معرفی بهترین بازیهای کامپیوتر 30 بازی که نباید آنها را از دست دهید! روکیدا

قسمت اول این بازی که در سال 2014 نیز منتشر شده بود انحصاری کمپانی ماکروسافت بود و برای کنسول PS4 منتشر نشد . Claws and Feathers بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و فکری می باشد که در سال 2014 توسط Alawar Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. این بازی در ژانویه سال 2020 منتشر شده است. داستان بازی 15 سال پس از نسخه قبلی جریان می یابد. در جریان Summoners War بازیکنان باید تیمهای خود را تشکیل داده و با سایر بازیکنان جهان بازی به مبارزه بپردازند. این آیتم ها باعث می شود تا بازیکنان بتوانند در بین ماموریت ها از کمک آنها استفاده کنند. این کار سرگرم کننده است و باعث میشود بیشتر درگیر TF2 شوید. GTA San Andreas که به GTA 5 هم معروف است، یک بازی ویدئویی غیرخطی در سبک بازیهای اکشن و ماجراجویی و جهان باز از مجموعه بازی های GTA است که توسط راکاستار نرث توسعه یافته و به وسیلهٔ راکاستار گیمز منتشر شدهاست. جهان توسط بیگانگان ADVENT کنترل می شود و XCOM به کل فراموش شده است . نسخه کامپیوتر آن جزو بهترین بازی های گرافیک بالا کامپیوتر است که میتواند هر سیستم گیمینگی را به چالش بیاندازد. محبوبیت دانته در بین گیمرها برای تیم سازنده چالش برانگیز بود زیرا سازندگان باید از او به عنوان یک شخصیت فرعی در داستان استفاده میکردند.

دانلود بازی برای کامپیوتر ویندوز 7

بازی کامپیوتری کم حجم با نصب Dr. Driving برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی رانندگی ساده و در عین حال جالب با گرافیکی خوب، مراحلی چالش برانگیز و امکان بازی چند نفره به صورت آنلاین را تجربه کنید! از طرفی امپراتوری Nilfgaard نیز به پادشاهی قسمت شمالی حمله کرده و قصد دارد آنجا را به اسارت بگیرد با این وضعیت وهم بر انگیز که از هر طرفی بوی خون ترس و بدبختی و غارت می آید تنها یک نفر است که می تواند قهرمان داستان شود گرالت… شایان ذکر است که در Dishonored 2 نیز مانند نسخه قبلی، می توانید بدون کشتن حتی یک نفر بازی را پیش ببرید. خلبان ها در این بازی می توانند نامرئی شوند و از قابلیت ها پارکور مانند استفاده کنند ، که این امر خود باعث بوجود آمدن تنوع بسیاری در بخش گیم پلی بازی Titanfall 2 شده است . استودیو Supercell بدون شک با بازیهایی مانند Clash of Clans یا Clash Royale نام خود را در بین طرفداران بازی های موبایل ماندگار کرده است. درست است که این بازی در مقایسه با عناوینی مانند پابجی و فورتنایت نمیتواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، اما اگر حجم آن را با بازیهای مذکور مقایسه کنید میتوانید به بزرگی کاری که سازندگان Modern Sniper انجام دادهاند، پی ببرید.

بازی های کم حجم برای کامپیوتر بازی Dark Souls III محصولی از استودیوی بازیسازی FromSoftware است که در سبک اکشن و نقش آفرینی طراحی شده است. سقوط خون آشام: سرآغاز یک بازی نقش محور هیجان آور و سرگرم کننده از Early Morning Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده. یکی از مشکلات همیشگی بازیکنان، کمبود فضای مورد نیاز برای نصب بازیهای مورد علاقهشان است. اگر دنیای بازیهای دهه اخیر را به یاد بیاوریم، همه در حال انجام بازی Spelunky بودند. هزاران سال پیش ، محاصره ای توسط تهاجم و هرج و مرج بوجود آمد ، انجمنی مخفی از جادوگرانِ Elf یک گرداب عجیب و غریب بسیار وسیع بوجود آوردند ، هدف از این کار این بود که همانند گردابی بزرگ با استفاده از این جادو Daemonic را به دنیای هرج و مرج برگردانند. دومین نسخه از یک فرانچایز سه گانه و ادامه ای از بازی Total War: WARHAMMER ، این نسخه از بازی روایتی مهیج در بخش Campaign خواهد داشت که در قاره های ی بسیار وسیع Lustria، Ulthuan،Naggaroth و Southlands قرار دارد .بخش Campaign با موضوع گردباد بزرگ کمی به داستان سرعت می بخشد تا پایانی خوب داشته باشد ، تجربه ای بر خلاف نسخه های دیگر Total War که تا کنون منتشر شده است.

بازی CSR Racing نیز یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید ماشین سواری ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ است که انواع ماشینهای معروف دنیا در آن طراحی شدهاند. کلیدهای تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش به شما امکان انجام انواع حرکت های هدایت کارکتر، حمله، پرش و جاخالی دادن را می دهند. یکی از جذابیت های سری Dark Souls، تنوع دشمنان و حرکت های آنهاست؛ به گونه ای که هر یک از این دشمنان، شیوه مبارزات خاص خود را دارند و همانند بازی پرطرفدار Bloodborne ، از پا در آوردن هر کدام از این باس ها، قلق خاص خود را دارد. پیروزی در این بازی به راحتی نسخه های پیشین نیست زیرا هر کشور از هوش مصنوعی فوق العاده ای برخوردار است و نمی توان آن ها را فریب داد، در صورتی که حملات بی برنامه ای انجام دهید خسارت های زیادی خواهید داد و این امکان وجود دارد که نتوانید بازی را به سرانجام برسانید، در بخش دفاع شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم، بطوری که سلاح های دفاعی زیادی اضافه شده است اما در کنار آن حملات دشمن کاملا مرگبار و سخت خواهد بود. همیشه در بین بهترین بازی های pc نامی از سری بازی assassin’s creed دیده می شود ، که در سال 2020 هم به همین صورت است .

بیست سال است که Agent 47 قراردادهای جدیدی میگیرد و در بازیهای رایانهای، اهدافش را نابود میکند. بازی زولا بسیار جذاب و هیجانی است. مراحل متعدد و جذاب، نقشهی جذاب بازی، شخصیتهای فوقالعاده با جزئیات و البته گرافیک هنری فوقالعاده همگی باعث شدند تا با اثری به یادماندنی رو به رو شویم. در این بازی باید روی شیبهای متعدد سر بخورید، بپرید و سکه جمع کنید. به واسطه آزمایشهای فراوانی که بر روی آنها صورت میگیرد، دچار تغییرات گستردهای در شخصیت خود میشوند، به طوری که احساسات خود را از دست داده و خصوصیات تازهای به دست میآورند. او سرنوشتی متفاوتی داشته و همه چیز دست به دست هم داده تا او قویترین ویچر نیز باشد. Doom Eternal آخرین نسخهی این بازی است که این جذابیت را حفظ میکند و یکی از سرسختترین بازیهای تیراندازی است که تا به حال امتحان کردهایم. گرالت کمی پیرتر شده است ولی همان چالاکی خود را مثل سابق دارد! Bowser’s Fury برای کنسول سوییچ منتشر شده که همان ویژگیهای بازی اصلی و یک سری محتواهای جدید را ارائه و جزو بازی های برتر ۲۰۲۱ است. هرقدر به پیش میرویم مرز بین سینما و بازی های ویدیویی کمتر میشود و شاهد حضور شخصیت های مختلف انیمیشن ها و فیلم های سینمایی در بازی های ویدیویی هستیم؛ این بار نوبت به یکی از محبوب ترین انیمیشن های تاریخ یعنی داستان اسباب بازی ها رسیده است.

دانلود بازی برای Pc

داستان بازی از جایی آغاز می شود که زمستان فرا رسیده و گروه Wild Hunt دست به شورش و غارت زده اند و هر روستایی را که سر راهشان هست را غارت و نابود و به آتش می کشند. در این بازی، شما می توانید کنترل هر دو کاراکتر Corvo Attano و Emily Kaldwin را در دست بگیرید. قدرت های Corvo مشابه با قدرت های وی در نسخه اول Dishonored است، اما هر کدام تا حدودی گسترش و ارتقا یافته اند. اگر هر چهار مهره به نقطههای مشخص شده برسند، بازی را خواهید برد. در میان همه آثار نیدفوراسپید، عناوین نسل ششمی این مجموعه را باید در قابی ماندگار قرار داد. The Witcher 3 Wild Hunt به داستان گرالت از ریویا به عنوان قهرمان (پروتاگونیست) این سری ، با روایت داستانی به روز شده از آنچه که در عناوین قبلی بارها گفته شوده ، خاتمه میدهد. در بازی انتخاب های متعددی وجود دارد در واقع همین انتخاب ها است که داستان The Witcher 3 را با نسخه های قبلی متمایز میکند طوری که میگویند بازی ۳۶ پایان متفاوت خواهد داشت. این بازی در سبک تاکتیکی می باشد که توسط استودیو 2K Games ساخته شده و استودیوی Take-Two Ineractive این بازی را برای PC منتشر کرده است.

شما باید با نهایت قدرت و استراتژی به سراغ دشمنانتان بروید، زیرا کوچکترین اشتباه در بازی، مرگ کاراکتر شما را به همراه خواهد داشت. بازی از گرافیک فوق العاده ای بهره می برد و محیط های بازی در نهایت ظرافت طراحی شده اند. در این میان نباید از گرافیک فوق العاده eFootball PES 2021 هم غافل شویم که آن را در زمره یکی از بهترین بازیهای ورزشی اندروید قرار داده است. Tom Clancys Rainbow Six Siege در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Ubisoft Montreal طراحی شده است و کمپانی Ubisoft آن را برای کامپیوتر منتشر کرده است، این بازی دارای گیم پلی، داستان و موسیقی متن فوق العاده جذابی می باشد. تام کلنسی یکی از محبوب ترین بازی های مجموعه ای است که به تازگی جدیدترین نسخه آن به نام Tom Clancys Rainbow Six Siege منتشر شده است. بازی Overwatch جدیدترین شاهکار کمپانی محبوب Blizzard Entertainment است که در سبک اکشن و شوتر اول شخص ساخته شده است. در این بازی پلیرها باید برای خروج از منطقهی بازی به یک هلیکوپتر برسند و برای برنده شدن در مسابقه لازم نیست آخرین فردی باشید که در میدان نبرد زنده مانده است.

به عنوان مثال، لایسنز شدن خودروهای واقعی، مسیرهای رانندگی طبیعی، قابلیتهای شخصیسازی خودروها و … پنیر را خرید کنید، آن را در بشقاب بریزید و روی شعلهی گاز بگذارید، در همین حین باید به فکر چند غذای دیگر خود باشید که آنها نسوزند چرا که برنده شدن شما در مسابقه به تک تک این غذاها بستگی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این بازی ایجاد سبک جدید در مبارزات می باشد که برای اولین بار طراحی شده است، می توانید از سلاح های فوق پیشرفته استفاده کنید و با یک اشاره دشمن را به خاکستر تبدیل کنید، ملیت های مختلفی در این بازی وجود دارد که هر کدام توانایی و تجهیزات مخصوص به خود را دارند، یکی از مخرب ترین وسیله ها، هواپیمای بدون سرنشین می باشد که می تواند خسارت های جبران ناپذیری را بوجود آورد، این سلاح مختص گروه Twitch می باشد. در Overwatch کاراکترها و قهرمان هایی حضور دارند که هر کدام ویژگی ها و نقش های منحصر به فرد خود را دارند. این بازیها را هم میتوان نقش آفرینی، هم مبارزهای، هم پلتفرمر و هم Hack-and-slash نامید.

حال باید به همراه تیم خود، شهر را از دست زامبیها آزاد کنید و مانع گسترش ویروس شوید. همانند بسیاری از بازیهای کنسولی، محبوبیت این بازی فرصتی را برای سازندگان فراهم کرد که این مجموعه را به موبایلها هم بیاورند و دامنه طرفداران خود را گسترش دهند. همچنین از این ویژگی میتوان برای مخفیکاری هم استفاده کرد. میتوانید تنظیمات را به شکلی انتخاب کنید که هم گرافیک خوبی داشته باشند و هم سرعت بازی زیاد شود و هم گوشی داغ نشود. گرافیک کارتونی و رنگارنگ بازی در کنار گیمپلی ساده اما پرعمق آن و همچنین تعداد بسیار زیاد بازیکنان، از عوامل موفقیت این بازی محسوب میشوند. این کاراکترها در 4 دسته کلی قرار می گیرند: کاراکترهای تهاجمی یا Offence که از سرعت بالا و قابلیت های حمله قدرتمندی برخوردارند، و می توانند آسیب (Damage) زیادی را به دشمن وارد کنند؛ اما نیروی دفاعی این کاراکترها ضعیف است. سلاح های قدرتمندی در اختیار این گروهاست و در صورت استفاده نادرست می تواند عوارض بدی بدنبال داشته باشد.

اما با پیشروی در بازی در می یابید که این بار، اراذل و اوباش امنیت کارناکا را تهدید می کنند. این جنگهای خشن را پیروز شوید تا به ماهرترین مبارز تبدیل شوید. شما همچنین می توانید با استفاده از Hammer ، نرم افزار طراحی مرحله ی پیشرفته ی Valve مراحل اختصاصی خود را در بازی Half-Life: Alyx بسازید و همچنین قادر خواهید بود تا به دلخواه خود تغییراتی در گیم پلی این بازی ایجاد کنید. با هوش و مدیریت خود قلعهی بزرگی بسازید و به خوبی از آن دفاع کنید. امپراطور ساحره ها ، Malekith و دسته ی ELF های تاریک که افرادی ظالم هستند از Naggaroth و مخفیگاه های پر پیچ و خم بیرون آمدند ، او ضعف بزرگی در گرداب می بیند همچنین موقعیتی برای تغیر وضع میدان! هر اشتباهی بهای بزرگی در پی خواهد داشت و باید دقیقا در یک موقعیت مناسب و هوشمندانه قرار بگیرد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

با سایت شرط بندی کرش رویال تجربه ای منحصر به فرد از بازی های شرط بندی آنلاین داشته باشید
بهترین سایت انفجار: بازی هیجان انگیز و پرطرفدار
معرفی شرط بندی انفجار
بازی کرش رویال: تجربه جدید شرط بندی آنلاین
بازی کرش رویال: تجربه جدید شرط بندی آنلاین
آشنایی با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
تماس با ما