیت پذیرش نمی تواند به طور رسمی به اهداف خود که پذیرش در بخش اجرایی کشور است دست یابد.

افراد تحصیلکرده زیادی وجود دارند که در نیروی کار مهارت بالایی دارند، اما به دلیل وجود کانال های استخدام، روابط و به دلیل کاهش چشمگیر فرصت های شغلی، ادارات اصلی نتوانستند آنها را بیاورند. شناسایی شده و مورد رفتار ناخوشایند قرار گرفته و آزاد خواهند شد.

با هدف گذاری و گامی در جهت ارتقای شرایط قانونی و کاری این سازمان، نه تنها تورمی برای دولت به همراه نخواهد داشت، بلکه به دلیل توزیع ثروت در کشور، شاهد رشد بازار خواهیم بود. و فعالیت های اساسی در کشور.

هر متخصص و عملکرد متفاوت است. پویایی، تحرک و توسعه مستلزم افراد ماهر، ماهر و کارآمد با فرصت‌ها و مزایای اضافی است. اداره برای بررسی این موضوع

در بسیاری از شرکت‌های بزرگ و بادوام، پیمانکارانی وجود دارند که در قالب قراردادهای کاری حرفه‌ای، کارکنان و پردازش‌های موجود، جیب‌های بزرگ و واسطه‌ها هیچ مشکل یا ناکارآمدی سیستم را حمل نمی‌کنند. . البته وجود قرارداد کار برای کار و رشد سریع اقتصاد و شرکت ها ضروری است و کارهای بزرگ و کوچک به سرعت انجام می شود، اما باید در نظر داشت که وجود قرارداد کار باید باشد. برای ساخت کارخانه ها، کارخانجات، خدمات ساختمانی، نیروگاه ها، کارخانجات روشنایی، غیر مرتبط با پروژه های در حال اجرا استفاده می شود و دارای کارکنان آموزش دیده در زمینه مدیریت پروژه می باشد.

وجود قرارداد کار و پروژه‌های در حال اجرا منجر به فساد می‌شود و برای دولت هزینه دارد، مثلاً بخشی از کار که می‌تواند سیستم را تعمیر کند، آن را بازسازی کند و فقط برای مردم هزینه داشته باشد. – قراردادهای دلاری برای جایگزینی آن به طور کلی بسته می شود که چندین بار به اپراتور پرداخت می کند که اغلب هزینه تجهیزات را به همراه دارد.

همه این مسائل پاداش های دولتی هستند که می توان با حذف قراردادها و پروژه های در حال انجام درون بانکی، حذف مبالغ هنگفتی از دولت و با تنظیم حقوق بشر در قالب تغییر موقعیت، صرفه جویی کرد. رضایت، رفاه، عدالت و روابط طبقاتی باید در جامعه بها داده شود. شهر


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم