شروع به کار H 1: دسترسی به داده های بهداشتی محدود


شروع کنید حدود 15 میلیون پزشک در سراسر جهان وجود دارد، آریل کاتز می تواند اطلاعات دقیقی در مورد حدود 10 میلیون نفر از آنها، از جمله تخصص، تحقیقات در حال انجام، گزارش های منتشر شده، آزمایشات بیمارستان، بیمه، و مشارکت شبکه در اختیار شما قرار دهد. آریل 28 ساله اخیراً به عنوان یکی از 30 کارآفرین برتر فوربس انتخاب شده است. او بنیانگذار به اصطلاح H 1 بود.

آنها اطلاعاتی در مورد خدمات بهداشتی در سراسر جهان در وب سایت لینکدین جمع آوری کرده اند تا شرکت های پزشکی و بیوتکنولوژی بتوانند بهترین پزشکان را برای انجام آزمایشات بالینی انتخاب کنند یا درمان های جدید را به آنها آموزش دهند. او می گوید: «H 1 یک پلت فرم جهانی برای متخصصان سلامت در سراسر جهان است و هر چیزی که در مورد آنها بخواهید می توانید در آنجا پیدا کنید.

اخیراً شرکت‌های معروفی مانند Novartis و Astrazenka از H1 استفاده کرده‌اند که منجر به تصمیم او برای گسترش صنعت خود فراتر از علوم زیستی و در دسترس قرار دادن این داده‌ها در بیمارستان‌ها، جویندگان سلامت، شروع و بیماران شد. او می گوید: «در 10 سال آینده، برای 10 سال آینده، هر سایتی در اینترنت، هر اطلاعاتی که در مورد یک پزشک داشته باشد، به H1 کمک کرده است.

با توجه به سرعتی که شرکت ها در حال افزایش سرمایه هستند، سرمایه گذاران موافق هستند. H1 در کمتر از یک سال دو بار سرمایه را افزایش داده است و اکنون به حدود 750 میلیون دلار رسیده است. پالین یانگ، از شرکت سرمایه گذاری Altimeter Capital گفت: “صنعت مراقبت های بهداشتی فاقد مکان و اعتماد مناسب برای متخصصان سلامت است.” بیماری عروق کرونر قلب اختلالی است که افراد بیشتری را تحت تاثیر قرار می دهد. آنها باید به طور موثر از نرم افزار استفاده کنند. “من فکر می کنم H 1 در مقابل همه آنها است و این نیاز را به موقع تشخیص می دهم.”

در ژانویه 2020، زمانی که H1 سیستم برنامه کاربردی Wi-Fi را معرفی کرد، تنها 10 کارمند در ایالات متحده داشت (Wi-Fi یک شرکت نوپا است و با بیش از 3000 شرکت شروع به کار کرد). آنها ابتدا با جمع‌آوری داده‌های پزشک شروع می‌کنند و سپس آن‌ها را به مکان‌های عمومی، مانند وب‌سایت‌های بیمارستان، وب‌سایت‌های Clinicaltrials تحویل می‌دهند. org و شماره پرونده سلامت در این زمان بود که کاتز و یکی دیگر از همکارانش، ایان ساکس، تصمیم گرفتند که تنها بر داده های بازار ایالات متحده تمرکز نکنند، بلکه به سفر جهانی بپردازند. بنابراین، دو هفته مانده به شروع مبارزه با کرونا، آنها اولین پول کلان خود را گرفتند.

در مورد صنعت داروسازی، مرسوم است که با یک شرکت مشاوره تماس بگیرید و صدها هزار دلار بپردازید تا لیستی از بهترین پزشکان در حال مطالعه یک بیماری خاص را به آنها بدهید. اما H 1 کار را برای آنها آسان کرده است. فقط در حال حاضر آنها می خواهند مجوزهای نرم افزاری را از H1 خریداری کنند تا با استفاده از وب سایت به راحتی اطلاعات جهانی را دریافت کنند.

کاتز تقریباً یک دهه است که با داده های بهداشتی سروکار دارد. او زمانی که دانشجوی سال سوم دانشگاه بود، شرکت خود را راه اندازی کرد. همزمان قصد دارد در رشته علوم اعصاب دکتری بگیرد. او به زودی متوجه شد که هیچ پایگاه داده مرکزی برای دانشجویان وجود ندارد که ببیند کدام سیستم امتحانی دانشجویان دکترا را می پذیرد.

او به همراه بسیاری از دوستانش ابزاری برای جمع آوری اطلاعات علمی پژوهشی در وب سایت دانشگاه طراحی کرد و یک حساب کاربری برای آموزش ایجاد کرد تا دانشجویان بتوانند برنامه های تحقیقاتی مناسبی برای خود پیدا کنند. در سال 2016 شرکت خود را فروخت و به مدت شش ماه به هند رفت. در آنجا از طریق یکی از دوستانش با ساکس آشنا شد که در اواخر دهه 1990 برای راه اندازی یک مرکز داده مالی به هند نقل مکان کرد.

ساکس که اکنون در نیویورک زندگی می کند، درک عمیقی از داده ها دارد و بیش از دو دهه در بخش جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها کار کرده است. در سال 2018، هر دو تصمیم گرفتند H 1 را تأسیس کنند. به دنبال جمع آوری داده های بزرگ از شرکت های مراقبت های بهداشتی.

او می گوید: در سطح برنامه ریزی، هر دوی ما خیلی به هم نزدیک هستیم، اما در فعالیت های روزمره، هر کدام از ما مستقل هستیم. نقش ساکس نظارت بر پلت فرم داده است، در حالی که کاتز بر سایر جنبه های تجارت، از جمله فروش، بازاریابی و امور مالی نظارت دارد. از سال 2020، این شرکت از 10 کارمند به 188 کارمند در ایالات متحده افزایش یافته است و صدها کارمند بین المللی را استخدام می کند. H1 در حال حاضر داده های 160 میلیون روزنامه معروف، 350000 کارآزمایی بالینی، 8 میلیارد ادعای بیمه و سایر داده های مرتبط را جمع آوری می کند.

H 1 قصد دارد شبکه پزشکی جهانی خود را با کمک سرمایه گذاری های اخیر گسترش دهد. کاتز گفت: «اگرچه پلتفرم ما شامل پزشکان از سراسر جهان است، ما قصد داریم شبکه خود را در آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا گسترش دهیم. یکی از چالش ها این است که در برخی کشورها مانند ماداگاسکار تعداد وب سایت هایی که اطلاعات پزشکی را منتشر می کنند بسیار محدود است. H1 بیش از 100 مشتری دارد و در اوایل امسال، Carevoyance را به دست آوردند تا مشتریان بیشتری را در بازار تجهیزات پزشکی به دست آورند.

وقتی کاتز در مورد آینده شرکتش صحبت می کند، نه تنها به دو یا سه سال آینده نگاه می کند، بلکه به ده سال آینده نیز نگاه می کند. امید است تا پایان دهه آینده، بیماران، شرکت های بیمه و سایر استارت آپ ها از H1 برای یافتن بهترین پزشکان استفاده کنند. او می‌گوید: «در سیستم مراقبت‌های بهداشتی، بسیاری از چیزها قدیمی و ناکارآمد هستند. اما افراد نظام مثل نظام نیستند. “آنها آرزوی چیز جدیدی دارند تا به آنها کمک کند تا باهوش تر شوند.”

نویسنده: کیتی جنینگز

مترجم: مریم مرادخانی – دنیای ثروت

منبع: فوربس


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم