مشاوره کنکور نکات برنامه ریزی

تو دنیایی که همه چیز داره روز به روز تخصصیتر میشه و برای کوچکترین و پیش پا افتادهترین کارها هم متخصصین حرفهای وجود داره، بهتره که از وجودشون بی بهره نباشیم. اولین نکته اي که دانش آموزان کنکوري باید بدانند این است که در سال کنکور ، ریش و قیچی دست خودشان است و عمده ي کارها متوجه آنهاست. مشاور کنکور باید همیشه در ساعت هاي توافق شده در دسترس باشد تا دانش آموزان بتوانند بدون نگرانی و اتلاف وقت با آنها تماس برقرار کنند و ابهاماتی که در مورد برنامه شان دارند و همینطور سوالات و دغدغه هایشان را با او در میان بگذارند و مشاور هم هرچه سریع تر به آنها پاسخ دهد. دست روي دست بگذارید و او آرزوهایتان را برآورده کند و نه آنقدر بر زندگیتان تسلط دارد که بتواند به تنهایی باعث ناکامیتان شود. پس مشاور هم مانند کتاب هاي کمک آموزشی و آزمون هاي آزمایشی، یک امکان براي بهتر طی کردن مسیر کنکور است نه تعیین کننده ي سرنوشتتان. اعلام رتبه های کنکور معمولا در دهه اول مرداد ماه توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می گیرد. باید بگیم که تمام مشاورین دکتر لهرابی، رتبه های تکرقمی، ۲ رقمی و ۳ رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

مشاور باید در طی صحبت هاي ابتدایی که با شما انجام می دهد و سؤالهایی که از شما می پرسد به شناخت نسبتا کاملی از سطح فعلی تحصیلی شما، اهدافتان، روش هاي مطالعه ای که براي شما سودمند خواهد بود و نقاط ضعف و قوتتان برسد و بعد با توجه به همه ي این خصوصیات، یک برنامه ي کاملا حرفه ای و شخصی سازي شده به شما بدهد نه اینکه صرفا بر اساس بودجه بندی آزمون هاي آزمایشی یا موارد دیگر، یک برنامه ي کلی بنویسد و آن را به تمامی دانش آموزان ارائه دهد. اما اگر مشاور تحصیلی چنین خصوصیتی را نداشته باشد ، دانش آموز مجبور می شوند براي یک سوال، مدت زیادي به دنبال مشاورش باشد و همین موضوع او را دچار حواس پرتی و مشکل حل نشده، او را دچار سردرگمی میکند و تا وقتی ابهامش برطرف نشود نمی تواند با تمرکز کافی درس بخواند. مشاور باید در مسیر کنکور مشوق و راهنمای شما براي قدم به قدم طی کردن مسیر و رسیدن به اهدافتان باشد نه اینکه با مطرح کردن مسایل حاشیه ای و بی اهمیت و یا انتظار جهش هاي سریع در وضعیت دانش آموز، نظم و تمرکز ذهنی او را به هم زده و باعث تشویش افکارش باشد.

شمایید که انتخاب میکنید چه مشاوری میتواند به شما کمک کند و او را در کنار خود نگه میدارید و یا چه مشاوری تاثیر مطلوبی بر روند پیشرفتتان ندارد و او را کنار میگذارید. مشاوری که انتخاب میکنید باید واقعا مشاور باشد- اولین ویژگی که باید به آن خیلی توجه شود این است که مشاوري که انتخاب میکنید باید صلاحیت مشاوره دادن را داشته باشد. اما خیلی وقتها داوطلبان واقعاً مردد هستند و هنوز هم نمیتوانند رشتهی مورد علاقهشان را انتخاب کنند. اما در این میان عده اي از دانش آموزان هم هستند که معتقدند بهترین مشاور هر شخص خودش است و مشاوران کنکور نمیتوانند کمک زیادي به دانش آموزان کنند. آیا حضور مشاوران کنکور در کنار کنکوري ها واقعا لازم است یا خیر؟ یکی از مهمترین اهداف خدمات مشاوره کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور تجربی ایجاد انگیزه و تشویق به تلاش و پشتکار مستمر است. در این برگه لیستی از مراکز مشاوره شهرکرد را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. قبل از پرداخت هر گونه هزینه مستقیما با مشاور مورد نظر خود (که رتبه برتر کنکور است) صحبت خواهید کرد و نهایتا در صورت توافق، قبل از شروع مشاوره اصلی هزینه اعلام شده را پرداخت می نمایید.

قطعا مشاوره و برنامه ریزی آنلاین کنکور معایب و مزایایی را به همراه خواهد داشت. 2. اما دسته ي دوم افرادي هستند که احساس میکنند اطلاعات و زمان کافی براي یک برنامه ریزي مناسب را ندارند و شناختشان نسبت به روش هاي صحیح و منابع مناسب زیاد نیست و یا در سال کنکور نیاز به کسی دارند که دائما عملکرد آنها را کنترل کند و ساعت و روش درس خواندن آنها را در حالت مناسب نگه دارد. پس از اتمام جلسه کنکور نیز دانشآموزان وارد فاز دیگری میشوند که از خود کنکور نیز به مراتب پر اهمیتتر است! تست زدن دروس تخصصی، بلافاصله بعد از مطالعه و برای دروس عمومی، خداکثر تا 24 ساعت پس از زمان مطالعه دروس مورد نظر انجام گیرد. همچنین گاهی دانش آموزان پس از شرکت در آزمونهای آزمایشی و نتیجه نگرفتن در چند آزمون پیاپی، دچار استرس و نگرانی میشوند. کارشناسان معتقدند؛ رامین نیکخو همان اشتباهی را مرتکب شده است که سیدامیر دیبازر دچار آن شد و آنهم معرفی خود به عنوان مشاور تحصیلی یکی از موسسات تولیدکننده دی وی دی های آموزشی کنکور است.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما