معرفی سیستم میدان سرخ جایگزینی مناسب برای زخم کار؟ – آغاز


میدان سرخ جدیدترین مجموعه فیلم سینمایی به کارگردانی حمید فرخونژاد و مهتاب کرامتی است. در مورد بعدی با معرفی این سریال با زومجی همراه باشید.

میدان سرخ اولین تجربه ابراهیم ابراهیمیان در این مجموعه است. این سیستم توسط جواد نوروزبیگی و توسط سعید پورسفر توسعه داده شد. سارا سلطانی اولین مقاله برای این مجموعه را با حمایت علی مسعودی نیا نوشت و این طرح را به یک مجموعه بیشتر گسترش داد. این مقاله توسط نابغه پدرام ، آرمین قاسم زاده و سپیده شریعت مقدم تهیه شده است.

این سیستم دارای ستارگان زیادی است. حمید فرخونژاد (در نقش پاپ) ، مهتاب کرامتی (در نقش علا) ، بهرام افشاری (در نقش پیام) ، رضا یزدانی (در نقش گروچف) ، سعید داخ (در نقش عبد) ، کاظم سیاحی (در نقش گارو) ، مهدی حسینی نیا (در نقش منصور) ، مسعود کرامتی (در نقش کاویان) ، امید روحانی (در نقش دکتر فیض) ، بهدخت ولیان (در نقش افرا) ، سوگل قلاطیان (در نقش لیلی) ، تینو صالحی (در نقش عطا) ، آرمین رحیمیان (در اثر ابی) ، امیرحسین آرمان (در نقش ساعد) ، علی مصفا (در نقش تورج) ، ستاره اسکندری (در نقش ثریا) و لیندا کیانی (در نقش سیمین) از جمله بازیگران این سریال هستند. در دو قسمت اول ، مهتاب کرامتی ، حمید فرخونژاد ، علی مصفا و سعید داخ بیشترین محبوبیت را دارند.

سریال میدان سرخ جمعه از روی پلتفرم فیلیمو پخش می شود و تا پایان این سریال ، زخکاری جایگزین شده است. میدان سرخ را می توان در قالب فیلم ها و سریال های جنایی مشاهده کرد. البته به نظر می رسد که سازندگان تصمیم گرفته اند این سبک را فقط برای آزمایش یک فضای جدید و جذب مخاطب تغییر دهند و یافتن اثری از نوشته های معمایی و جنایتکارانه در آن دشوار خواهد بود. استفاده از وسایلی مانند سلاح ، عشق ، فداکاری ، دردسر ، قتل ، دستگیری ، فرار و جنایتکاران یک هدف مشترک برای جذب مخاطب ایجاد کرده است.

جزئیات سری Red Square در زیر فاش می شود

مهتاب کرامتی و فیلمی از مجموعه میدان سرخ

فیلم درباره زنی به نام شیدا است که قصد دارد برای درمان دخترش به خارج برود. اما به دلیل اسرار و دروغ های شوهرش ، او به وقایع وحشتناکی فکر می کند که زندگی او را پوشانده است. در این زمان بود که نویسنده ای خود را نشان داد و پروژه را به چالش کشید. مهمترین تجدید نظر مقاله در گام اول ، توزیع خطوط مختلف داستان است.

هر بار که تماشاگران مراقب شناسایی یکی از شخصیت ها بودند ، مدیر اصلی شخصیت را ترک می کرد و داستان را از ابتدا به طرف دیگر دنبال می کرد. تفاوت های زیاد در توزیع خطوط مختلف داستان در ابتدا باعث شد که سیستم نتواند در قسمت اول به صداهای خاصی در ذهن شنوندگان برسد. بنابراین ، پس از اولین قسمت ، اطلاعات و کد داستان به دنبال کننده داده نمی شود تا دنباله بعدی را دنبال کند ، در حالی که هدف از قسمت اول آگاهی دادن به مخاطب از نوع کلی و عمومی داستان است.. عملکرد صدا آنچه در قسمت اول این مجموعه دیده می شود تفاوت سبک داستان ترسناک و سبک داستان این سه مرد است.

حمید فرخونژاد ، مهتاب کرامتی و امیرحسین آرمان بازیگران اصلی میدان سرخ هستند.

از سوی دیگر ، داستان این سه مرد در قسمت دوم حذف شده است. سه نفر از تورج ، عبد و پاپ ، که در قسمت اول به بانک رسیدند و اکنون درخواست می کنند که داستان تأثیر بگذارد ، به طوری که با پیشرفت داستان ، شاهد چالش های بیشتری در راه آنها خواهیم بود ، ناگهان او را پرتاب کردند. جایی عبارت “همان آب نبات و چای ما” که در داستان اهمیتی ندارد و به پیشرفت شخصیت ها مربوط نمی شود ، تا حدی که دیگر یک برنامه سه نفره نیست.

امیرحسین آرمان در فیلم از مجموعه میدان سرخ

سپس داستان آن سه مرد را به طور کامل رها کرد و آنها سعی کردند به پیام نزدیک شوند (بهرام افشاری). از این پس می توان ادعا کرد که این فرایند رویکرد منفی به هویت دارد. اشتباهی که به راحتی می تواند ادعای شما را رد کند شکست خوردن است. لازم به ذکر است که این شخصیت ها قصد تعامل با یکدیگر را دارند و رفتارها و رفتارهای متفاوت آنها با رفتارهای متفاوتی روبروست که شخصیت آنها را شکل می دهد ، نه لزوما رفتارها و رفتارها و غیر مرتبط با داستان. بنابراین ، جداسازی شخصیت از داستان اصلی ، اگر نقشی غیر از پخش شدن داشته باشد ، نه اینکه شخصیت آن را به مخاطب معرفی کند ، باعث سردرگمی بیشتر می شود.

البته سوال اصلی این است که آیا برای نشان دادن به مخاطب به تصاویر متفاوتی در این اندازه نیاز داریم؟ میدان سرخ ، برای اینکه به مخاطب بفهماند که پیام از طرف قمار باز نیست و خانواده اصلی ترین دغدغه او هستند ، فضای منفی ایجاد می کند و در مورد بسیاری از فیلم های موجود شیوه های مختلف رفتار را مورد بحث قرار می دهد. گفتگوی طولانی او با برادرش (که شخصیت برادرش اصلا قابل درک نیست) این صحنه های دراماتیک نمی تواند جایگزین سه شکارچی و سه برادر دور میز شام شود.

تفاوت های زیاد در گسترش خطوط مختلف داستان در ابتدا باعث شد که سیستم در قسمت اول نتواند به صداهای خاصی در ذهن شنوندگان برسد.

حال ، خوب است که این موضوع را به وضوح تعریف کرده و به خوبی توضیح دهید. متن نباید فیلمی را در سایر فیلم ها برای توضیح ویژگی های مشخصه شخصیت ها در نظر بگیرد و داستان را نباید تفسیر کرد. به عنوان مثال ، اگر نگرش ما شرم آور است ، نباید همیشه خجالت خود را ابراز کنیم. این شرمندگی باید در همه جای راه داستان برطرف شود ، بدون این که چند دقیقه ای از کار خود را روی فیلم بزرگ تلف کنید.

برای مثال ، فقط فیلم جدایی نادر و سیمین را به خاطر بسپارید. رابطه تیره با پدرش فقط در گفتگوی “من می دانم که او پدر من است” نبود. این رابطه ، به دلیل ماهیت بسیار غیر معمول ، گسترده و در همه متون وجود دارد. یا روح حسابی و اصل این شخصیت ، بدون نشان دادن آن در موقعیت خاصی ، این که شخصیت در پرداخت ترمه (در صورت فروش گاز) و دستورالعمل های آن در جایی که سیمین در آن قرار دارد ، راضی به پرداخت دیه نیست. و حتی کار او به عنوان بانکدار به تأخیر نمی افتد. همه جا پیدا کنید. هیچ سری از فیلم ها صرفاً برای توصیف یک جنبه از نادر بودن هدر نمی رود ، زیرا پیشرفت داستان همزمان با آشکارسازی ملایم شخصیت آن اتفاق می افتد.

بهرام افشاری و فیلمی از مجموعه میدان سرخ

از طرف دیگر ، این روش در بخش فهرست به خوبی کار نمی کند. دلیل اینکه ما حتی برای مدت کوتاهی از دست یک زن عصبانی نیستیم ، سوال مهمی است که می توان پس از مشاهده این موضوع پرسید. اما چرا؟

نمایش استدلال منطقی در داستان را فراموش می کند. در این مورد ، زن باید نگران باشد. آخرین مرحله این بود که زن از روی میز عبور کند و ناگهان چشمش به عکس افتاد و او را برداشتند. او در نهایت این کار را انجام می دهد و این با اضطراب او مغایرت دارد. رئیس شرکت از تصویر بزرگ روی دیوار ، کف زدن دستانش و دلسوزی راضی بود ، اما نمی دانست که در این مورد یک زن باید نگران شرم و شرم باشد ، نه ترس و بی حوصلگی.

رضا یزدانی و فیلم از مجموعه میدان سرخ

ورود رضا یزدانی به سریال و مشاهده فیلم از پشت و نگاه به دوربین و آب و هوا ، یادآور موزیک ویدئوهای رقاصان در اوایل دهه نود است. در هیچ کجای فیلم و دقایق آماده سازی آن نمی توانند کمی به شخصیت رضا یزدانی اضافه کنند. همانطور که دوربین بالا و پایین می رود ، در جلو یزدانی می لغزد ، همانطور که حرکت بی حرکت خود را ادامه می دهد ، بی معنی. مشکل اصلی در سبک میزانسن ، روند و زمان سفرها برای بیرون آوردن زن و دختر از ماشین است.

بازی های سریالی پذیرفته نمی شود. اگرچه یک گروه از بازیگران ستاره سینما و نمایش خانگی هستند ، اما برخلاف آنچه از آنها انتظار می رود ، شاهد بازی های ضعیفی در کار هر یک از آنها هستیم.

حالا منتظر بقیه قسمتها هستیم. احتمالاً در آینده ، روند به درستی پیش رفت. با این حال ، با توجه به تعدد این دو جنبه ، به نظر می رسد که مسائل جدی تری در ادبیات و دستورالعمل ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم