لوازم یدکی سراتو جوایز هشت دلیلی که چرا کار نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید درباره آن

در صورت نیاز به تهیه قطعات ترمز، مطمئن شوید که در قطعات OEM سرمایه گذاری می کنید. لوازم کیا سراتو شامل قطعات موتوری، جلوبندی، مصرفی و بدنه میباشد؛ فروشگاه لوازم یدکی هایپرپارت تمامی قطعات سراتو را موجود دارد که برای خرید قطعات کیا سراتو که مدنظر شما است میتوانید وارد سایت شوید. لوازمی که برعکس لوازم مصرفی تعویض آنها دوره ای نیست و عواملی نظیر مسیر رانندگی یا تصادف خودرو می تواند طول عمر آنها را محدود کند. لوازم یدکی و مصرفی پراید تیبا ساینا کوییک پژو 405 206فروش بصورت عمده و جزئی کلیه لوازم مصرفی و یدکی محصولات سایپا و ایران خودرو موجود است قطعات شرکتی و متفرقه ارسال به سراسر کشور از طریق پست و باربری و ترمینال به علت نوسانات قیمت لطفا لیست اقلام مورد نیاز را از طریق وا ت س اپ ارسال فرمایید . لوازم یدکی سراتو کوپه توسط کمپاني در نيويورک در سال 2008 رونمايي شد و پس از توليد اين خودرو اين خودرو بسيار مورد توجه قرار گرفت دليل عمده توجه افراد به اين خودرو را ميتوان مشخصات فني بسيار چشم گير اين خودرو دانست.

لوازم یدکی کیا سراتو در تهران

لوازم یدکی سراتو زاهدان رینگ.لاستیک.باطری.لنتگچساران.پولادزادهرینگ اسپرت.لاستیک.باطری.لنت گچساران.پولادزادهپخش به صورت عمده و تکیبا نازلترین قیمتگچساران . دمپر نه روغن دارد و نه به وسیله کمپرس کار میکند و صرفا یک لاستیک الاستیکی و ارتجاعی بوده که به صورت خاصی طراحی میشود. برای تعویض فیلتر خودرو نیز لازم است تا روغن خودرو هم عوض شود. پلوس بخشی از جلوبندی این مدل ماشین است که وظیفه انتقال نیروی لازم به چرخها را برعهده دارد. مکانیک سیار وحید تعمیرگاه سیار خودرو شماست سرویس دوره ای گیبکر و تنظیمات ته میل لنگ و سرویس روغن و چرخ دنده ها در هر دوره باید چک شود که هر راننده ای از آن آگاهی لازم را ندارد .

با تغییرات فصلی افزایش و کاهش شدید دما سرویس ضد یخ یک امری ضروری میباشد و در صورت رعایت نکردن این مسئله ممکن است … از همین رو خرید این لوازم و قطعات یدکی امری اجتناب ناپذیر است. چانگان CS35 از لحاظ ایمنی در سطح مناسبی قرار داردو از امکانات ایمنی این خودرو می توان به 4 عدد کیسه هوای سرنشینان و ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ مجهز به سیستم ترمز ABS & EBD & BAS اشاره نمود که در هنگام ترمزگیری حس اطمینان به راننده منتقل می کنند. پیچیدگی های فنی و اصطحلاک بالای خودروهای فرانسوی همواره پاشنه آشیلی برای خودروهای فرانسوی در بازارهای بین المللی بوده است که متاسفانه گریبان گیر مگان نیز می باشد که ایرادات برقی و موتوری شایع ای دارد که باید در خرید نسخه دست دوم دقت کرد تا از لحاظ فنی در سلامت کامل باشد تا هزینه های گزافی برای مالک جدید به بار نیاورد. در ابتدا دو خودروی EADO & CS35 بصورت وارداتی وارد بازار شدند که به علت موتور بسیار ضعیف 1/6 لیتری و گیربکس ناهماهنگ و قیمت نامتعارف نسبت به رقبا اصلا موفق عمل نکرد و بازار دست دوم بسیار ضعیف و با ضررهای هنگفت برای مالک بفروش میرسد.

لوازم یدکی سراتو سایپایی

شرکت سایپا که در تولید پراید و ریو با کیا همکاری داشته بود در سال 2015 توانست نسخه هایی از نسل دوم کیا سراتو را مونتاژ و وارد بازار کند. در سال 2013 با تولید بیش از 75 میلیون دستگاه خودرو موفق به کسب دومین رتبه خودروسازی در کره جنوبی شد. فضای مناسب کابین، هندلینگ بالا، شتاب خوب و ترمز قوی باعث شد تا رقبای زانتیا توانایی رقابت در آن بازه قیمتی نداشته باشند. پس از گذشت ده سال، تاکنون سایپا موفق به جایگزینی خودرویی مناسب برای زانتیا نشده است. بطوریکه پس از گذشت ده سال از توقف تولید، بازار دست دوم مناسب و علاقه مندان خاص خود را داراست.

لوازم یدکی سراتو 97 تبریز

با توجه به گردش دائمی فنر ساعتی ، معمولا بر اثر گذشت زمان دچار قطعی و پارگی خواهد شد که از نشانه های آن می توان به روشن شدن چراغ ایربگ ، عدم کارکرد بوق ، عدم کارکرد ریموت کنترل روی فرمان و عدم کارکرد کروز کنترل می توان گفت . در سال 89 تولید پراید بر روی پلتفرم قبلی متوقف و پلتفرمی جدید تحت عنوان X100 معرفی شد که از لحاظ ایمنی از پلتفرم قبلی قوی تر بود. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. لنت ترمز پارس یکی از برند های معتبر بازار است که با کسب استاندارد های اروپایی، اطمینان ترمز سریع و به موقع را به شما می دهد و جلو بسیاری از تصادف ها را می گیرد.

ما در این مجموعه انواع لوازم یدکی کیا سراتو، اپتیما، موهاوی، سورنتو و اسپورتیج و همچنین لوازم یدکی خودروهای هیوندای آزرا، ولستر، النترا و سایر خودروهای هیوندای و کیا را عرضه می کنیم. انواع دیگ بخار صنعتی تولید شده با جدیدترین متد و با مهندسی دقیق . موتور 1/5 لیتری 16 سوپاپ این خودرو 103 اسب بخار نیرو در دور موتور 5800rpm و گشتاور 138 نیوتون متری در دور موتور 3800rpm تولید می کند که توسط گیربکس به چرخ های جلو منتقل می شود.

البته نسخه دیگری مجهز به یک موتور 1/5 لیتری DOHC با توان 103 اسب بخار در دور موتور 6000rpm و گشتاور 141 نیوتون متری در دور موتور 4000rpm وجود دارد، که با توجه به وزن 1275 کیلوگرمی خودرو مناسب به نظر نمی رسد و در مواقع نیاز شتابی مناسب ارائه نمی دهد. اما سایپا اقدام به مونتاژ CS35 با موتور 1/6 لیتری، شانزده سوپاپ با قدرت 113 اسب بخار و دور موتور 6000rpm و گشتاور 160 نیوتون متری در دور موتور 4000rpm شتاب و کشش چندانی ارائه نمی دهد و خودرویی تنبل به حساب می آید.

در نسخه 1650cc موتور 16 سوپاپ و مجهز به سامانه VVT در دور موتور 6400rpm 114 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتون متری در دور موتور 4000rpm تولید می کند که وظیفه انتقال این نیرو در نسخه اتوماتیک برعهده یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته می باشد که شتاب صفر تا صد آن طبق اعلام خودرو ساز 11/9 ثانیه است که با توجه به وزن 1250 کیلوگرمی و گیربکس اتوماتیک آن کمی دور از ذهن به نظر می رسد و در سیکل ترکیبی در نسخه اتوماتیک 7/6 لیتر سوخت مصرف می کند. شاهین می تواند سکوی پرشی برای سایپا در تولید خودرو ملی باشد. در صورت نیاز به شماره امداد خودروی رنو مگان می توانید با شماره آقای امداد تماس بگرید. در صورت نیاز به شماره امداد خودروی چوگان می توانید با شماره آقای امداد تماس بگرید. CS35 از لحاظ رفاهی با توجه به قیمت خود در جایگاه مناسبی قرار دارد و از امکانات آن می توان به: سانروف، کروز کنترل، تهویه مطبوع دستی، دی لایت، آینه های جانبی تاشو برقی و تودوزی چرمی اشاره کرد.

از تجهیزات رفاهی آن نیز می توان به : سانروف، سیستم کیلس( سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ای)، تودوزی چرمی، آینه های جانبی مجهز به گرمکن و شیشه های جلو و عقب برقی اشاره کرد. تیبا( مینیاتور) پروژه ای که در حدود 25 سال قبل استارت آن زده شد. رنو ساندرو که در اروپا داچیا ساندرو شناخته می شود در دو مدل ساندرو و ساندرو استپ وی با دو نوع گیربکس دنده ای و اتوماتیک به بازار ارائه شد.

لوازم یدکی سراتو استوک

اما نسخه 2L با توان 138 اسب بخار مجهز به گیربکس 4 سرعته با قابلیت تعویض دستی از شتاب و کشش بهتری برخوردار است و مالکین این خودرو را راضی نگه می دارد. دو موتور 1800cc با قدرت 112 اسب بخار و 2000cc با قدرت 135اسب بخار بر روی زانتیا نصب شد که به ترتیب شتاب 12 و 10 ثانیه ای برای این خودرو به ارمغان آورد. اما با توجه به موتور M15 و نصب سامانه پرخوران بر روی آن نباید از قوای متحرکه این خودرو انتظار مکانیز بی دردسر و چندان کم خرج داشت. به همین دلیل مواقعی پیش می آید که به آسانی میتوانید قطعات خودروی مورد نظر خود را پیدا کنید و از روی دیگر ممکن است لوازم یدکی کیا به راحتی در مدل های مختلف در بازار پیدا نشود و شما را به دردسر بیندازد . این روزها به علت تورم حاکم در کشور و نرخ بالای کالاهایی وارداتی جنس تقلبی بسیار زیاد شده است، کیاسراتو نیز ب علت داشتن لوازم یدکی زیاد و تنوع در آنها به راحتی نمیتوان جنس مرغوب و باکیفیت اصل را در بازار پیدا کرد.

برای رفع ضعف شیشه بالابرها فیوزهای اصلی سهگانه محفظه موتور را تعویض کنید.برای رفع عملکرد نامناسب کولر از گاز کولر مرغوب استفاده کرده و ترموستات رادیاتور کولر در داخل داشبورد را کالیبره کنید. طراحی تهاجمی به همراه طراحی متفاوت سپر و جلو پنجره، طراحی قسمت جلویی مگان را جذاب کرده است. نمای جلویی خودرو همان سایناولی با فرم خطوط متفاوت سپر می باشد. سواری V5 شتاب چندانی به راننده نمی دهد و می توان گفت که خودرو به اصطلاح تنبل است و ممکن است در سبقت های اتوبانی شما را ناامید کند. سواری خودرو نسبتا نرم است و ضربات را کمتر نسبت به رقبا به اتاق انتقال می دهد.

زیرا در اکثر مواقع استفاده از قطعات یا کدهای مشابه باعث ایجاد اختلال در عملکرد سایر قسمت های خودرو شده به علاوه منجر به تعویض دوباره قطعه می گردند. کیفیت قطعات اصلی امروزه در لوازم یدکی اهمیت زیادی دارد ماشین می تواند به دلایل گوناگونی نیاز به لوازم یدکی پیدا کند به عنوان مثال نقص فنی، تصادف و یا خرابی قطعات به دلیل مشکلات دیگر از جمله عوامل می باشند که در آن ماشین باید قطعات یدکی جدید بگذارد به کار گرفتن از قطعات یدکی نقش مهمی در کارکرد اتومبیل ایفا می کند در صورتی که قطعاتی که مشکل دارد عوض نشوند می توانند روی کارکرد ماشین تاثیر گذاشته و خیلی از مواقع نگذارد تا آن با آن دوباره کار کند و اینکه سایر وسایل هم با مشکلات زیادی مواجه شود.

لوازم یدکی سراتو اصفهان

این کلاچ همچنین بسیار سبک است و امکان مدیریت در ترافیک های سنگین را آسان می کند، اما در ترکیب با موتور بسیار آرام و صاف در حالت خاموش، امکان قضاوت صحیح در بعضی مواقع بدون نقطه قوت مشخص می باشد. گیربکس 4 سرعته اتوماتیک این خودرو تیپ ترونیک می باشد و قابلیت تعویض دنده دستی را نیز دارد. در حال حاضر نیز این شرکت 8 کارخانه تولیدی دارد که در کشورهایی مطرحی در سطح دنیا وجود دارند. تا به حال 5 تیپ از این خودرو به بازار ارائه شده است که کامل ترین و گران قیمت ترین آن اتوماتیک می باشد.به تازگی نسخه G و S با طراحی جدید سپر و چراغ های جلو معرفی شده که چهره جذاب و شکیل تری نسبت به ساینا دارد. با این وجود، خودروساز کرهای با استفاده از چهار دوربین چشماندازی کامل از اطراف خودرو در اختیار راننده قرار میدهد و بدین ترتیب، پارک کردن کارنیوال را بسیار راحت و آسان میسازد. از تجهیزات آن می توان به ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ به همراه سیستم خنک شونده دیسک های جلو، دارای 6 ایربگ و ترمز ABS, لوازم یدکی سراتو غرب تهران EBD اشاره کرد.

لوازم یدکی کیا سراتو شیراز

پیشرانه قرار گرفته شده در این خودرو از نوع چهار سیلندر 2 لیتری است که قادر به تولید حداکثر 158 اسببخار قدرت در 6500 دور در دقیقه و حداکثر 194 نیوتنمتر گشتاور در 4800 دور در دقیقه است. در ادامه قصد داریم به سراغ مقایسه سراتو با مزدا ۳ جدید از نظر طراحی خارجی و داخلی، قدرت و سرعت، تعداد کیفیت تجهیزات رفاهی و ایمنی و … فضای داخلی مناسب و فضای پای سرنشینان عقب کافی به نظر می رسد. این لامپ ها این اطمینان را ایجاد می کنند که رانندهی پشت سر شما زمان کافی برای کاهش سرعت و پیشگیری از تصادف را خواهد داشت.

لوازم یدکی سراتو کرج

[arpw limit=”10″]

لوازم یدکی سراتو علی آباد کتول

موتور 1/5 لیتری این خودرو شتاب چندان زیادی ارائه نمی کند. در برخی فصول مشتری زیادی داشته و در ایام دیگر سال بازار بی رونق و راکدی دارند. همچنین خرید این قطعات از فروشندگان اصلی آن سبب شده است تا جنیون پارت بتواند قطعات اصلی کیا سراتو را با قیمتی مناسب به مشتری عرضه کند. البتّه توجّه داشته باشید که موبیس زیر مجموعهی جنیون پارت میباشد و به عنوان قطعه اصلی درجه 2 به عرضه می رسد. ما در مجموعه ۳۶۰ پارت مفتخریم که تمام قطعات و لوازم یدکی هیوندای و کیا را به صورت اورجینال و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

با سایت شرط بندی کرش رویال تجربه ای منحصر به فرد از بازی های شرط بندی آنلاین داشته باشید
بهترین سایت انفجار: بازی هیجان انگیز و پرطرفدار
معرفی شرط بندی انفجار
بازی کرش رویال: تجربه جدید شرط بندی آنلاین
بازی کرش رویال: تجربه جدید شرط بندی آنلاین
آشنایی با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
تماس با ما