هفت ترفند سازندگان تلفن نباید استفاده کنند


دستیابی به فروش بالا و کسب قدرت در بازار هدف اصلی تولیدکنندگان تلفن است و برندها اغلب برای دستیابی به این اهداف و اتخاذ استراتژی های مختلف تجاری هر کاری را که لازم است انجام می دهند. اما برخی از روش های بازاریابی به پایان رسیده است ، تولید کنندگان تلفن همراه باید به خوبی از این نوع رویکرد برای همیشه آگاه باشند.

بدون شک ، تولیدکنندگان انواع مختلفی از ترفندهای بازاریابی را می شناسند ، اما در شرایط فعلی و بلوغ کارکنان ، لازم است برخی از سیستم های قدیمی و قدیمی را برای همیشه بیاورید تا کارکنان بتوانند اعتماد به نفس داشته باشند. با استفاده از محصول برای خرید راحت تر احساس راحتی کنید. محصولی که آنها می خواهند وضعیت.

در صنعت موبایل ، امروزه متداول است که تولیدکنندگان با استفاده از تصاویر جعلی یا نتایج معیار جعلی و استفاده از چنین ترفندهایی برای فروش بیشتر ، کاربران را گمراه می کنند. متأسفانه این روش ها هنوز توسعه نیافته اند و برخی از شرکت ها از این روش استفاده می کنند.

در این مقاله ، ما هفت فرآیند تجاری مورد استفاده برخی تولیدکنندگان را پشت سر گذاشته ایم ، اما بهتر است آنها را برای همیشه کنار بگذاریم.

۱- برای جایگزینی ویژگی های قدیمی از ویژگی های جدید استفاده کنید

یکی از بهترین روش های فروش و فروش استفاده از محصولات جدید برای مبادله دستگاه های قدیمی است که کاربران می توانند اطلاعات قدیمی خود را از یک خط با ارسال تلفن قدیمی به تولیدکننده خود و پرداخت هزینه دیگری خریداری کنند.

چنین برنامه ای برای برنامه ها و شیوه های بازاریابی و بازاریابی مشکلی ایجاد نمی کند ، بسیاری از تولیدکنندگان تلفن همراه در سال های اخیر این مسیر را طی کرده اند ، در عوض بر روش های دیگر مانند کاهش قیمت نهایی این محصول برای فروش بیشتر تمرکز کرده اند.

با مراجعه به فروشگاه آنلاین تولید کنندگان تلفن مانند سامسونگ ، بدیهی است که اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های جایگزین دستگاه های قدیمی و جدید وجود ندارد و در عوض ، قیمت نهایی محصول در وب سایت فروشگاه نشان داده می شود. بسیاری از مارک ها ترجیح می دهند از مشتریان خود پول نقد دریافت کنند و همچنین قیمت کامل محصولات موجود در فروشگاه را نشان می دهند ، اما گاهی اوقات نیز دیده می شود که مقدار قابل توجهی پول نقد برای افزایش سود کسب و کار خود ارائه می دهند.

برخی معتقدند بهتر است این شرکت از قیمت محصول درک بهتری داشته باشد تا اینکه دستگاه را در سطح بالاتری به بازار معرفی کند و با کاهش هزینه ها به فروش بیشتر آن کمک کند.

2- تبلیغات در مورد فروش برندی که هرگز قابل خرید نیست

گاهی اوقات اتفاق می افتد که تولید کنندگان به عنوان مثال تلفن های همراه را تبلیغ می کنند ، اما در عمل ، مشتریان نمی توانند چنین دستگاهی را خریداری کنند. به عنوان مثال ، امسال ، OnePlus در آگهی اعلام کرد که OnePlus 9 Pro با 128 گیگابایت حافظه را با قیمت 969 دلار ارائه می دهد.

متأسفانه به دلیل مشکلات ناشی از کمبود جهانی ، واردات این نوع محصولات به تأخیر می افتد و در نهایت لغو می شود. در نهایت ، کاربران می توانند یک مدل از OnePlus 9 Pro با 256 گیگابایت حافظه را به قیمت 1069 دلار خریداری کنند. همان چیزی که در مورد OnePlus Rolling 2 در هند اتفاق افتاد ، این شرکت از انتشار نسخه OnePlus Rolling 2 با حجم 128.6 گیگابایت در تبلیغات خود خبر داد ، اما در نهایت کاربران را مجبور به دریافت نسخه 128.8 گیگابایتی با قیمت بالاتر کرد.

قابل درک است که چنین مشکلاتی در واقع با کمبود جهانی مرتبط است ، اما با وجود عدم ارتباط ، چنین رسانه هایی می توانند دلسرد شوند و راه درستی در رسانه ها و نزدیک شدن به آنها نیست. مشتریان برای خرید این نوع دستگاه ها با قیمت پایینی روبرو هستند ، اما در نهایت امکان خرید مدل دیگری با قیمت بالاتر وجود ندارد.

3- تبلیغ در مورد برخی توضیحات غیر منطقی

یکی دیگر از استراتژی های تجاری که برخی از مارک ها اغلب از آن استفاده می کنند تمرکز بر جزئیات غیرممکن خاصی برای جذب مشتری است.

به عنوان مثال ، در سال 2020 ، سامسونگ بر روی زوم 100x برای Galaxy S20 Ultra تمرکز کرد. اگرچه زوم 100 برابری که در رسانه انجام شده است را نشان نمی دهد ، وضوح تصویر تا زوم 30 برابر به خوبی پذیرفته شده است. در چنین شرایطی به نظر می رسد که تولیدکنندگان گوشی می خواهند توجه بازار را به خود جلب کنند. البته سامسونگ تنها شرکتی نیست که این رویکرد را ایجاد کرده است.

شیائومی همچنین برای بزرگنمایی دیجیتال May 10 Ultra 120x افزود. همین امر را می توان در مورد نرخ تازه سازی صفحه نمایش دستگاه یا سرعت باتری آن نیز گفت.

اکثر تبلیغات شرکت هایی مانند Xiaomi و Oppo با توان 100 یا 120 وات اجرا می شوند. در برخی موارد ، فناوری و شیوه های شارژ سریع می تواند باتری دستگاه را در کمتر از 20 دقیقه شارژ کند ، اما این نوع سرعت اغلب منجر به آسیب باتری می شود. حتی فناوری شارژر 50 تا 65 وات می تواند باتری را در دردسر بزرگی قرار دهد ، اما تولیدکنندگان به جنبه های دیگری در ترویج این نوع مشخصات اشاره نمی کنند.

4- رسانه ها در وهله اول باید بهترین باشند

یکی از روش هایی که تبلیغات در این سالها در بازار دیده شده است ، تمایل تولیدکنندگان خودسخیر یا بهترین در کلاس برای استفاده از این روش در تبلیغات است.

سونی یکی از تولیدکنندگانی است که سالهاست از این روش استفاده می کند. به عنوان مثال ، در تبلیغات Sony Xperia Z2 ، این شرکت ادعا می کند که بهترین تلویزیون جهان را با یک گوشی ضد آب دارد. با این حال ، در زمانی که سونی این اظهارات را اعلام کرد ، این گوشی ضد آب نبود که مشکلی رایج در بازار بود. در نتیجه ، به نظر می رسد سونی سعی کرده از چنین رسانه ای برای به دست آوردن بهترین نام در جهان استفاده کند.

چنین روشی در سایر تولیدکنندگان تلفن همراه به طرق مختلف دیده می شود. به عنوان مثال ، Rilmi گفت که رسانه های او با او اولین تلفن همراه خود را با چیپست مخصوص در هند نشان دادند. در حالی که ممکن است این شرکت به خود ببالد که ارزان ترین گوشی را به عنوان یک گوشی منحصر به فرد ارائه می دهد ، در نهایت به این معنا نیست که در واقع اولین شرکتی بود که در جهان ساخته شد.

5- تقویت فناوری مبتنی بر همه جا

یکی دیگر از روشهای بازاریابی آزاردهنده ، استفاده از فناوری هوشمند است که تولیدکنندگان از آن برای قابلیت های سخت افزاری و همچنین برنامه ریزی نرم افزاری استفاده می کنند.

در برخی موارد ، دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی از این ویژگی فقط برای تشخیص مکان و موضوع استفاده می کند. بدون شک ، از آن در یادگیری ماشینی و توسعه محصول استفاده شده است ، اما نکته مهم این است که صنعت فیلم سالهاست وجود دارد ، اما هنوز نام تجاری انتخاب فناوری هوشمند و بازاریابی محصول را انتخاب می کند.

برخی از مارک ها حتی هوش انسانی را به هویت و مشخصات محصول خود اضافه می کنند. برخی از شرکت ها ، مانند ایسوس ، در تبلیغات خود به پرداخت اطلاعات انسانی اشاره می کنند که ممکن است تلفن را بر اساس اقدامات قبلی کاربران شارژ کند. برخی از مدل های دیگر نیز مجهز به شارژر هستند که برای بهترین شارژ باتری ایده آل است.

به عنوان مثال ، Zenfone 5Z دستگاهی است که به طور گسترده در هوش استفاده می شود. در توضیح ویژگی های این گوشی گفته می شود دستگاه ذکر شده می تواند یک شارژر مبتنی بر هوش انسانی ، AI Boost (حالت کار) ، AI Scene (نمایش وضعیت) ، AI Ringtone (تنظیم میزان صدا. بسته به نویز پس زمینه) و همچنین یادگیری عکس AI (ویرایش).

شرکت های دیگر مانند Oppo ، Vivo ، Xiaomi ، LG و دیگران بارها از ویژگی هایی مانند باز کردن قفل هوش مصنوعی تلفن همراه ، هوش مصنوعی دیجیتال و همچنین بسیاری از نرم افزارهای مبتنی بر AI و تبلیغات آنها نام برده اند.

6- فریب در نمایش نتایج آزمایش مربوط به عملکرد دستگاه

برخی از تولیدکنندگان تلفن همراه از ترفندهایی برای نشان دادن برخی از قابلیت های تلفن خود استفاده می کنند و سپس از تصاویر فریبنده ای استفاده می کنند تا به نظر برسد دستگاهی با عملکرد قابل توجه ارائه می دهند. یکی از این موارد مربوط به عمر باتری دستگاه است ، به عنوان مثال ، تبلیغات دروغین را گاهی اوقات از طریق تقلب در اختیار کاربران قرار می دهد.

به عنوان مثال ، OnePlus از برخی برنامه های ارتقاء در سیستم OnePlus 9 استفاده می کند که ممکن است بر عملکرد دستگاه تأثیر بگذارد. بنچمارک استفاده از چنین برنامه ای را نوعی فریب می داند ، و چون چنین برنامه هایی در حین آزمایش دستگاه کار می کنند ، Geekbench گفت نتایج آزمایش غیرقابل اعتماد است و نتایج را پاک کرد.

مورد مهم دیگر ، مورد Apple Batterygate است که در نهایت 34 ایالت آمریکا را مجبور کرد اپل را مجبور کنند 113 میلیون دلار علاوه بر جریمه قبلی 500 دلار برای کاهش عمدی آیفون ها بپردازد.

بسیاری از شرکت ها در شرایط کنونی رویکرد روشنی نسبت به برخی از ویژگی های دستگاه ها و کارکنان خود ندارند و سپس از ترفندهای تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند.

7- تبلیغات و مسئولیت تولیدکنندگان

به غیر از گوگل ، سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگانی است که در مقایسه با مارک های دیگر از به روز رسانی اندروید برای دستگاه های خود پشتیبانی بهتری ارائه می دهد. چهار سال به روز رسانی و سه سال به روز رسانی سیستم عامل.

سامسونگ از این روش برای تبلیغ دستگاه های خود استفاده می کند ، در واقع برخی دیگر از تولیدکنندگان در بازار از همین قوانین پیروی می کنند. در همین حال ، مارک هایی مانند Oppo ، Vivo و حتی OnePlus در این زمینه از سامسونگ عقب هستند.

در مورد Oppo ، سری Find X3 سه سال به روزرسانی سیستم عامل را دریافت می کند ، اما در مورد Oppo Find X2 اینطور نیست. تا کنون ، ویوو اعلام کرده است که سری X70 به مدت سه سال ارتقاء سیستم عامل را دریافت می کند ، اما سری X60 که اوایل امسال رونمایی شد ، هنوز به طور کامل کار نمی کند.

وان پلاس ، رهبر پیشین در به روز رسانی نرم افزار ، اخیراً اعلام کرد که سیستم های وان پلاس 8 و بالاتر سه سال به روز رسانی سیستم عامل و چهار سال به روز رسانی امنیتی را دریافت خواهند کرد ، اما این مورد در مورد سیستم صادق نیست. تلفن این شرکت گنجانده نشده است.

در حالی که تولید کنندگان چنین مسئولیتی و بنر خود را برای دریافت به روزرسانی های سه ساله در مورد تبلیغات متقلبانه منع می کنند ، چنین سیستمی ممکن است آنقدر طبیعی باشد که نیازی به تبلیغات نداشته باشد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم