کاهش وزن سریع این 4 چیز عالی را به شما نشان می دهد


حتی اگر وزن بدن شما بر اساس روش شمارش bmi بیش از 40 باشد، کاهش وزن به شما توصیه نمی شود و باید به آرامی و به تدریج وزن خود را کاهش دهید. در این مقاله شما را با عوارض مرگ فوری آشنا می کنیم.

ماهانه چقدر پول برای کاهش وزن از دست می دهیم؟

رژیم لاغری که به عنوان سریع، سریع یا کوتاه شناخته می شود، اغلب به شما کمک می کند تا بیش از 5 کیلوگرم در ماه کم کنید. با این حال، این اضافه وزن کاملاً برای بدن مضر است زیرا تغییرات سریع در بدن این روند را مختل کرده و باعث از بین رفتن آن می شود.

بدن نمی تواند سریع حرکت کند و تغییرات بزرگی ایجاد می شود بنابراین مشکلاتی به وجود می آید. راه حل این است که 4 تا 5 پوند در ماه کم کنید تا بدن بتواند با آن سازگار شود. (به خاطر داشته باشید که حتی زمانی که روش جراحی به اندازه روش جراحی مضر باشد، ما در ماه بیش از 5 کیلوگرم وزن کم نمی کنیم، بنابراین سایر روش ها نباید بیش از این هدر بروند.)

خطرات کاهش وزن در کوتاه مدت چیست؟

  1. مواد مغذی مورد نیاز تامین نمی شود

تاکتیک سریعترین رژیم لاغری حذف کامل برخی غذاها و غذاهاست. یعنی تولید کننده و سازنده غذا عمداً برخی از غذاها را برای کاهش وزن سریع محدود می کند.

این بدان معناست که برخی از مواد مغذی مورد نیاز برای پیروی از این غذاها را دریافت نخواهید کرد. این بدان معناست که ممکن است مواد مغذی ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سالم ماندن را از دست بدهید.

به عنوان مثال، غذاهای بدون شیر می توانند باعث کمبود کلسیم شوند. یا به عنوان مثال، رژیم کم کربوهیدرات ممکن است به این معنی باشد که فیبر کافی دریافت نمی کنید.

نتیجه یک بحران گسترده و فست فود است

  • قدرت کاهش می یابد
  • مو و ناخن شکسته است
  • مو
  • خستگی
  • سیستم ایمنی ضعیف است
  • پوکی استخوان
  • کم خونی
  • نه ….
  1. متابولیسم آن بدن را می توان کاهش داد

فرض کنید کالری دریافتی روزانه شما 3000 کالری است و به عنوان یک رژیم غذایی سریع، در حال حاضر تنها 1200 کالری دریافت می کنید. در چنین حالتی بدن احساس گرسنگی می کند و شرط آن این است که غذای کافی نداشته باشید.

اینجاست که بدن متابولیسم خود را کند می کند، به این معنی که چون به اندازه قبل کالری دریافت نمی کند، کالری کمتری نسبت به آن مصرف می کند، توانایی جذب انرژی از بدن و بافت ها. برای مدت طولانی دادن. البته با کاهش وزن سریع، ممکن است نتوانید چربی های ذخیره شده و ذخیره شده را بفروشید.

  1. به جای چربی سوزی، سالم بسوزانید

با افزایش وزن یا رژیم غذایی اصلی، تمرکز بر حذف و ذوب توده چربی است. و این در نیم یا بیشتر اتفاق می افتد. اما اگر می خواهیم سریع وزن کم کنیم، به جای کمک به کاهش چربی، باید روی کاهش وزن تمرکز کنیم. در چنین مواردی، بدن ترجیح می دهد از عضلات خود برای انرژی استفاده کند تا چربی ذخیره شده.

  1. می توانید مایع دریافت کنید

یک رژیم غذایی جدید که بر سرعت افزایش وزن تمرکز دارد، به جای تمرکز بر روی آب، بر خوردن غذاهای دیگر تمرکز دارد. به عنوان مثال، رژیم های کتوژنیک مانند این. در نتیجه، مایع اضافی بدن ممکن است جایگزین نشود یا کمتر از حد انتظار باشد. این منجر به مشکلات جدی با تعداد سلولی می شود که می تواند کل بدن را تحت تأثیر قرار دهد.

  1. گرسنه خواهی شد

لپتین هورمونی است که گرسنگی و رضایت را در بدن ما کنترل می کند. وقتی سطح لپتین خوب باشد، با در نظر گرفتن میزان چربی دریافتی بدن، به مغز شما نشان می دهد که به خوبی تغذیه شده اید.

اما زمانی که فست فود با کالری کم می خورید، سطح این هورمون کاهش می یابد. این منجر به هوس می شود و لپتین می تواند در ارسال سیگنال های سیری به مغز مشکلاتی داشته باشد. به عنوان مثال، لپتین می تواند شما را همیشه گرسنه نگه دارد، زیرا اگر اضافه وزن دارید تشخیص داده نشده است.

  1. سلامت روان شما ضعیف است (یکی از بدترین اثرات کاهش وزن سریع)

بسیاری از افراد با نارضایتی از ظاهر خود در مدت کوتاهی وزن کم می کنند. آنها ممکن است مشکلات پوست و مو، مانند نازک یا نازک شدن مو داشته باشند. اگر به این مشکلات بیشتر رسیدگی نشود، فرد از ظاهر جدید خود راضی نخواهد بود و این نگاه نامتعادل به ظاهر، مشکلاتی مانند اعتماد به نفس پایین یا حتی افسردگی قلبی را به همراه خواهد داشت.

به هر حال بهترین راه برای کاهش وزن چیست؟

افزایش وزن خوب و طولانی مدت از طریق انتخاب رژیم غذایی بهتر، خواب بهتر، افزایش ورزش، کاهش استرس و تمرکز بر سلامت روان به دست می آید. همچنین می توانید با کمک موارد زیر وزن خود را افزایش دهید:

  • پروتئین جامد بخورید
  • مصرف قند و کربوهیدرات های ساده را کاهش دهید
  • روی چربی های خوب تمرکز کنید
  • تعطیلات عالی داشته باشید
  • سطوح استرس خود را مدیریت کنید
  • از تمرینات با شدت بالا استفاده کنید

همچنین اگر BMI شما با توجه به رژیم بدنسازی شما بالای 40 باشد، علاوه بر ورزش و رعایت رژیم غذایی سالم، می توانید در مورد جراحی لاغری نیز به پزشک خود اطلاع دهید. اگر پزشک فکر می کند که شما معاینه کننده خوبی برای این روش هستید، از او بخواهید بهترین جراح لاغری که می شناسد را برای شما توضیح دهد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم