سی آر ام CRM چیست؟

یعنی به جای تماس مستقیم از طرف بازاریابان، مشتریان به سمت کار جلب شوند. برای کسب و کارهای گوناگون نرم افزارهای حسابداری مختلفی با امکانات متنوع آماده شدهاند که اکثر کسب و کارهای کوچک و بزرگ فعلی در داخل کشور از این نرم افزارها بهره میبرند، اما چه دلایلی وجود دارد که ما مجاب شویم تا به سمت استفاده از ابزارهای آنلاین حسابداری حرکت کنیم؟ نرم افزارهای ابری هم مانند نرم افزارهای تحت وب هستند اما آن طور که رایج شده است نرم افزارهای ابری با روش متفاوتتری ارائه میشوند. ثانیا چیزی که باید به آن توجه کرد این است که روش استفاده آنها متفاوت است. اولا باید قاطعانه اعلام کرد که هیچ تفاوتی از نظر ساختاری با نرم افزار تحت وب ندارد. فکس: دسترسی به فکسهای ارسالی به مخاطب مورد نظر که توسط نرم افزار فکس تحت وب ویپینگ قابل دسترس است. مشتری میتواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید. امکان اتصال به سایر نرم افزارها: از جمله امکانات این قبیل نرم افزارها، اتصال به نرم افزار crm ، اتصال به نرم افزارهای مربوط به سیستم پخش و تولید و سایر نرم افزارهای مورد استفاده در یک سازمان است.

اطلاع رسانی با پیامک: امکانات پیامکی در نرم افزارهای انلاین بسیار مهم و کلیدی است، مواردی مثل ورود با پیامک، ارسال رمز عبور در صورت فراموشی با پیامک، ارسال نوتیفیکیشن به مدیر اصلی سیستم به وسیله پیام کوتاه. یکپارچگی سیستم: همانطور که اشاره شد بسیار مهم است ابزاری که تهیه میکنید قابلیت اتصال به شعبات دیگر را داشته باشد و بتوان برای آن زیرمجموعههایی تعریف کرد که در عین فعالیت مستقل از شعبه مرکزی، عملکرد نهایی آن به صورت یکپارچه در سیستم به ثبت برسد. میز کار و اجرای هر فرم پرکاربرد: وقتی هر روز وارد سیستم می شوید میتوان کمبود ان را حس کرد مثلا بسیار پیش می آید که شما به عنوان استفاده کننده سیستم نیاز دارید هر روز صبح وقتی سیستم را برای اولین بار باز می کنید با باز شدن سیستم برنامه ای خاص مثل فعالیت های روز را مشاهده کنید و یا با وجود فعالیت هایی که دارید فقط بعضی از فرمها برای شما اهمیت بیشتری دارد و بیشتر به آنها نیاز دارید.

فقط اینکه تعداد زیادی از یک CMS استفاده می کنند، دلیلی برای مناسب بودن آن نیست. اتصال به سایر ابزارهای آنلاین: چنانچه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید بسیار مهم است که نرم افزار حسابداری تحت وب شما امکان اتصال به این فروشگاه و نرم افزار فروشگاهی مربوطه را نیز دارا باشد. این در حالیست که استفاده از سیستمهای آنلاین همه این مسئولیتها را به شرکت ارائهدهنده خدمات مربوطه منتقل میکند. اگر میخواهید کسب و کارتان پایدار بماند، باید با خواستهها و نیازهای مشتریانتان همسو شوید و در این راستا بهرهمندی از یک نرم افزار CRM بیش از پیش ضرورت دارد. به آن دسترسی پیدا میکند و از یک هسته پایدار بهره برده و با تغییر در عملکرد یا آپدیت برای همه کاربران در سطح شبکه جهانی اینترنت تغییر میکند . انتخاب این راه برای یافتن بهترین نرم افزار crm یک پروسه زمانبر بوده و موجب اتلاف وقت مدیران میشود. شاید ذخیره اطلاعات در سرور خارجی یا فضای ابری برای عدهای از افراد نگران کننده بنظر برسد اما فقط کافی است اینگونه تصور کنیم در نرم افزار تحت ویندوز یا لوکال تمامی اطلاعات حسابداری شرکت بر روی سیستم کامپیوتری ذخیره میشود که احتمال دارد دچار ویروس شود یا ایراد سخت افزاری پیدا کند که گاهی اوقات ممکن است جبران ناپذیر باشند.

چرا از نرم افزار حسابداری تحت شبکه استفاده کنیم؟ چرا نرم افزار مدیریت مطب آنلاین و تحت وب بهترین انتخاب است؟ یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از نرمافزارهای تحت وب هزینه بهصرفه است. مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟ بسیاری از سیستمهای نرم افزار حسابداری آنلاین، پشتیبانگیری اطلاعات را بر روی رایانه کاربر فراهم نمیکنند. معمولا در استفاده از سیستمهای غیرآنلاین سازمانها باید وقت زیادی را برای بروز نگه داشتن، پشتیبانگیری و حفظ امنیت زیرساختها صرف کنند. چگونه نرم افزار CRM مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. مدیر فروش شرکتی قصد دارد قبل از حضور در نمایشگاه برای مشتریانی که سال قبل در نمایشگاه از غرفه شرکت بازدید داشته اند یک پیامک تبلیغاتی بفرستد و علاوه بر تشکر از بازدید سال گذشته برای بازدید مجدد اطلاع رسانی کند در نرم افزارCRM با انتخاب نحوه آشنایی و کلیک دگمه جستجو در کسری از ثانیه همه مشتریان شرکت کننده در نمایشگاه انتخاب می شوند. در نرم افزارهای حسابداری تحت وب، شما در هر مکان و زمانی به آسانی به حسابهای خود دسترسی دارید و الزامی به حضور در شرکت برای دسترسی به حسابها نخواهید داشت.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما