نحوه مصرف فلوکستین برای زود انزالی

قرص فلوکستین از جمله داروهایی است که برای درمان بیماری هایی مانند افسردگی و مشکلات روحی روانی استفاده می شود. حملات پانیک را در اسرع وقت درمان کنید تا از بدتر شدن یا تکرار آنها جلوگیری کنید. درمورد دوره درمان شخصاً تصمیم گیری نکنید و بدون دستور پزشک درمان را قطع یا نسخه را تکرار نکنید. فرد مدام هراس داشته باشد که حمله دوباره تکرار شود و به همین دلیل کنترل خود را از دست داده، حالت جنون پیدا کرده و یا احساس کند قرار است دچار حمله قلبی شود. اگر دوز پروزاک(فلوکستین خارجی) هفتگی را فراموش کردید، به محض این که به یاد آوردید، دوز از دست رفته را مصرف کنید و ۷ روز بعد دوز بعدی را مصرف کنید. البته این راهنمای مختصر تمام تداخلات دارویی فلوکستین را دربرنمی گیرد و پزشک قبل از تجویز دارو باید حتما شرح حال دقیقی از بیمار خود بگیرد. نیاز بیمار به این قرص به عواملی مثل وزن بیمار، سوابق بیماریهای قبلی، سابقه مصرف در خانواده بیمار و شدت بیماری بستگی دارد. این دارو اثر وارفارین را افزایش می دهد. لازم به یادآوری است که مصرف ریتالین در مواردی که به تشخیص و زیر نظر پزشک و برای درمان اختلالاتی چون اختلال بیشفعالی- نقص توجه به کار میرود، خطر سوءمصرف یا وابستگی را افزایش نمیدهد و حتی ممکن است خطر شروع سوءمصرف مواد را کم کند.

قرص فلوکستین 20

مصرف این داروها با فلوکستین ممکن است خطر سندرم سروتونین ، مشکلات ریتم قلب و حرکات غیرارادی عضلات را افزایش دهد. داروهای افسردگی به طور معمول برای رفع افسردگی در افراد غمگین تجویز می شوند اما این قرص ها کارکرد و تاثیرات پیچیده تری دارند. پروزاک اولین بار در سال 1988 در ایالات متحده استفاده شد و تبدیل به یکی از پر استفاده ترین داروی ضد افسردگی در این کشور شد. داروهای مهارکننده ی اختصاصی این پمپ های جمع کننده ی سروتونین (SSRI) كه فلوكستين يكي از آنهاســت، با مهار بازجذب سروتونين به داخل سلول ها منجر به باقي ماندن سروتونين در فضاي بين سلولي در مغز و در نتيجه تحريك بيشتر سلول هاي عصبي مي شوند. برای اطلاع از مقدار و نحوه مصرف دارو با پزشک مشورت کنید. داروهای ضدافسردگی را در دوران شیردهی به نوزاد با احتیاط مصرف کنید. رده بندی داروی آلپرازوللام برای مصرف در دوران بارداری و شیردهی در رده D می باشد. به این ترتیب ممکن است در موارد خاصی پزشک معالج حتی در دوران بارداری نیز ادامه مصرف فلوکستین را لازم بداند؛ هرچند این دارو در دستهبندی داروها از نظر عوارض حین بارداری در دسته C قرار میگیرد. مقدار این داروها ممکن است توسط پزشک تغییر یابد.

در این موارد، راه حلهای مختلفی وجود دارد؛ مانند افزایش دوز دارو (تا حد مجاز)، اضافه کردن داروی دیگری به داروی اول، تغییر دادن داروی مصرفی، و استفاده همزمان از رواندرمانی. برای مصرف این دارو در بارداری یا شیردهی حتماً با پزشک خود مشورت کنید. بر همین اساس استفاده از گروه داروهای ضد افسردگی SSRI در طول دوره بارداری می تواند بعد از تولد مشکات جدی از قبیل بیماری های ریوی برای کودک ایجاد کند؛ بنابراین اگر بیمار شما خانم، متاهل و در سنین باروری به سر می برد حتما به او گوشزد کنید که قبل از اقدام به بارداری تصمیم خود را با شما در میان بگذارد تا برای رویه درمانی او روشی جدید را در نظر بگیرید. قصد بارداری دارم … در موارد نادر، TCA همچنین میتواند باعث عوارض جانبی بالقوه خطرناک مرتبط با قلب شود، مانند فشار خون پایین هنگام ایستادن، فشار خون بالا، ضربان قلب غیر طبیعی یا آریتمی. با این حال در مواردی همکاری بیمار بسیار اندک است و ممکن است تجویز داروهای آنتیسایکوتیک تزریقی طولانیاثر توسط پزشک معالج در نظر گرفته شود؛ مانند فلوفنازین دکانوات (مودکیت)، فلوپنتیکسول دکانوات (فلوانکسول) و هالوپریدول دکانوات (هالدول دکانوات).

مصرف توام این داروها توصیه نمیگردد. به عنوان مثال، سازنده فلوکستین توصیه می کند این دارو را صبح بخورید زیرا باعث می شود برخی افراد به ویژه در ابتدای درمان انرژی بیشتری داشته باشند. این عوارض معمولاً خفیف هستند و بعد از چند هفته از بین می روند.اگر تصمیم گرفتید که مصرف فلوکستین را قطع کنید، پزشک توصیه می کند دوز خود را بتدریج کاهش دهید تا دچار عوارض جانبی اضافی نشوید. اگر به این دارو حساسیت دارید، یا در صورتی که پیوموزید یا تیوریدازین مصرف میکنید، یا اگر تحت تزریق متیلن بلو نیز قرار دارید، نباید از فلوکستین استفاده کنید. یک داروی ضدافسردگی از گروه مهارکننده بازجذب سروتونین که از آن برای درمان افسردگی، درمان اختلال وسواس اجباری، اختلال هراس و پرخوری عصبی و اختلال ملال پیش از قاعدگی استفاده میشود. فلوسکتین برای درمان افسردگی، اختلال وسواسی جبری، بعضی از اختلالات خوردن و حملات ترس (حملات ناگهانی و غیرقابل پیش بینی ترس و نگرانی شدید) و بعضی از انواع سندرم پیش از قاعدگی استفاده می شود. فلوکستین برای درمان اختلال افسردگی، اختلال خوردن، اختلال وسواس فکری، اختلال هراس و اختلال قبل از قاعدگی (PMDD) استفاده می شود . کمااینکه روانپرشک تنها میتواند کنترل کند و نه درمان.

بارداری: مطالعات کافی و به خوبی کنترل شده در زنان باردار انجام نشده است. سلول های مغزی که نورون نام دارند،چندین نوع ماده ی شیميایی را به عنوان پیام رسان در فضای بین سلولی آزاد مي کنند تا نورون ها تحریک شوند و پیام عصبی منتقل کند .این روند برای کنترل بسیاری از عملکردهای مغزی صورت مي گیرد. فلوکستین دارویی است که با افزایش مقادیر یک ماده شیمیایی در مغز به نام سروتونین کار می کند. ستوده پیرمحمدی در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به اینکه فلوكستین یك داروی ضدافسردگی مهاركننده باز جذب سروتونین است، گفت: سروتونین مادهای در بدن است كه كاهش آن سبب عدم تعادل روانی، علائم افسردگی، خوابآلودگی، نگرانی و غیره میشود. وی گفت: مراکز مذهبی و مساجد و کانونها می توانند نقش موثری در ترویج روحیه نشاط و شادمانی در جامعه با رعایت موازین شرعی داشته باشند و یا با دستگیری و کمک به فقرا و نیازمندان محله و گره گشایی از مشکلات اقتصادی آنها شادی را به آنها مومنان هدیه کنند. آیا شخص اسکیزوفرنیا که به دندان خود حساسیت دارد و هر چندروز یکبار به مدت یک ساعت آنها را میشوید و به مدت یک ساعت بلکه بیشتر فقط غرغره میکند؛ به علت اینکه مبادا روزی خراب شده و درد شدیدی داشته باشد.

در هر صورت، تنها روانپزشک معالج است که صلاحیت تغییر دارو یا دوز آن را دارد. بدتر شدن خلق و خو، خصوصاً طی دو ماه اول و همچنین بعد از تغییر دوز دارو بسیار شایع است. اگر پس از 2-3 هفته وضعیت شما بهبود نیافت و یا بدتر شد،حتما به پزشک خود اطلاع دهید. در چنین حالتی اگر فرد یک روز دارو را قطع کند، باز هم به همان حالتهای گذشته و بدتر از آن بازمیگردد. به هر حال، این که داروهای متعددی مصرف میکنید به این معنا نیست که کبد شما حتماً در حال آسیب دیدن است و عموماً چنین اتفاقی نمیافتد. وی خاطرنشان کرد: از جمله عوارض این دارو میتوان به عوارض گوارشی مثل دلدرد، سوءهاضمه، اسهال، یبوست، تهوع، استفراغ و غیره اشاره کرد. در ضمن به بیمار هشدار دهید برای شروع دوباره مصرف ام.ای.اها صبر کنید تا پنج هفته از آخرین مصرف فلوکستین او بگذرد. مصرف فلوکستین همزمان با برخی دیگر از داروها هم ممکن است باعث احساس خواب آلودگی یا افزایش سرعت تنفس شود، بنابراین به بیمار گوشزد کنید قبل از مصرف ضددردهای مخدر، قرص خواب، آرا م کننده های عضلانی، داروهای ضداضطراب و افسردگی یا تشنج حتما با شما تماس بگیرد.

شاید عده ای بگویند که با تجویز این دارو بیمارشان وزن کم کرده. نام برد. تمایل مردم به خوردن قرص روانپزشکی مانند یک نشانگر و آلارم عمل میکند و نشان میدهد که حال جامعه خوب است یا بد، که متاسفانه ازدیاد مصرف این داروها نشان میدهد جامعه افسرده است. قطعا دلایلی اجتماعی پشتپرده اقبال به خوردن قرصهای افسردگی است. روانپزشکان ما برای درمان چند بسته دارویی دارند که هر وقت فردی دچار مشکل شود یکی از آن بستهها را برایش تجویز میکنند، بیآنکه به تاثیر یا عدم تاثیر آن فکر کنند. برای درمان افسردگی مانیک ناشی از اختلال دوقطبی مورد اســتفاده قرار میگیرد. فلوکستین (Fluoxetine) داروی ضد افسردگی است و با افزایش مقدار سروتونین در مغز کار میکند.قرص فلوکستین برای درمان افسردگی ،اختلال وسواس ،استرس،قاعدگی و در بعضی موارد برای چاقی و لاغری مورد استفاده قرار میگیرد. این دارو ممکن است برای درمان سایر اختلالات هم تجویز شود. شواهد اثر بخشی کلونیدین در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم در یک پژوهش شامل 8 کودک مبتلا به اتیسم 5 تا 10 ساله نشان داد که این دارو می تواند در درمان بیش فعالی ،تحریک پذیری و رفتارهای کلیشه ای این کودکان موثر باشد. کارآیی داروی فلوکستین در درمان حاد و نگهدارنده اختلال افسردگی ماژور در بزرگسالان و همچنین کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال در بیماران مختلف نیز تعیین شده است.

قرص فلوکستین برای چیست

در مطالعات کوتاه مدت، داروهای ضد افسردگی ریسک فکر و رفتار خودکشی را در کودکان، نوجوانان و بزرگسالان جوان (زیر ۲۴ سال)افزایش دادند و داروهای ضد افسردگی برای اختلالات افسردگی و دیگر بیماری های روانشناختی تجویز کردند. بنابه گزارش انجمن پزشکان خانواده آمریکا تا به حال هیچ عملکرد شناخته شده و تایید شده ای توسط مطالعات بالینی برای اثر کاهش وزن داروی فلوکستین (https://classori.ir/%D9%81%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86) معرفی نشده است. مطالعات و نتایج حاصل از آن بیانگر وجود خطر برای جنین انسان است. قطع ناگهانی داروها به بروز مشکلات روحی و جسمی زیادی منجر میشود که سلامت فرد را به خطر میاندازد. فلوکستین غیر از کاربرد اصلی یعنی درمان افسردگی و اضطراب، در درمان برخی دیگر از اختلالات از جمله برخی اختلالات خوردن (پراشتهایی عصبی)، سندروم پیش از قاعدگی، حملات ترس (حملات غیرقابل پیش بینی و ناگهانی ترس و نگرانی شدید)، درمان مشکلات جنسی، اختلالات خواب و برخی دیگر از اختلالات نیز کاربرد داشته و براساس بررسی و نظر پزشک تجویز می شود. و پسرم دوهفته پیش سرما خوردن میتوانم دوز اول سینوفارم بزنم قرص ایروکاست هم مصرف میکنند؟ دوز مصرف فلوکستین با توجه به وضعیت پزشکی و واکنش بدن به درمان تعیین می شود، برای کاهش عوارض جانبی معمولا پزشک از دوز پایین شروع کرده و به تدریج آن را افزایش خواهد داد.

4. اثرات درماني فلوكستين پس از چند هفته مصرف بروز پيدا ميكند؛ بنابراين در ابتداي درمان نااميد نشده و مصرف آن را بدون اطلاع پزشك متخصص قطع نكنيد. اگر بهبود بالینی کافی مشاهده نشود، بعد از چند هفته یک بار در روز به ۲۰ میلیگرم خوراکی افزایش مییابد. وی با تاکید بر اهمیت نقش “نگرش” در بهبود حال روانی افراد اظهار کرد: در درمان روانشناختی همین “نگرش” هست که اهمیت دارد. وی ادامه داد: كاهش وزن بر اثر مصرف فلوكستین صد درصد نیست. این روانشناس درباره باور غلط نسبت به قرصهای ضدافسردگی در میان ایرانیان توضیح داد: باور غلط نسبت به تاثیر خوردن این قرص موضوعی است که موجب رواج آن در شهری مانند تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور شده است. مصرف الکل و ماریجوانا عوارض داروی فلوکستین را تشدید میکنند، بنابراین سعی کنید در زمان مصرف فلوکستین از خوردن الکل پرهیز کنید. فلوکستین بر روی مواد شیميایی داخل مغز تاثیر مي گذارد که ممکن اســت در افرادی که دارای افسردگی، وحشت، اضطراب یا علائم وسواسی هستند، باعث به هم خوردن تعادل می شود. به علاوه در همان افرادی هم كه بر اثر مصرف فلوكستین وزن كم كردهاند، این كاهش وزن محدود بوده و به این صورت نیست كه چند ماه فلوكستین مصرف كنند و هر ماه مقداری وزن كم كنند.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

با سایت شرط بندی کرش رویال تجربه ای منحصر به فرد از بازی های شرط بندی آنلاین داشته باشید
بهترین سایت انفجار: بازی هیجان انگیز و پرطرفدار
معرفی شرط بندی انفجار
بازی کرش رویال: تجربه جدید شرط بندی آنلاین
بازی کرش رویال: تجربه جدید شرط بندی آنلاین
آشنایی با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
تماس با ما