بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

اجازه دهید قبل از پرداختن به ویژگیهای یک مشاور خوب و حرفهای، به چگونگی برنامهریزی درست و اصولی برای کنکور سراسری بپردازیم تا بر اساس این نکات بدانید یک مشاور خوب چگونه میتواند مکمل یک برنامه درسی حرفهای باشد. چه چیزی باعث میشود یک مشاور علمی مؤثر باشد و چگونه کالجها میتوانند مشاوران خود را آماده کنند تا در برخورد با ویژگیهای منحصربهفرد همه بهترین باشند؟ یک مشاور خوب قبل از آنکه به شما برنامه بدهد و بگوید چه کار کنید، باید سوالات زیادی از شما بپرسد و وقتی به اندازه کافی از وضعیت شما آگاهی پیدا کرد، شروع به دادن برنامه به شما کند و اگر به مشاوری برخورد کردید که بدون پرسیدن سوال و شناخت پیدا کردن از شما شروع به مشاوره دادن می کند و دستورات مختلف می دهد ادامه دادن با چنین مشاوری به نفع شما نخواهد بود. اگر قرار مباحثی رو حذف کنید میتونید مطالب خیلی سنگین که وقت زیادی می گیرند و مطالبی که هر سال در کنکور ازشون سوال نیومده یا تعداد تست کمی طرح شده رو حذف کنید. هرچند اگر همین مدت زمان رو هم برای مطالعه و تست زنی استفاده کنید خیلی بهتره و یا مروری بر مطالب امروز و روز های قبل داشته باشید.

  • The best consultant of Tehran Art Concours
  • The best counselor for Gilan entrance exam
  • The best entrance exam counselor in Khuzestan
  • The best advisor for the art entrance exam
  • مولف سری کتاب های نقره ای گاج
  • رتبه 32 کنکور سراسری

خوشنام بودن یک مشاور خیلی مهم است. اگر از چند نفر از دوستان و آشنایانتان تعریف یک مشاور خوب را شنیدید و از او راضی بودند، یک عامل مهم در قابل اعتماد بودن آن مشاور خواهد بود. لازم به ذکر است که فقط اولین اظهارات شما درباره علت انصراف، معیار ما برای بازگشت یا عدم بازگشت هزینه خواهد بود و بیان هر گونه علت دیگری پس از آن یا کتمان اظهارات اولیه قابل قبول نمی باشد. اینجور افراد برای اینکه اسم خودشون رو خراب نکنن و بگن مثلا 80 درصد شاگردای ما پزشکی قبول میشن اینکار رو میکنن. سلام برای آزمون کارشناسی به پزشکی باید زیر ۲۵ سال سن داشته باشید.

بهترین مشاور کنکور هنر

داوطلب باید دقت کند که رشته ای که به آن علاقه دارد در کدام زیر گروه قرار دارد و رتبه آن زیر گروه را معیار انتخاب رشته خود قرار دهد . دانش آموز ارومیهای که موفق به کسب رتبه پنجم گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۱۳۹۹ شده است نیز برنامهریزی و تلاش شبانهروزی را رمز موفقیت در زندگی و به ویژه کنکور بیان کرد. به قسمت معرفی رشته های گروه انسانی در سایت مشاوران ۱۰۰ مراجعه کنید. شاید بعضی ها در مراحل مختلف تحصیل خود به مشاور مراجعه کرده و نتیجه خوبی نگرفته باشند و هزینه ای هم که کرده اند حیف و میل شده است و گاهاً با گرفتن مشاوره نادرست گامی اشتباه برداشته اند و همین باعث شده است که به مشاوره بدبین شوند. ولی در پایان باید چند نکته رو خدمت دانش آموزان و اولیای محترم عرض کنم و اون این هستش که زمانی که برای مشاروه تحصیلی به شخصی مراجعه میکنید انتظار معجزه کردن از آن شخص نداشته باشید چونکه تا زمانی که دانش آموز حرکت نکند و خود دانش آموز احساس نیاز نکند این اتفاق نخواهد افتاد.

ضمن احترام به نظر شما درباره دوست عزیزی که این درصدها و احتمال قبولی با سهمیه ۵ درصدی رو پرسیده بودند باید خدمتتون عرض کنم که: اولا با تراز کمتر از ۱۰۰۰۰ هم افراد زیادی با سهمیه ۵ درصدی ایثارگران و حتی سهمیه مناطق پزشکی قبول شدند. افراد زیادی در سالهای اخیر بودند که هرچند معدل کتبی پایینی داشتند اما با توجه به مثبت بودن تاثیر معدل پزشکی قبول شدند. سلام اگر با اطمینان نسبی و اطلاع از وضعیت خودتون تقریبا مطمئن هستید که کنکور ۹۹ نمیتونید پزشکی قبول بشید (با توجه وضعیت و ساعت مطالعه فعلی که دارید) و برنامه ریزی شما برای کنکور ۱۴۰۰ هست بهتره نظام جدید رو بخونید. اصلا و ابدا امکان قبولی پزشکی وجود نداره با عربی و دینی صفر و زبان ۱۵ درصد قبولی پزشکی تراز بالای ۱۰۰۰۰ لازم داره لطفا اطلاعات غلط به مردم ندید! سلام و ممنون از سایت مشاوره کنکور خوبتون لطفا درباره زمان های استراحت در طول روز برای یک کنکوری توضیح دهید.

  • برنامه های مطالعاتی حجیمی دارند
  • بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس زبان در مدارس کشور
  • The best counselor for Lorestan entrance exam
  • از هر 1 ساعت یکبار حدود 15 دقیقه استراحت کنید
  • مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت

لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. ایشان معتقدند فرد برای یادگیری یک مطلب ابتدا باید سراغ پیش نیاز هایی برود سپس شروع کند. اگر بخشی از پاسخ ها ابهام داشت یا سوالات دیگری در این زمینه داشتید در خدمتتون هستیم ابتدا به این مقاله ستاره بدید (از ۱ تا ۵) و بعد سوالتون رو همینجا در قسمت نظرات ثبت و ارسال کنید. هرساله سؤالات کنکور تفاوتهای چشمگیری با سالهای قبل پیدا میکنند و طراحان، سؤالات بسیار مفهومی مطرح میکنند که تنها با مطالعهی دروس و کتابهای درسی نمیتوان به آنها پاسخ داد. چرا که سهماهه تابستان که دوران طلایی نیز نام دارد، بهترین زمان برای مطالعه دروس سالهای قبل و آمادگی برای دروس سال دوازدهم است. مشاوره انگیزشی یکی از مهم ترین پیش نیازهای موفقیت در کنکور است چراکه انگیزه چیزی مثل غذاست همانطور که شما وقتی صبحانه را میل می کنید بعد چند ساعت نیاز پیدا می کنید که وعده غذایی ناهار را میل کنید و پس از آن به همین ترتیب وعده شام را انرژی و انگیزه هم همین طور است چراکه هر روز انسان تحت بمباران هزاران تفکر منفی و حرف منفی توسط خود و دیگران است و برای موفقیت هر انسانی نیاز به مشاوره انگیزشی تخصصی دارد .

سلام زینب خانم فوق دیپلم (کاردانی) لیسانی (کارشناسی) فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) دکتری معمولا کسانی که تا دکتری میرن به قصد هیات علمی شدن در دانشگاه ها ادامه تحصیل میدن مرتبه اساتید در دانشگاه ها هم به ترتیب استادیار، دانشیار، استاد تمام (فول پروفسور) هست. سلام من دانشجوی انصرافی ارشد نرم افزار هستم، دیپلم فنی حرفه ای دارم و همینطور کاردانی و کارشناسی، میخواستم ببینم میتونم کنکور تجربی بدم یا باید دیپلم تجربی بگیرم؟ مشاور رتبه برتر کنکور : سلام به شما داوطلب عزیز کنکوری . دکتر زهرا جعفری و سایر مشاورین ما رتبه های برتر هستند و خودتون حق انتخاب مشاور دارید. یکی دیگر از ویژگی هایی که ما پیشنهاد میکنیم که حتمأ دانش آموز در طول سال با مشاور تحصیلی در تماس باشد ، این موضوع میباشد.

بهترین مشاور کنکور شیراز استان فارس، شیراز

پیشنهاد من به عنوان مشاور تحصیلی این هستش که مشاور شما به صورت بازه های زمانی کوتاه مدت برنامه بدهد و این بازه ی زمانی حداکثر از ۱ هفته فراتر نرود. در این مقاله قصد داریم شما را با رشته مهندسی کامپیوتر آشنا کنیم بنابراین در صورت علاقه به این حیطه کاری خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد میدهیم. این دانش آموز نیاز دارد در دبیرستان و قبل از رسیدن به پایه نهم، با رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه ای، کار و دانش و رشته علوم و معارف اسلامی آشنا شده و از گرایش های مختلف این رشته ها آگاه شود.

بهترین مشاور کنکور نظرات

این دانش آموز باید شیوه های درست تست زنی را بیاموزد و به باید ها و نباید های ثبت نام کنکور آشنا باشد و در صورتی کسب رتبه خوب در کنکور، با مرحله حساس و مهم انتخاب رشته کنکور رو به رو شود. در صورتی که موفق به اتمام تعداد صفحات مشخص شده نشد می تواند ساعاتی از شب را بیدار بماند و به جبران بپردازد. فوق العاده عالی بود ، موفق به قبولی در دوره روزانه مقطع کارشناسی ” مهندسی عمران سازه ” در مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول شدم.

  • مهارت های حل مسئله
  • موسسات گزینه ی ۲
  • بدون وقفه و استراحت درس می خوانند
  • The best experimental entrance exam counseling in Qazvin
  • The best entrance exam counselor in Marvdasht
  • توجهی به تست زنی و افزایش مهارت در این زمینه ندارند

وقتی چندین نفر از مشاوره یک مشاور نتیجه گرفته باشند و این مشاوره برایشان مفید واقع شده باشد، شما هم خیالتان راحت است که با یک هندوانه دربسته طرف نیستید و تا حدودی به نتیجه مشاوره خوشبین خواهید بود. نقاط ضعف و قوت داوطلب رو بهش میگه و داوطلب رو توی یک جامعه آماری کوپکتر از کنکور قرار میده و از بعد رقابتی هم یک مقایسه انجام میشه… به عنوان مثال ممکن است یک مشاور به همراه دانش آموز خود برای دو هفته آینده قرار بگذارند که، ساعت مطالعه هفتگی به میزان ۵ ساعت در هفته افزایش یابد و یا ممکن است با دانش آموزان خود صحبت نموده و از آنها بخواهند در برخی از دروس نمرات تراز و درصد های خود را بهبود دهند .صد البته که انتخاب این اهداف باید معقول و با توجه به توانایی های یک دانش آموز باشد ،اگر این اهداف بسیار بلندپروازانه و دست نایافتنی باشد ،ممکن است پس از مدتی دانش آموز با مشاهده عدم موفقیت و عدم رسیدن به این اهداف از لحاظ روحی و روانی دچار سرخوردگی شود و در ذهنش اینگونه متبادر شود که ،توانایی پیشرفت و تغییر اوضاع را ندارد .همچنین بهترین مشاوران تحصیلی کنکور و برترین مشاور کنکور پزشکی و برترین مشاور کنکور تجربی و برترین مشاور کنکور ریاضی باید به صورت لحظه ای و آنی اطلاعات بسیار ریز و دقیقی از وضعیت علمی دانشآموزان خود داشته باشد ،یعنی باید تراز و درصد تمامی دروس را در لحظه ثبت نموده به صورت کاملاً لحظه ای از این آمار مطلع باشد .یک مشاور خوب کنکور با ثبت کردن نتایج آزمون های دانشآموزان است و با آنالیز کردن نتایج دانش آموز ایشان را در مسیری درست هدایت نموده و اگر دانش آموزانش از مسیر صحیح خارج شوند به سرعت متوجه شده و با دادن آلارم به ایشان جلوی انحراف ایشان از اهداف و برنامهها را خواهد گرفت .بهترین مشاوران کنکور تجربی و بهترین مشاوران کنکور ریاضی بهترین مشاور کنکور انسانی نی نی سایت – صفحه وب پیشنهادی 2baksa.ws – – یادگیری اضافی و بهترین مشاوران کنکور پزشکی بر تمام احوالات دانشآموز خود تسلط و آگاهی کامل دارند، یک مشاور تحصیلی خوب در حداقل زمان ممکن باید تمام نقاط ضعف و قوت دانش آموزانش را شناسایی و برای تقویت نقاط قوت و برای برطرف کردن نقاط ضعف برنامه های مشخص و مدونی را در نظر بگیردو برای دانش آموزان خود به صورت هفتگی و به صورت ماهانه طرح درس مشاوره ای تدارک میبینند ،تا در بازه های زمانی مناسب بتواند نتیجه ی لازم را کسب نماید.

  1. خواب مناسب و پرهیز از شبزندهداری
  2. توجه به بودجه بندی های ادبیات در کنکور سراسری
  3. مولف کتاب های کمک درسی انتشارات مختلف
  4. The best humanities entrance exam counselor
  5. مدرس دی وی دی های آموزشی موسسه ونوس
  6. دانشجو ارشد دانشگاه صنعتی شریف
  7. The best entrance exam counselor in Isfahan

باشد و مشاور بعد از پیئا کردن این نقاط ضعف شروع به کار کردن روی آنها میکند و به صورت تدریجی با کار کردن روی این مشکلات آنها را پوشش میدهد . پس از این که مشخص کردید چه کتاب هایی برای جمع بندی مناسب تر هستند و مطالعه زیست شناسی را نیز در برنامه روزانه خود گنجاندید، می توانید شروع به جمع بندی کنید. سندروم وزوز: روشن کردن تلویزیون یا صدای ضبط با صدای کم به ویژه هنگام مطالعه ، یک مرض شایع دیگر در داوطلبان است که ما نام آن را «سندروم وزوز» گذاشته ایم.چیزی به نام مطالعه ی تفریحی وجود ندارد..قطعا برای لذت بردن از موسیقی باید آن را با گوش جان شنید که این کار خود، حواس جمع میخواهد.

ما مثلا محصولی داریم به نام ماست! سلام، بله هم برای دهم تجربی و هم پایه های بالاتر مشاوره درسی داریم. سلام در زمان ثبت نام کنکور که معمولا بهمن ماه هست باید دو کارت جداگانه بخرید یکی برای کنکور ریاضی و یکی هم برای کنکور هنر. سلام ببخشید من رشتم ریاضیه اگه بخوام کنکور هنر بدم باید چیکار کنم؟ اگه خودتون اطلاعاتی رو که لازمه داشته باشید و کارهایی رو که در این نوشته به عنوان وظایف یک مشاور تحصیلی گفته شده بتونید خودتون بدون راهنمایی و بدون نظارت و پیگیری از طرف مشاور انجام بدین میتونید موفق باشید. سلام یه سوال برام پیش اومده ممنونم اگر جواب بدین آیا واسه قبولی پزشکی حتما به مشاوره ی تحصیلی کنکور نیازه؟ در کنکور سراسری 1401، میزان 30 درصد ظرفیت پذیرش رشته های دندان پزشکی، پزشکی، داروسازی و چند رشته دیگر مرتبط با پزشکی به داوطلبان بومی استانی و شهری اختصاص داده می شود. اگر داوطلب کنکور می باشید و سال های گذشته موفق به پذیرش در هیچ یک از رشته های مورد نظر نشده اید بهتر است مسیری که رفته اید را یکبار مرور کنید و ببنید در چه موردی دچار اشتباه شده اید که موجب شده است یکسال از تمامی همکلاسی های خود عقب بمانید؟

  • تدریس به دیگران
  • The best counselor for Gorgan entrance exam
  • برای هر 1 ساعت مطالعه، حدودا 15 دقیقه استراحت لازم است
  • مدیر موسسه آموزشی و کنکوری اکسیژن
  • The best counselor for Ghaemshahr entrance exam
  • تدریس در مدارس و موسسات برجسته کنکوری
  • رتبه کنکور 102کنکور سراسری
  • تنوع برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ای

قطعا اگر فردی داوطلبانه و دلسورانه بخواهد شاهد موفقیت شما باشد، بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان ارائه خواهد نمود و همین مسئله شاید موجب دلگرمی مادی و معنوی شما گردد. ارائه ی خدمات مشاوره ای کنکور به سراسر ایران با بیش از 100 مشاور رتبه برتر دانشگاه … برای دانشآموزان برنامههای خوبی ارائه دهند. سلام ممنون از مطالب مفیدی که گذاشتید اگه امکان داره منابع کمک درسی نظام جدید دهم تجربی هم معرفی کنید و یه سوال آیا برای دهم تجربی هم مشاور درسی دارین یا فقط واسه کنکوری ها؟ شما بدون اینها مجبورید دائما مطالب تکراری را با همان سرعت قبلی بخوانید تا مطالب به ذهن شما برگردند.

بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز

در واقع باعث میشود تا دانش آموز در انتخاب منابع ذهن باز تری داشته باشد و از صرف هزینه های اضافی و گیر افتادن در دام کسانی که سعی در فروش بیشتر محصولاتشان دارد جلوگیری میکند. ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه هزینه ی مشاوره هاتون چقدره؟ علاوه بر اینکه مشاوران کنکور باید در جهت حل مشکلات دانشآموزان کوشا باشند، باید با خانوادههای داوطلبین خود نیز رابطهای دوستانه ایجاد کنند. اولیای محترم سعی کنند با مشاور تحصیلی دانش اموز خودشون در تماس باشند و از ایشون در انجام برخی موضوعات راهنمایی دریافت کنند تا دانش آموزان به صورت کامل از شرایط مناسبی برخوردار باشند. نیست. در واقع یک مشاور تحصیلی خوب باید بتواند دانش آموز را در تمامی این موضوعات کمک کند . بسیاری از دانش آموزان در طول مسیر کنکور با مشکلات متعددی رو به رو هستند و یکی از این موضوعات برنامه ریزی درسی کنکور میباشد. سلام، بله اگر خودتون اصول برنامه ریزی رو بلد باشید، منابع کمک آموزشی مناسب رو بشناسید، روش مطالعه همه درس ها، تکنیک های تست زنی در منزل و در جلسه آزمون، روش ها و تکنیک های خلاصه نویسی، مرور، جمع بندی و …

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

با سایت شرط بندی کرش رویال تجربه ای منحصر به فرد از بازی های شرط بندی آنلاین داشته باشید
بهترین سایت انفجار: بازی هیجان انگیز و پرطرفدار
معرفی شرط بندی انفجار
بازی کرش رویال: تجربه جدید شرط بندی آنلاین
بازی کرش رویال: تجربه جدید شرط بندی آنلاین
آشنایی با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
تماس با ما