قفسه بندی انبار

قفسه پيچ و مهره اي نکته مهم این است که قفسهها نباید فقط زیبا به نظر برسند بلکه باید بتوانند اجناس را در خود به خوبی جای دهند و محصولات را به مشتریان به خوبی نمایش دهند. در کنار انبارگردانی، کسانیکه در انبار بعنوان کارمند مشغول به فعالیت هستند، باید دارای بهره وری بالا باشند و میزان کارایی و مدیریت خود را بر محصولات انبار و همینطور انبارداری افزایش دهند. مهمترین کارایی انبار ها ، نگهداری کالا ها و اجناس در بیشترین فضای ممکن و ایجاد سریعترین روش های دسترسی به عرضه کالا ها می باشد. در آینده، محصولات مختلفی ممکن است در فروشگاه ها انبار شود که در نهایت به معنای اجرای قفسه های مختلف است. • این سیستم بایگانی قفل مرکزی دارد که هنگام وقوع حوادث تا جایی که ممکن است از اسیب رسیدن و نابودی مدارک جلوگیری میشود.

جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات تا میزان قابل توجهی.

قفسه مغازه از اینرو نصب و دمونتاژ این تجهیزات عمدتا به راحتی امکان پذیر بوده و شرایط تغییر طراحی داخل انبار میسر است. یا از روستا و شهر دیگری آمده اند و امکان پیدا کردنشان نیست. • امکان نفوذ خاک و سوسک و حشرات موذی به داخل این قفسه ها وجود ندارد. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات تا میزان قابل توجهی. همچنین با استفاده از قفسه های فروشگاهی از آسیب رسیدن به اقلام نیز جلوگیری می گردد. علاوه بر جلوگیری از ظروف شلوغی و در هم ریختگی وسایل و محصولات، می توان از این نوع قفسه ها برای افزایش فضای ذخیره سازی، کاهش درهم ریختگی و بهره بری بیشتر از فضایی که در اختیار دارید و …

قفسه فروشگاهي

باتوجه به در اختیار داشتن مقدار فضا کم و کوچک که برای نظم دهی و ترتیب دادن وجود دارد قفسه بندی و نظم دهی به اجسام بسیار مهم است در این بین انتخاب قفسه متناسب با مکان و اجسامی که قرار است برروی آن قرار گیرد با توجه و متناسب با مکان و فضا نیاز به متخصصین این فن را مطلبد. از طرف دیگر در هنگام قفسه بندی فروشگاه باید با توجه به فضای موجود فاصله مناسبی برای رفت و آمد مشتری در بین قفسه ها ایجاد نمود. کمد ریلی اتوماتیک درر واقع همان بایگانی ریلی میباشد که در آن مجموعه قفسه ها به شکل هوشمند نیز جابجا میگردند.در این سیستم رفت و آمد شخص به کمک رادارهایی که نوری میباشند تحت کنتر قرار میگیرد و در مواقع لازم حرکت به طور اتوماتیک متوقف میگرددو این بایگان های ریلی قابلیت اتصال به رایانه دارند که این از امتیازهای بایگان های ریلی اتوماتیک محسوب میگردد که قابلیت تغییر و برنامه ریزی با کنترل های پیشرفته دارا هستند.

این سیستم بایگان هم برای مراکزی که دارای رفت و امد کم مراجعین هستند بسیار مناسب میباشند حجم متوسطی از اوراق و مدارک و پرونده را در اختیار دارند. این سیستم بایگانی در ثبت احوال دارای کاربرد زیادی میباشد زیرا که رفت و امد مراجعین در این گونه نهاد ها بالا بوده است و مناسب برای این ارگان میباشد. عرضه مستقیم و توزیع این محصول به بازار فروش غالبا به قیمت تولید شده در کارخانه خواهد بود. نتایج تحقیقات حاکی از آن است عموم افراد پس از ورود به فروشگاه و سوپرمارکت به قفسههای سمت راست نگاه میکنند، پس بهتر است کالاهای فروش ویژه و جذاب تر را در قفسههای موجود در سمت راست قرار دهید. واقعیت این است که نام تجاری اولین گامی است که شما در جهت ساختن یک برند برمی­دارید. همچنین کالاهایی که برای چیدمان روی این قفسه ها در نظر گرفته شده عموما کالاهایی با ابعاد کوچک هستند.

این قفسه ها با توجه به جنس و محصول مورد نظر که قرار است بر روی آن چیدمان شود دارای ابعاد و جنس های مختلفی هستند. در این سیستم های بایگانی که یکی از انواع آن بایگانی ریلی میباشد مهمترین موضوع امنیت است به ویژه در بایگانی های ریلی اسنادی که در این نوع بایگانی ها نگه داری میگردند بسیار حائز اهمیت هستند. 7- اجناسی که ابعاد ریزی دارند را می توان با استفاده از باکس پالت فلزی پیچ و مهره ای ، تا ارتفاع بسیار کمی به صورت منظم روی هم قرار دهید. قفسه ها از لحاظ جنس به انواع فلزی و غیر فلزی تقسیم بندی می شوند.

اما در مقابل تجربه به ما ثابت کرده که قفسه سوپری باید از نوع و جنس خوب با ظاهری کاملا تمیز و زیبا باشد تا تاثیر مثبت خود را بر ذهن مشتری بگذارد. اين نوع سيستم قفسه بندي بر اساس شكل ساختاري كه دارد جهت استفاده كاملاً بهينه از فضا و ايجاد امنيت بايگاني اسناد و مدارك محرمانه قابل استفاده مي باشد. سيستم قفسه بندي فوق در دو مدل سيستم حركتي دستي و الكترونيكي قابل عرضه مي باشد. از اين سيستم ها مي توان جهت بايگاني انواع باکس، زونكن ، پوشه ( آويز و معمولي ) استفاده نمود . قفسه سوله ها با توجه به نیاز مشتری می توان در اندازه و سایزهای مختلف نصب و استفاده گردد. از دیگر مزیت های این نوع قفسه ها می توان به تنوع بالایی که دارند اشاره کرد. این سیستم در مطب و بانک دارای کاربرد میباشد. متداول ترین نوع شلف فروشگاهی، قفسه های فلزی هستند که با توجه به مقاومت بالا و مقرون به صرفه بودن کاربرد گسترده تری نسبت به مدل های چوبی و شیشه ای دارند.

قفسه پيچ و مهره اي

با توجه به این امر که حجم پوشه ها اعم از اصلی وفرعی که در ارگانها موجود است بسیار بالاست که به همین منظور بایستی از سیستم بایگانی بویژه بایگانی ریلی بهره ببرید که برای نظم و نیز تعیین شدن مجوز این پوشه ها کاربرد دارد. در بایگانی های ریلی چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که چه کسانی به این پوشه ها در بایگانی ریلی دسترسی دسترسی دارند که این خصوصیت را از پوشه های مادر نیز به ارث برده و دارا میباشند. و چون وزن سبکی را دارد به راحتی با دست جا بجا میگردد این سیستم بسیار ساده بوده و مقاوم میباشد.

سیستم بایگانی دستی از ویژگی های این سیستم این است که کلیه امکانات سیستم مکانیکی را دارد با فرق اینکه سیستم حرکت قفسه ها در این سیستم دستی میباشد. کمد بایگانی ریلی در سیستم بایگانی ، از تجهیزات اساسی و پرکاربردی که در قفسه بایگانی اسناد و مدارک یک ارگان، کاربرد دارد و به کار گرفته میشود کمد بایگانی ریلی است. حال با توجه به فضای مناسب و کاربردی ای که بایگان های ریلی دارا هستند این نوع سیستم برای کشورهای گوناگون بسیار حائز اهمیت بوده و دارای کاربرد زیادی نیز میباشد. اصولا استندهایی که از جنس هایی مثل شیشه و چوب ساخته می شوند، مرغوب هستند ولی به هر حال استندهایی هم هستند که از جنس پلاستیک و مقوا ساخته می شوند و مقاومت کمتری دارند. با این حال بسیاری دیگر از ویژگیها در این قفسهها دیده میشود که در نظر اول چندان مهم نیستند. این سیستم به درد داروخانه ها و مغازه ها میخورد که با فضای محدودی که دارند بایستی نهایت استفاده را از قفسه ها ببرند که حرکت در این سیستم هم نیز دستی میباشد.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما