کرونا 180 میلیارد دلار تجهیزات ورزشی در سراسر جهان تولید کرد


روزنامه ایران: از سوی دیگر، به دلیل دورکاری کارکنان صنعت بازی، برخی از این پروژه ها به موقع وارد بازار نشد و بسیاری معتقدند تا سال 2021 می توان انتظار تعداد زیادی بازی جدید را داشت.

در میان رسوایی ویرانگر جهانی کرونا و چالش ها و جنجال های پیرامون انتخابات آمریکا، باید توجه داشت که صنعت ورزش جهان خبرهای خوبی برای سال 2020 دارد که به دلیل تنوع در خانه مردم، تعداد زیاد است. برای علاقه مندان وارد دنیای غیر بازی شدند و در واقع با افزایش تعداد کارمندان در جهان، سال مهمی برای صنعت بازی شد تا جایی که پول بازی های رایانه ای صنعت دارند. حدود 180 میلیارد دلار ارزش دارد.

از طرفی پلتفرم ورزشی به بستری برای اعتراض به خشونت علیه سیاه پوستان و نژادپرستان و فیلم های آنلاین و … تبدیل شده است که در نوع خود بی نظیر هستند.

پولی که در ورزش به دست می آورند، دنیای سینما و ورزش است

تا سال 2020 بود که تنوع، بازیکنان جدیدی را به دنیای بازی‌ها معرفی کرد، اما در عین حال، علیرغم پوشش بیمه‌ای محدود و دورکاری، به توسعه‌دهندگان فرصت‌های بازی پیشرفته‌تری را داد.

برای صنعت قمار، بیماری کرونا در واقع به عنوان یک محرک عمل کرد و ثابت کرد که این بازی یک بازار سرگرمی بزرگ است و زمانی که قوانین متفاوتی وضع می‌شد، بازیکنان در آسمان باقی می‌ماندند و تعداد بازیکنان به شدت کاهش نمی‌یافت. تا سال 2020، حدود 2.7 میلیارد نفر در سراسر جهان به بازی های ویدیویی می پردازند که بیشترین رشد در صنعت بازی های ویدیویی مربوط به بخش بازی های تلفن همراه است.

درآمد حاصل از خرید تلفن همراه با 13.3 درصد افزایش نسبت به سال 2019 به 77.2 میلیارد دلار در سال جاری رسید. نکته جالب دیگر این است که درآمدهای صنعت ورزش جهان بیش از درآمدهای صنعت ورزش و سینما تا سال 2020 بوده و به حدود 180 میلیارد دلار رسیده است که البته این رقم 20 درصد بیشتر از حد انتظار برای سال 2020 است.

کرونا و بازار شرکتی 180 میلیارد دلار

در سال 2019، صنعت فیلم 100 میلیارد دلار و صنعت بازی دارای ارزش خالص 75 میلیارد دلار است، در حالی که در سال 2020 به دلیل جابجایی بازی ها و تعطیلی سینماها، درآمد کمتر از سال 2019 خواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که 91 درصد از درآمد صنعت بازی در سال 2020 آنلاین و دیجیتال است، در حالی که این رقم در سال 2019 حدود 79 درصد است. Newzoo تخمین می زند که صنعت بازی دارای ارزش خالص 180 میلیارد دلار است که حدود 164 میلیارد دلار آن از بازی های دیجیتال است.

Newzoo همچنین گزارش می‌دهد که بسیاری از بازی‌های آنلاین رکوردهای کاربران را شکسته‌اند و حتی زمانی که به طور جداگانه افزایش می‌یابند، تعداد آنها کاهش چشمگیری نداشته است.


کنسول ها ناجی این صنعت هستند

اگرچه بسیاری از گالری ها و سالن های سینما به دلیل تعطیلی و حفاظت از سالن کنسل شدند، اما سازندگان بازی در حد توان خود لازم دانستند این سرگرمی وجود داشته باشد و با استفاده از فرصت، تمام تلاش خود را به کار گیرند. محبوبیت در صنعت بازی چیز جدیدی نیست، اما Corona توسعه بازی را سرعت بخشیده است و تعداد بازیکنان در جهان و همچنین زمان صرف بازی را افزایش داده است.

عرضه کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس، یکی دیگر از نکات برجسته صنعت بازی در سال 2020، با وجود مشکل کرونا است. با انتشار Animal Crossing: New Horizons در ماه مارس، زمانی که تنوع در ایالات متحده آغاز شد، این بازی به یک موفقیت بزرگ برای عموم تبدیل شد، به طوری که نینتندو بیش از 13.4 میلیون نسخه از این بازی را در شش هفته اول انتشار به فروش رساند.

البته توجه ویژه افراد حاضر در بازی نیز به دلیل نبود کنترل و تجهیزات بازی است به طوری که در ابتدای قرنطینه، سخت افزار بازی را در بازار پیدا نخواهید کرد. از سوی دیگر، به دلیل دورکاری کارکنان صنعت بازی، برخی از این خدمات زود وارد بازار نشدند و بسیاری معتقدند تا سال 2021 می‌توان انتظار تعداد زیادی بازی جدید را داشت.

برخی از کنفرانس ها و نمایشگاه های مرتبط با صنعت ورزش نیز لغو شدند، مانند برنامه E3 و کنفرانس توسعه دهندگان بازی ها.


مبارزه آنلاین با نژادپرستی

اما این تنها شگفتی برای صنعت ورزش در سال جاری نبود. با از بین رفتن مرزهای دنیای واقعی و معمولی، کسانی که در مورد نژادپرستی و آزار جنسی در محل کار سکوت می کنند، اکنون ورزش را مکان خوبی برای شکایت می دانند و به دلیل ظلم پلیس به سیاه پوستان می پردازد. از بازیکنان و همچنین شرکت‌های بزرگی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قول داده‌اند تا تغییراتی ایجاد کنند و از جنبش «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» حمایت کنند.

پس از کشته شدن جورج فلوید توسط پلیس آمریکا، مردم علاوه بر ترافیک در پارک شهر، تمایل خود را به فضای مجازی نیز اعلام کردند، یکی از همسایه ها در اعتراض به این حرکت پلیس و حمایت از “زندگی پلیس. متقابل موضوع محبوب ترین” تجمع کرد. بازی Crossing Animal: The New Horizons است.

کرونا و بازار شرکتی 180 میلیارد دلار

Sims بازی دیگری است که در آن بازیکنان به نژادپرستی اعتراض کردند. در Fortnite، Epic Games یک انجمن آنلاین برای نژادپرستی و انتقاد از آن حمایت مالی کرد. توسعه‌دهنده بازی Pokemon Go Niantic متعهد شده است 5 میلیون دلار برای توسعه‌دهندگان بازی‌های سیاه‌پوست سرمایه‌گذاری کند و اعلام کرد که در کار خود به نابرابری جنسیتی رسیدگی خواهد کرد.


یک فیلم در زمین بازی برگزار می کند

امسال، بسیاری از محبوب ترین خوانندگان جهان نیز از این سکو و محل برگزاری به عنوان ویترین خوبی برای جذب مخاطبان خود استفاده می کنند. از آنجایی که بسیاری از نوازندگان جوان و علاقه مند به موسیقی هستند، این خوانندگان به خوبی از این توانایی استفاده می کنند. یکی از خواننده ها تراویس اسکات معروف آمریکایی است که در ماه آوریل از Fortnite در موسیقی آنلاین استفاده کرد.

Lil Nas X یکی دیگر از خواننده های آمریکایی است که از موسیقی آنلاین خود برای به نمایش گذاشتن موسیقی جدید خود استفاده کرده است. Roblox یک خواننده بریتانیایی است که موسیقی جدید خود را با استفاده از پلتفرم بازی Watch Dogs: Legion معرفی کرد.

دنیای بازی های آنلاین در دوران کرونا به شدت تغییر کرده است و علاوه بر موسیقی، فیلم ها و فیلم ها را نیز حمایت مالی کرده است، به عنوان مثال سیمز یکی از پلتفرم های فیلم های زنده در سال ۲۰۲۰ است.

علاوه بر این، بازی‌سازان سعی کرده‌اند این پلتفرم‌ها را به مکانی برای بازدید، جشن تولد، عروسی آنلاین و غیره بدون زیر پا گذاشتن قوانین تبدیل کنند که یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در این زمینه در سال 2020 است. عبور از حیوانات: افق های جدید.

در این بازی علاوه بر بازی سنتی، بازیکنان می توانند به جزیره یکدیگر رفته و با افراد جدیدی ملاقات کنند یا در جشن ها شرکت کنند. در بازی Fallout 76 قابلیت جدیدی در زمان کرونا به بازی اضافه شد تا گیمرها به سرعت با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند و البته محیط بازی برای کاهش استرس ناشی از کرونا و اطلاعات ناشی از تنهایی دوستانه تر شد.


Apple Competition و Epic Games

اختلاف بین اپیک گیمز و اپل یکی از تغییرات صنعت بازی در سال 2020 است که منجر به حذف فورتنایت و اپ استور شد. اپ استور 30 ​​درصد از درآمد فروش بازی را می گیرد، Epic Games یک کلاهبرداری در نظر گرفته می شود و در واقع فراتر از اپل است که باعث خشم این شرکت در شکایات این شرکت علیه Epic Games و حذف Fortnite از اپ استور شده است.

کرونا 180 میلیارد دلار تجهیزات ورزشی در سراسر جهان تولید کرد

پس از اپل، گوگل فورتنایت و گوگل پلی را حذف کرد و مشکل اپیک گیمز همه گیر شد. اپل دادگاه ملزم به بازگرداندن فورتنایت به اپ استور نیست، اما به نظر می رسد که اپیک گیمز در سال 2021 به دنبال انتقام است و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم