معرفی داروهای روانپزشکی فلوکستین کلینیک کیهان

استفاده همزمان آسپرین با فلوکستین می تواند خطر خونریزی را افزایش دهد. بررسی ها نشان می دهد که مصرف داروهای ضد افسردگی مانند فلوکستین می تواند خطر خودکشی را به خصوص در کودکان و نوجوانان مبتلا به افسردگی و سایر اختلالات روانپزشکی افزایش دهد. داروی ضدافسردگی خود را طبق دستور هر روز سر یک ساعت مشخص مصرف کنید و بدون نظر وتایید پزشک مصرف آن را قطع نکنید. هشدار جعبهی سیاه به اطلاع پزشک و بیمار میرساند که داروی مذکور میتواند دارای عوارض خطرناکی باشد. برای اینکه این دارو به خوبی کار کند، همیشه باید مقدار مشخصی در بدن شما باشد. بدن و اکثر اندام های داخلی جنین در 12 هفته اول بارداری تشکیل می شود. داروی ضدافسردگی فلوکستین، یک داروی خوراکی است که در درجه اول برای درمان افسردگی استفاده می شود. همانطور که قبلاً اظهار نظر کردیم ، فلوکستین یک داروی ضد افسردگی است که بر روی سیستم عصبی اثر می گذارد و باعث می شود سروتونین بیشتری در مدار عصبی ما شناسایی کند. داروهای بازدارنده انتخابی بازجذب سروتونین (SSRI) مانند اسیتالوپرام، سرتالین، پاروکستین یا فلوکستین برای تاخیر در انزال مصرف میشوند. در صورت انقضا یا اینکه دیگر نیازی به مصرف آن ندارید، این محصول را به درستی از بین ببرید.

باید فشار خون خود را به طور منظم کنترل کنید.

بنابراین، می توان انتقال دهنده های عصبی را به عنوان سیستم ارتباطی مغز در نظر گرفت. این انتقال دهنده های عصبی پیام را از مغز به سلول های عصبی دیگر یا عضلات می فرستند. این کار باعث بالا رفتن غلظت سروتونین در سلول های بدن می شود. یا واکنش شدید سیستم عصبی، ماهیچه های بسیار سفت (سفت) ،تب بالا ، تعریق ، گیجی ، ضربان قلب سریع یا ناهموار ، لرزش ، احساس این که ممکن است بیهوش شوید. بر سر تمام ویزیتهای منظم پزشکی و روانپزشکی خود حاضر شوید. اگر از این دارو به طور منظم یا در دوزهای بالا استفاده میکنید. به همین علت در دوران مصرف فلوکستین باید فشار خون خود را به طور منظم کنترل کنید. زیرا مصرف همزمان این داروها می تواند باعث عوارض جانبی خطرناک یا مرگ شود. بسیاری از افراد با استفاده از این دارو عوارض جانبی جدی ندارند. در صورت بروز عوارض جانبی جدی، مانند تغییرات روحی و روانی غیرمعمول یا شدید (مانند آشفتگی، انرژی/هیجان زیاد غیرعادی، افکار خودکشی)، کبودی/خونریزی آسان، ضعف/اسپاسم عضلانی، لرزش (رعشه)، کاهش میل جنسی، تغییر در توانایی جنسی، کاهش وزن غیرمعمول فورا با پزشک خود صحبت کنید. به طور کلی بیمارانی که تحت درمان با فلوکستین – این لینک را اینجا ببینید https://snappclass.ir/%D9%81%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86 – قرار می گیرند پیش از تجویز دارو از نظر بدتر شدن علائم بالینی، افکار خودکشی یا تغییرات غیرمعمول در رفتار، توسط پزشک ارزیابی می شوند.

قرص فلوکستین ۱۰برای چیه

در صورتی که عوارض جانبی بسیار جدیای مانند مشاهدهی خون در مدفوع، مدفوع تیره، استفراغی که مانند تفالهی قهوه به نظر میرسد، ضربان قلب سریع و نامنظم، کمردرد، تشنج، مشکلات کلیه مثل تغییر در میزان ادرار، درد و تورم و قرمزی چشم، گشاد شدن مردمک چشم، تغییرات بینایی مانند دیدن رنگینکمان در اطراف نور در شب و تاری دید را مشاهده کردید به سرعت به پزشک مراجعه کنید. داروی فلوکستین ممکن است موجب گیجی، ناهوشیاری و تاری دید شما بشود. در صورت بروز عوارض بسیار جدی از جمله: مدفوع خونی/سیاه/قیری، استفراغ قهوهای، تشنج، علائم مشکلات کلیوی (مانند تغییر در میزان ادرار)، درد/تورم/قرمزی چشم، گشادی مردمک چشم، تغییر در بینایی (مانند دیدن رنگینکمان در اطراف چراغها در شب، تاری دید) فورا کمک پزشکی دریافت کنید. در صورت مصرف محصولات دیگری که باعث خوابآلودگی میشوند از جمله الکل، ماریجوانا (حشیش)، آنتیهیستامینها (مانند ستیریزین، دیفن هیدرامین)، داروهای خوابآور یا ضداضطراب (مانند آلپرازولام، دیازپام، زولپیدم)، شل کنندههای عضلانی، داروهای تسکیندهنده درد مخدر (مانند کدئین) به پزشک یا داروساز خود بگویید. آیا مصرف فلوکستین در شیردهی بی خطر است؟ همچنین بررسی ها نشان می دهد که در دوران بارداری مصرف داروهای ضد افسردگی غیر از فلوکستین نیز می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی در نوزادان را افزایش دهد.

کپسول فلوکستین

ممکن است پزشک برایتان آزمایش خون تجویز کند تا میزان هورمون تیروئید شما را قبل و بعد از مصرف لووتیروکسین بسنجد. این دارو ممکن است با آزمایشهای پزشکی/آزمایشگاهی خاصی (از جمله اسکن مغزی برای بیماری پارکینسون) تداخل داشته باشد که احتمالاً منجر به نتایج نادرست آزمایش خواهد شد. تاثیرات این دارو بر روی انواع افسردگی آزمایش شده و ثابت شده است . داروهای مهار کننده بازجذب سروتونین مااند فلوکستین که برای درمان افسردگی تجویز می شوند از جذب مجدد سروتونین پیشگیری می کنند. با این حال، اگر پزشک برای پیشگیری از سکته قلبی یا سکته مغزی آسپیرین با دوز کم تجویز کرده است (معمولاً با دوزهای ۸۱-۳۲۵ میلی گرم در روز)، باید مصرف آن را ادامه دهید مگر اینکه پزشک به شما دستور دیگری دهد. با این حال، اگر پزشک برای پیشگیری از سکته مغزی، آسپرین با دوز کم (معمولاً با دوزهای 81 تا 325 میلی گرم در روز) را برای شما تجویز کرده است، مصرف آن را ادامه دهید، مگر اینکه پزشک خلاف این امر را به شما توصیه کند.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما