پمپ آب خانگی و آپارتمانی مشخصات، قیمت و فروش سام تجهیز

خوشحالیم که به شما اعلام کنیم مجموعه بدادم برس، می تواند در این زمینه به شما کمک کند و با اعزام تعمیرکار، تعمیر تخصصی انواع پمپ آب با کمترین هزینه و در اسرع وقت، خیال شما را از هر جهت آسوده نماید. همان طور که در مطالب فوق توضیح داده شد پمپ آب خانگی دستگاهی مکانیکی است که به آب و سایر مایعات در حال جریان انرژی مضاعفی می بخشد و سپس آن را با همان فشار زیاد از نقطه ای به نقطه مشخص دیگری هدایت می کند. به زبان ساده تر دستگاه پمپ آب خانگی با اعمال فشار به سیالات، آن ها را به سوی اتصالات آبی واقع در بخش های داخلی ساختمان هدایت می کند.

برای انتخاب یک پمپ با راندمان بالا باید نکاتی مانند هد مکش مثبت شبکه، فرسایش، اصطکاک، مقدار آب، انعطاف پذیری، هد، فاکتور اقتصادی و منبع قدرت مد نظر قرار داد.

این مدل برای خانه هایی که یک واحدی ویلایی یا آپارتمانی هستند مناسب است.

دبی در رابطه با بیان مفهوم میزان حجم آب در یک زمان مشخص به کار برده می شود و همچنین مفهوم هد را در جهت پمپاژ آب مورد نیاز در یک سیستم به کار می برند. به طور معمول دبی برای هر واحد ۳۵۰ لیتر بر دقیقه در نظر گرفته شده است و هد تیز معادل ۲۰ متر می باشد.

پمپ آب

اما این به منظور عدم استفاده از پمپ کفکش در موارد صنعتی و کشاورزی نیست.

محل قرارگیری پمپ

این سیل ها از نشت مایعات و گازها جلوگیری می کنند و به کارایی پمپ آب اهمیت می دهند.

تا اینجا شما در مورد انواع مختلف پمپ اطلاعات لازم را بدست آورده اید، و میدانید که برای هدف خود از الکتروپمپ استفاده کنید یا موتور پمپ یا هر نوع دیگر. پیشنهاد میشود مقاله های پمپ کارواش خانگی و معرفی 8 عدد از بهترین کارواش خانگی را مطالعه کنید. از الکتروپمپ جتی یا پمپ خودمکش برای تخلیه آب از سوراخ ها، چاه ها یا منابع بسیار پایین تر از مقصد نیز استفاده می شود.

پمپ آب خانگی یک اسب بشقابی جهت مصرف در ساختمان های دو یا سه طبقه و حداکثر شش واحد با حداکثر متراژهر واحد 75 متر نصب می گردد. پمپ آب خانگی یک اسب جتی جهت مصرف در ساختمان های چهار طبقه 4 واحد با حداکثر متراژ 100 متر نصب می گردد. برای نصب پمپ آب خانگی همراه پرشر سوئیچ از نوع مکانیکی به اتصال درجه فشارسنج، پنج راهی و منبع تحت‌فشار نیاز دارید.

برندهای ایرانی در سال های اخیر توانسته اند به دلیل ارائه کیفیت های مناسب، رقابت را برای برندهای با کیفیت پمپ آب چینی و سایر برندها سخت کنند.

پمپ آب خانگی مختلفی با درجه کیفیت‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود.

دو سیم باقی مانده که یکی برای برق کلید اتوماتیک و دیگری سیم برق پمپ است را همانند بقیه سیم ها در زیر پیچ های نگهدارنده قرار دهید و آنها را به طور کامل با پیچ گوشتی سفت کنید. در مرحله آخر درپوش کلید اتوماتیک را سرجای خود قرار داده و به وسیله پیچ گوشتی آن را سفت کنید؛ اینک انواع پمپ آب خانگی پمپ را روشن کرده و منتظر عمل کردن کلید بمانید. حال که با نحوه عملکرد و سیستم کلی ست کنترل و منابع تحت فشارآشنا شدید، می خواهیم شما را با نصب هر کدام از این دو سیستم آشنا کنیم. به همین دلیل شرکت پویاموتور فقط محصولات با کیفیت و ماندگار را به مشتریان خود ارائه میدهد.

تعویض تیوپ منبع انبساط (آشنایی با تمامی نکات مربوط به منبع تحت فشار)

در این بخش تمامی واحد‌های اندازه‌ گیری و همینطور اندازه‌ها به شکل فنی بیان شده‌اند.

پمپ آب

شرکت داب ( DAB) نیز از دیگر شرکت های ایتالیایی تولید کننده پمپ آب خانگی با کیفیت بالا و با صدای کم است. این پمپ که در ابعاد بین المللی مورد توجهات زیادی واقع شده عمدتا ارزش خود را از کیفیت بالا و طول عمر مفید خود دارد و صدای بسیار کمتری نسبت به هم نوعان خود دارد. پمپ موجود در تصویر زیر نیز از نوع پمپ های بسیار کم صدا و کم حجم است که توسط تکنسین های ما نصب شده است و با اینکه در آشپزخانه قرار دارد مزاحمتی برای ساکنین منزل ایجاد نمی کند. می توانید به مطلب نصب پمپ آب خانگی – سرکار خانم بردبار و دیگر سوابق کاری ما رجوع کنید.

در حال حاضر امکان فروش تلفنی و اینترنتی به سراسر کشور در این فروشگاه مهیا شده است. مانند گذشته کلیه محصولاتمان دارای 5 سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز می باشند. 6- نصب نادرست پمپ آب
سیم کشی غلط و غیر استاندارد در زمان نصب پمپ نیز می تواند باعث خاموش نشدن پمپ شود. در این صورت بهتر است از یک تعمیرکار ماهر بخواهید که سیم کشی پمپ آب را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را دوباره از اول نصب کند.

پمپ‌های با توان پایین انتقال آب را با سرعت کمتری انجام می‌دهند. اما از آنجا که بیشتر ساختمان‌ها چند طبقه هستند باید یک پمپ با توان بالاتر را انتخاب کنید.

© 1399 کلیه حقوق برای وب سایت فروشگاه اینترنتی خاجی کالا محفوظ می باشد. وزن مخصوص یا همان جرم واحد عبارت است از وزن سیال بر واحد حجم آن.واحد‌های آن Kg/dm3 و یا kg/l میباشد. در این بخش با یک‌ سری واژه ها و اصطلاحات فنی در صنعت پمپ آشنا میشویم.

مزایای خرید پمپ آب خانگی از مانا موتور

مفهوم اصلی پمپ آب استفاده از موتور برای تبدیل انرژی چرخشی (دورانی) یا انرژی جنبشی (رفت و برگشتی) و تبدیل آن به انرژی برای حرکت سیال یا جریان سیال (انرژی هیدرودینامیکی) است. در ادامه برای شما جدولی را آورده ایم تا اگر قصد خرید پمپ آب برای ساختمان خود را دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. بوستر پمپ اطمینان حاصل می‌کند که فشار آب به همان سرعتی که نیاز است سریع و ثابت بوده و جریان آب بدون وقفه در دسترس باشد. به خاطر همین امر است که به این پمپ نام ‘بوستر’ را داده‌اند که به معنی تقویت‌کننده است.

شرکت گراندفوس به طور مستقیم و غیر مستقیم در 83 کشور جهان دارای شبکه فروش است و سالانه بالغ بر 16 میلیون پمپ را به این کشورها ارسال یا در آنها تولید می نماید که این وظیفه بر عهده حدود نفر کارمند می باشد. این پمپ یکی دیگر برترین پمپ های آب ماسب مصارف خانگی می باشد و برای ساختمان هایی با بیش از 8 طبقه بسیار مناسب است . شرکت لیو یکی از محبوب ترین و بهترین تولید کنندگان پمپ آب برای مصارف خانگی ، صنعتی و کشاورزی محسوب می شود . این شرکت هم یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین پمپ آب در کشور ایتالیا می باشد که در سال 1365 تاسیس شده است .

با توجه به قیمت روزافزون پمپ های آب، باید توجه داشت که به دلیل اشتباهات فردی باعث سوختن الکتروموتور پمپ نشوید. بنابراین پیشنهاد می شود که برای نصب و راه اندازی پمپ حتماً از یک کارشناس یا یک فرد فنی و بادانش کافی کمک گرفته شود تا آن را به صورت صحیح نصب و راه اندازی کند. به طور کلی می‌توان گفت سامانه‌های جدیدی که در آبیاری محصولات کشاورزی در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند آبیاری تحت فشار هستند.

پمپ‌ ها در ظرفیت های مختلف و کیفیت های گوناگون در کشورهای مختلفی تولید می شود.

برای خانه‌های بزرگتر با بیش از یک حمام باید یک پمپ اب خانگی تا ۷۰ لیتر در دقیقه را انتخاب کنید. همچنین برای خانه‌های بسیار بزرگ که دارای حیاط بزرگ هستند و در آن باید درختان زیادی را آبیاری کنید، باید یک پمپ آب خانگی با درجه‌بندی و دبی حدود ۹۰ لیتر در دقیقه یا بیشتر را انتخاب کنید. پس از تعیین میزان جریان مورد نیاز مورد بعدی در لیست فاکتورهای انتخاب پمپ، فشار لازم خواهد بود. تجربه نشان داده برای آن که آب مورد استفاده در تاسیسات بهداشتی ساختمان و پمپ آب خانگی مطلوب باشد باید مقدار فشار کافی پشت شیرها وجود داشته باشد تا به هنگام باز شدن شیر شاهد خروج مقدار کافی آب با فشار مناسب باشیم.

در ایران نیز مانند تمامی کشورها تقاضا برای این محصولات بسیار بالا است. امروزه پمپ‌های آب، به یکی از پرمصرف‌ترین تجهیزات ساختمانی تبدیل شده‌اند و با توجه به فشار کم آب در شهرهای ایران، شاهد استفاده از آن در اکثر ساختمان‌ها هستیم. پمپ آب، به کمک نیروی الکتریسیته و یک پروانه مخصوص، آب را با فشار زیاد تا ارتفاعات بالا منتقل می‌کند. یکی از کشورهای فعال در زمینه تولید پمپ‌های آب کشور ایتالیا است، انواع پمپ‌ آب خانگی ایتالیایی در برند‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که از معروف‌ترین این برند‌ها می‌توان به پنتاکس، لوارا و پدرولا اشاره کرد.

شرکت ما در حوزه فروش انواع مختلف پمپ آب فعالیت می کند و بهترین برندهای تجاری این محصول را برای مصارف مختلف موجود کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. افراد بسیاری سوال می کنند که چرا پمپ آب محل زندگی آنها یکسره کار میکند، در پاسخ به سوال این عزیزان باید گفت درون مدل خانگی پمپ آب شیر یک طرفه وجود دارد و این قطعه موجب می شود پس از هربار استفاده عملکرد پمپ قطع شود. در صورتی که شیر یک طرفه درون پمپ وجود نداشته باشد پس از بستن شیر آب به داخل دستگاه بر می گردد و این فرایند موجب می شود پمپ یکسره کار کند.

پمپ آب

جنس پروانه ها در این نوع پمپ از برنج بوده و تیغه های شعاعی متعددی در لبه های آن قرار دارد.

به عنوان مثال اگر آبدهی 200 متر مکعب در ساعت را انتخاب کنید، بهترین پمپ آب برای شما پمپی است که هد 30 متری داشته باشد. این انرژی می تواند برق در پمپ های برقی و یا سوخت گازوئیل و بنزین در پمپ های دیزلی باشد. پمپ‌ها از طریق بسیاری از منابع انرژی، از جمله عملکرد دستی، برق، موتورها با سوخت فسیلی یا نیروی باد کار می‌کنند و در اندازه‌های کوچک برای مصارف خانگی با نام پمپ خانگی و بزرگ برای مصارف کشاورزی و صنعتی وجود دارند.

پمپ آب

پمپ آب وسیله‌ ای مکانیکی است که برای انتقال و جابجایی مایعات مختلف استفاده می‌ شود. این دستگاه با بالا بردن فشار، مایعات را با افزایش هد به ارتفاعات بالاتر و گاهی به ارتفاعات پایین مانند مخزن یا استخر هدایت می‌ کند. معمولاً پمپ‌ هیدرولیکی، پمپ‌های جابجایی مثبت هستند تا توانایی هدایت فشا­رهای بالا را داشته باشند.

پمپ آب آپارتمانی ، آب را از مکانی به مکان دیگر با فشار بالاتر منتقل می‌کند. پمپ یک وسیله کمک کننده مهم در بسیاری از خانه‌ها برای رفع کم آبی است.

این پمپ ها از بین پمپ های سانتریفیوژ، دارای محبوبیت بیشتری هستند. پمپ خانگی نیز خودشان به پمپ شناور، بشقابی، جتی، منبع تحت فشار و با کلید اتوماتیک دسته بندی می شوند. به طور کلی پمپ های خانگی را به عنوان پمپ آب برای ساختمان نیز می شناسند. در فروشگاه  آی ناین اطلاعات زیادی با هدف انتخاب درست، نصب و استفاده صحیح از پمپ در اختیارتان گذاشته شده ، تا بتوانید با سهولت و به نحو صحیح پمپ مناسب را خریداری و استفاده نمایید.

در واقع انواع پمپ آب خانگی در برندهای مختلف وجود دارند که هرکدام بسته به هد و ارتفاع آبرسانی تقسیم‌بندی می‌شوند.

وقت بخیر ممنون از این مقاله ی زیبا که درباره ی عملکرد پمپ اب به خوبی توضیح داده اید . اطلاعات ذکر شده درباره نوع پمپ، سبب می شود تا اطلاعات عمومی افراد درباره این دستگاه ها افزایش یابد. چیزهایی که راجع به پمپ آب نمیدونستم را به صورت کامل توضیح دادین. عوامل محتلفی وجود دارد که وقوع آن منجر به هوا گرفتن پمپ آب دستی می شود، پس اگر شما نیز برایتان سوال است که چرا این وسیله هوا میگیرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سری K  پمپ داب از نوع سانترفیوژی است که دارای دو پروانه بوده و دبی و فشار آب زیادی را فراهم می کند. جالب است بدانید که پمپ های نیم بار داب می تواند تا 10 بار فشار را تولید کند و این در حالی است که  صدای بسیار کمی دارد. برخی از این پمپ در خود ساختمان و در زیر سینک و یا گوشه دستشویی استفاده می کنند.

همچنین پمپ آب خانگی از نوع شناور، اگر دچار زنگ زدگی شود به راحتی زنگ‌زدایی می‌شود. نوع چدن به دلیل سنگین بودن و مقاومت کم در برابر آب شور کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی قیمت پمپ های آب خانگی از 600 هزار تومان شروع می شود و تا 6 میلیون تومان ادامه دارد. پمپ آب، پمپ آب خانگی و پمپ افزایش فشار نیز گفته می شود، یکی از تجهیزات فنی و تخصصی است که برای افزایش و تقویت فشار آب آپارتمان ها، ویلاها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای استعلام قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. پمپ آب سایر یکی دیگر از بهترین پمپ آب  ایرانی می باشد که تمام اتوماتیک بوده و استاندارد و با کیفیت می باشند.

  • برای انتقال آب به تمام واحدهای ساختمان های مسکونی از پمپ های خانگی استفاده می شود.
  • از جمله این پمپ‌ها می‌توان نوع پروانه محیطی، بشقابی، جتی، دو پروانه و… را نام برد.
  • یکی از سوالات رایجی که توسط مشتریان پرسیده می‌شود این است که چه زمانی از ست کنترل یا منبع تحت فشار باید استفاده کنیم؟ اگر فضای کافی برای نصب پمپ دارید، اولویت با نصب مخزن تحت فشار است.
  • برای ساختمان هایی با تعداد طبقات بالا از پمپ آب خانگی دو پروانه استفاده می شود.
  • گرفتگی دیافراگم باعث می شود که کلید اتومات فشار آب را به درستی تشخیص ندهد و در نتیجه دستور قطع کار را به پمپ ندهد.

این شفت در داخل محفظه پمپ قرار گرفته و به وسیله یاتاقان‌ها حرکت صحیح پمپ را فراهم می‌کند. برای انتخاب و خرید یک پمپ آب مناسب، باید به عوامل مختلفی نظیر مقدار آب مورد نیاز، میزان مصرف انرژی، فشار مورد نیاز و… توجه کرد. در نظر داشته‌باشید این توصیه‌ها ممکن است بسته به شرایط خاص شما تغییر کنند. بازرگانی ایران پمپ تامین کننده تجهیزات صنعتی و کشاورزی آماده ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت های و کارخانه ها می باشد .

شما نیاز دارید تا تمامی زمین زراعی خود را به طور یکسان آب دهید؛ در غیر این صورت، محصولات شما خراب شده و ضرر مالی می بینید.

نشتی لوله های آب یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است هنگام استفاده از پمپ ها رخ دهد. علائمی که نشان می دهند این لوله ها دچار نشتی شده اند شامل روشن و خاموش شدن مکرر پمپ، و کار کردن لحظه ای آن در زمانی است که هیچکدام از شیرهای آب باز نمی باشند.

این نوع پمپ ها دارای توان 1 اسب بخار هستند که بهترین مدل آنها پمپ آب خانگی 1 اسب جتی برند پنتاکس می باشد. از این پمپ آب خانگی که در ظرفیت های پایین ساخته می شود، برای تامین فشار آب خانه ها، ساختمان های مسکونی، ویلاهای کوچک، مصارف خانگی و دستگاه های تهویه مطبوع استفاده می شود. پمپ نیم اسب می تواند آب تمیز و دیگر سیالاتی که از نظر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مشابه آب هستند را انتقال دهد. با توجه به شرایط متفاوت استفاده، شما نیاز به پارامتر های مختلفی دارید.

در انتخاب این تجهیزات آبرسانی خانگی همچنین باید به میزان هد(ارتفاع) و دبی(حجم آبدهی) دستگاه توجه داشته باشید. هد یا میزان ارتفاعی که دستگاه قدرت پمپاژ و آبرسانی دارد و همچنین دبی یا قدرت حجم آبدهی دستگاه به لوله ها، بی شک از اهمیت بالایی برخوردارند. سنجش هد با توجه به تعداد طبقات و سنجش دبی با توجه به تعداد واحدها مورد بررسی قرار می گیرد که جلوتر به فرمول محاسبه هد و دبی خواهیم پرداخت.

با کمک نیروی گریز از مرکز ، سیال به لوله تخلیه منتقل می شود.به طور کلی ، پمپ هایی که در خانه های خود استفاده می کنیم (که دارای پروانه هستند) محبوب ترین نمونه پمپ روتودینامیکی هستند. پمپ آب برندها و مارک های گوناگونی دارد و از پر فروش ترین و بهترین آنها می توان به برندهای زیر اشاره کرد.

آهنگ جدید

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تعبیر خواب آنلاین با مشاوره رایگان و تخصصی
تعبیر خواب برف داخل خانه
تعبیر خواب مارمولک در دستشویی
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
خرید پرینتر: راهنمای کامل برای انتخاب بهترین پرینتر
Unlocking the World of Money Exchange
تماس با ما
این پلتفرم با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای تولیدی خود را ایجاد می‌کند، اما استفاده از این محتوا برای هرگونه انتقاد یا تشویق از سوی ما توصیه نمی‌شود.